Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 11:17
als je wordt gebeld, zie je dan in het schermpje wie er belt en kun je hem wegdrukken zonder klepje open te doen?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
G-NiLES schreef op 18 april 2004 @ 15:37:
als je wordt gebeld, zie je dan in het schermpje wie er belt en kun je hem wegdrukken zonder klepje open te doen?
Yep

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Jammer om toch weer klachten te horen over het bereik van deze telefoon, ik had gehoopt dat ze dit aanzienlijk zouden hebben verbeterd na de fout met de t610.

Verwijderd

Mjah, het bereik is nogal vaag... het lijkt nogal schommelend enzo maar eigenlijk heb ik pas 1 of 2 keer echt GEEN bereik gehad en dat was dan in een (kelder van een) kroeg ofzo. Dus zo'n ramp is het allemaal niet. Schijnt ook dat de SE het vaker update waardoor je de schommelingen eerder opmerkt dan bij een Nokia. Verder is de kwaliteit bij 1 a 2 streepjes ontvangst nog steeds prima, goed te horen en goed te verstaan.

Verwijderd

In mijn huis is er iig geen bereik, ik weet niet hoe dat met andere T-mobile toestellen zit.
Tussen 1 en 2 streepjes is de kwaliteit wel slecht (de ontvanger hoort je slecht niet, weet niet of dit altijd zo is), maar ik heb voorderest niet echt last gehad van het bereik.

Nog even een vraagje:
De laatste tijd dat ik de camera gebruik zie ik dat ik nu kwalitatief slechtere foto's maak dan eerst, en de groote (in Kb,s) tussen de foto's die ik nu maak en eerst zijn veel kleiner.
Als ik een foto gemaakt heb en voordat hij klaar is met laden ziet hij er nog gaaf uit, en als die daarmee klaar is, worden de randen een stuk minder gaaf.
De foto's die ik nu maak zijn allemaal rond de 15/20 kb en die ik eerst maakte rond de 50/60 kb.
Heb ik dus iets aan de instellingen lopen veranderen? Ik heb al wat gekloot met het contrast (boven beneden met pijltjes) en de kleuren (links rechts met pijltjes) maar dit leverde niks op.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 21:02 ]

Verwijderd

tja klinkt als dezelfde problematiek als welke ik heb met mijn t610 :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 23:01:
tja klinkt als dezelfde problematiek als welke ik heb met mijn t610 :(
Wat bedoel je het bereik of de camera?

Verwijderd

Nog 1 schopje anders is die echt dood.

Verwijderd

Met het bereik.
De camera gebruik ik nauwelijks. Ik heb mijn nieuwe liefde ermee geprobeerd vast te leggen, er kwam niet iets fatsoenlijks uit, maar de camera vind ik een overbodige luxe. Het belangrijkste, zijn bereik, klein design en bluetooth. Moeilijke opgave altijd weer. De SL55 met bluetooth zou de oplossing zijn geweest voor mij, maar helaas.

Verwijderd

Bereik heb ik nooit problemen mee gehad (heb één van de eerste toestellen, had hem 1 dag voor officiele leverdatum). Antwoord op vaag van G-NiLES: 1x drukken op knopje aan zijkant van telefoon is oproepsignaal uit, 2x drukken is gesprek weigeren.

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 00:20
Heb sinds 2 maanden ook de Z600. Ik heb een MSI Bluetooth dongle gekocht en samen met Float's Mobile Agent werkt synchroniseren perfect. Ik kan mijn SMS-jes "doen" op mijn PC (inclusief backuppen), de tijd synchroniseren, en nog veel meer. De overdrachtssnelheid is trouwens zo'n 2 Kbps.

Hier kun je een license key aanvragen voor gebruik van de MSI dongle op andere PC's: http://66.45.42.85/msi/

[ Voor 22% gewijzigd door oheng op 01-05-2004 20:43 ]

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Ik had eigenlijk alleen maar een klein vraagje.
Eerst was ik van plan om een datakabel te gaan kopen voor mijn z600, maar de originele datakabels zijn wel belachelijk duur, dus zat ik aan een bluetooth dongle te denken, die zijn niet zo duur als een originele datakabel en je kan ze natuurlijk voor meerdere toepassingen gebruiken.

Alleen, hoe werkt nu zoiets? Wanneer ik beide apparaten "pair", kan ik dan gewoon vanalles ernaartoe sturen?

Groeten,
Fishi

• oheng
Fisherman, lees ook mijn bovenstaande bericht. Je kunt met een Bluetooth dongle waarvoor je de drivers hebt geinstalleerd, en in combinatie met float's mobile agent alles doen wat je wilt.
Als het goed is is dit de link: http://fma.sourceforge.net

Je kunt dus ook geluiden en plaatjes op je Z600 zetten. Hoewel ik bestandsbeheer en plaatsjes enzo allemaal via de Windows verkenner doe, maar dat kun je hoogstwaarschijnlijk ook via FLoat's mobile agent doen.

[edit]
Even op een rijtje:

- Stop Bluetooth dongle in een USB poort
- Installeer de drivers voor de dongle (misschien moet je herstarten)
- Installeer float's mobile agent
- Zet Bluetooth aan op je telefoon (alles mbt Bleutooth staat onder "verbindingen")
- Je gaat nu de Z600 met de computer pairen, en wel als volgt:
- Ga op je Z600 naar "Mijn apparaten"
- Selecteer "Nieuw apparaat"
- Als het goed is zie je nu de naam van je computer
- Ga op je PC naar je "network places" of Network environment" etc.
- Als het goed is kun je nu op je Bluetooth netwerk rondneuzen, daar zie je ook je mobiele telefoon staan
- Het kan zijn dat je de "virtuele serial port" (meestal serial port 4) nog moet aanzetten met de bluetooth software
- Met float's mobile agent kun je nog meer dingen doen; start het gewoon op, en kijk eens rond zou ik zeggen, het programma is vrij gebruiksvriendelijk en toch uitgebreid.

[ Voor 77% gewijzigd door oheng op 17-04-2005 15:14 ]

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
bedankt, ga maar gelijk zo'n ding bestellen :), is ervice pack 1 van xp trouwens vereist om gebruik te maken van zo'n dongle?

• oheng
Je hebt alleen een service pack nodig als je Windows 95 gebruikt ;)
Je USB poorten moeten het gewoon doen, dat is alles. De dongle zelf werkt met het universele Bluetooth (tm) protocol, dus daar kan weinig verkeerd aan gaan.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:51
Ik ben inmiddels ook een trotse bezitter van deze phone _/-\o_ . Ik ben erg over te spreken, alleen stoor ik me aan een ding. Je kan de screensaver van het hoofdscherm uitzetten maar die van het kleine schermpje voorop blijkbaar niet, tenminste ik kan het nergens vinden. Klopt dit of zit ik ergens overheen te kijken?? Je ziet nu bijna direct de grote klok en verdwijnt alle info (batterrij, bereik, etc). Ik weet dat je dit kunt opvragen door een knop in te drukken maar ik wil het ten alle tijden kunnen zien.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:51
renzo4000 schreef op 03 juni 2004 @ 15:43:
Ik ben inmiddels ook een trotse bezitter van deze phone _/-\o_ . Ik ben erg over te spreken, alleen stoor ik me aan een ding. Je kan de screensaver van het hoofdscherm uitzetten maar die van het kleine schermpje voorop blijkbaar niet, tenminste ik kan het nergens vinden. Klopt dit of zit ik ergens overheen te kijken?? Je ziet nu bijna direct de grote klok en verdwijnt alle info (batterrij, bereik, etc). Ik weet dat je dit kunt opvragen door een knop in te drukken maar ik wil het ten alle tijden kunnen zien.
Ahum... ^^bumpje^^

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Nee dat kan volgens mij niet.

Maar wat ik een tijdje geleden zei over de camera kwaliteit, dat nu de foto's maar 20 kb zijn.
Ik zat in de vakantie wat plaatjes over te zenden naar een T610, toen ik ze gestuurd had van mijn telefoon waren de plaatjes op de T610: 60/70kb en op mijn telefoon maar 20 kb.
Dus ik stuur dat plaatje weer terug naar de Z600 en wat blijkt ook op mijn telefoon 60/70 kb i.pv. 20 kb (en ook stuk scherper), zo ben ik er dus achtergekomen dat als je hem stuurt de foto uitpakt ofzoiets.
Het zelfde gebeurd ook als ik hem naar een andere telefoon stuur of naar mijn computer

• oheng
Vreemd, bij mijn Z600 zijn verreweg de meesten rond de 20KB. Ook als ik ze naar mijn PC heb verstuurd. Slechts enkelen zijn bij toeval (?) 60-70KB.

Verwijderd

Ik vind het ook heel vreemd, maar niet alle zijn als ik ze weer terug stuur 60-70kb maar wel ongeveer 10 kb groter

Verwijderd

offtopic:
/kick

Ik ben ook van plan deze phone te kopen, maar ik hoor mensen klagen over de kwaliteit van de camera.... kunnen jullie een telefoon noemen die ongeveer dezelfde functies en prijs klasse geeft als de Z600 maar die een betere camera heeft?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 21:36 ]

• oheng
Nou kan het aan mij liggen, maar enkele vrienden van mij, die een SE T610 (of hadden ze nou de T630?) hebben, maken betere kwaliteit foto's dan ik met mijn Z600. Voor de rest heeft die T610 (of T630) dezelfde functies.

Verwijderd

oheng schreef op 18 juni 2004 @ 16:08:
Nou kan het aan mij liggen, maar enkele vrienden van mij, die een SE T610 (of hadden ze nou de T630?) hebben, maken betere kwaliteit foto's dan ik met mijn Z600. Voor de rest heeft die T610 (of T630) dezelfde functies.
Dan hebben ze het volgens mij over de T630 want dat is een nieuwere versie dan de T610.

@Mitchell88 het is waar dat de z600 niet zo'n geweldige camera heeft, binnekort komt de K700 uit (zonder klepje) die 390 euro gaat kosten die is een vergelijkende telefoon met een erg goede kwaliteit camera.
Het Sony Ericsson K700 topic

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 18:14 ]

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 20:26:
offtopic:
/kick

Ik ben ook van plan deze phone te kopen, maar ik hoor mensen klagen over de kwaliteit van de camera.... kunnen jullie een telefoon noemen die ongeveer dezelfde functies en prijs klasse geeft als de Z600 maar die een betere camera heeft?
Er zijn er genoeg die een betere kwaliteit hebben de z600/t610 hebben z'n beetje de slechtste kwaliteit die je nu nog kan kopen.

Ik ben inmiddel naar een Nokia 6230 overgestapt. icm een 2 jarig abbo. Dan kan je heb ook bijna altijd gratis krijgen.

En ik mis de z600 helemaal niet. Kan nu tenminste weer normaal smsen :)

• oheng
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:57:
[...]

Dan hebben ze het volgens mij over de T630 want dat is een nieuwere versie dan de T610.

@Mitchell88 het is waar dat de z600 niet zo'n geweldige camera heeft, binnekort komt de K700 uit (zonder klepje) die 390 euro gaat kosten die is een vergelijkende telefoon met een erg goede kwaliteit camera.
Het Sony Ericsson K700 topic
Heb het even nagevraagd, en het is zoals jij zegt, inderdaad de T630.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
renzo4000 schreef op 03 juni 2004 @ 15:43:
ben ik nou blind? de screensaver op het hoofscherm is ook niet uit te zetten hoor? na rand(2,60) seconden springt de tijd in beeld :/

met een hamer past alles

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01

Sabbi

je denkt aan mij.

Als er van die blije vodafone software e.d. opzit, kan je dat er op een normale manier vanaf krijgen? Dit ivm kopen van een tweedehands z600, en ik heb zelf orange, dus weinig vodafone live nodig :-)

• Punksmurf
probeer de 13 seconds trick, dat schijnt te helpen
of laten flashen bij se service point (of zelf doen...)

met een hamer past alles

• oheng
Even een aantal handige tips die ik heb uitgevonden over deze telefoon:

- Door >*<<*<*< in te toetsen kun je in het "service menu" komen, waar je o.a. je versie nummer kunt bekijken.
- Een letter ingedrukt houden laat je automatisch naar die letter gaan in het telefoonboek.
- In "camera" mode, zorgen de cijfers 1 t/m 4 voor versch. functies (nl: 1: groot/klein, 2: nacht/dag modus, 3: effecten, 4: timer)
- Firmware: De nieuwste versie nummer is R6C005, hoewel je m.i. beter af bent met revisie R6B, omdat de R6C een beveiliging heeft tegen hacken en vermoedelijk ook bluejacking. (ik heb mijn mobiel 5 maanden, mijn versie is bijv. R2F002)
- Het is mogelijk om de snelheid van menu's en Java te verbeteren met een firmware upgrade, en ik lees her en der ook dat de kwaliteit van de foto's vooruit gaat.
- Foto's: Sony Ericsson zit te rommelen met firmware versies en de corrresponderende kwaliteit ervan. Klaarblijkelijk is het zo dat wanneer je met bepaalde versies wat met bestanden heen en weer copieert, dat dan de kwaliteit beter wordt. Lees ook deze nieuwsgroep thread voor details.
- Als je een bluetooth dongle hebt, gebruik dan:
Float's Mobile Agent, dit is opensource software.
- Ik ben bezig met internet toegang voor mijn Z600 via mijn @home kabel internet aansluiting. Zie deze thread
Alleen het laatste stukje lukt nog steeds niet. Hopelijk lukt het wel als ik mijn firmware heb opgewaardeerd? Dit laat ik nog weten in deze post.

[ Voor 23% gewijzigd door oheng op 10-07-2004 18:59 ]

• Punksmurf
waarom zou je kabel internet toegang willen op je z600? als je kabeltoegang in de buurt hebt, heb je ongetwijfelt ook een pc in de buurt... en dat browst net even lekker dan een telefoon :P

of is het puur voor the sake of 1337ness? want 1337 is het wel :9

met een hamer past alles

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11 17:27

Jive

MooMooMastah

* Jive wil hier overigens melden dat FMA ook werkt als je met USB-kabel je foon aan je pc hangt ...
ITT tot die brakke SE Suite, kan ik nu met FMA wel gewoon snapshots uit me telefoon halen naar mijn pc :)

Jive's Box
Jive @ DNET

Pagina: 1 2 3 4 Laatste