Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 17:01:
Kunnen jullie gewoon share op de z600 gebruiken?
Ik heb namelijk nu een ander menu, niet share, maar wap van SE zelf?
Niet de pagina's van share maar wel emailen via de client en die gaat weer via de share GPRS verbinding zegmaar.

Pas als ie door Orange wordt ondersteund kunnen we echt van share gebruik maken. Maar hoelang dat nog duurt?

Verwijderd

Heb hem ook sinds vandaag en ben er tot nu toe wel tevreden mee... Ziet er soepel uit, menu werkt prima, etc.

Maar, mijn ontvangst is... mjah, niet optimaal. Binnenshuis soms maar 1 of 2 streepjes (als je hem dan iets anders houdt loopt t weer op) en maximaal 4 zo'n beetje dus dat is wel jammer. Woon trouwens in Utrecht centrum, geen problemen gehad met eerdere phones. Het is nog niet zo geweest dat gesprekken wegvielen maar ik heb ook pas 1 of 2 keer gebeld ermee. Andere mensen die daar ook 'last' van hebben ofzo?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 21:05 ]

Verwijderd

Hmmm, heb nu zelfs 1 keer gehad dat mn gesprek wegviel (was wel in de kelder van ons huis)Ben dus niet gerust over het bereik...

Mocht het bereik zwaar onder de maat zijn, is dat iets waarop je je toestel in kan leveren of een garantie-iets? Op zich vind ik het toestel verder echt prima en top, maar als blijkt dat het bereik echt onder de maat is...

• Zipsop
  • Niet online
Ik heb met mijn Z600 het zelfde berijk als met mijn oude 6310. als ik mijn sim omzet van de ene naar de andre.

Edit: Netwerk is Orange

[ Voor 11% gewijzigd door Zipsop op 02-01-2004 18:24 ]

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 10:42
Om wat voor netwerken gaat het hier?
Ik kan me voorstellen dat het ene netwerk misschien "sterker" is dan het andere netwerk?

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

KiTsEr schreef op 29 december 2003 @ 23:20:
Als ik gewoon wat afspraken erin kan zetten is het goed genoeg.
Ik heb nu de Nokia 6310i en die deed op dat gebied genoeg.
Ik neem aan dat de Z600 dat ook kan.

Op deze site staan nog aardig wat foto's :9~
Ik vind die Panasonic GD-87 die er naast ligt veel mooier |:( Maar dat ligt vast aan mij!

Afbeeldingslocatie: http://www-personal.engin.umich.edu/~crwang/Z600/z600_02.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Ojjorz op 02-01-2004 16:41 ]

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ojjorz schreef op 02 januari 2004 @ 16:40:
[...]

Ik vind die Panasonic GD-87 die er naast ligt veel mooier |:( Maar dat ligt vast aan mij!

[afbeelding]
Tja, die 'rainbow stripe' style-up cover is dan ook wel de lelijkste van het hele stel. :/

Zelf vind ik 'm echt heel mooi . 'k heb nu de space silver style up cover en kan niet wachten totdat Oxidized Silver, Pin Stripe en Sunshine uit komen. 8)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• Kitser
Ik vind hem ook er mooi!
Weet jij wanneer die nieuwe covers komen?

BTW aan dit plaatje te zien is er nogal wat verschil tussen het scherm van de T610 en de Z600:

Afbeeldingslocatie: http://personales.ya.com/clubsonyericsson/products/z600/z600_t610screen.jpg

Verwijderd

KiTsEr schreef op 02 januari 2004 @ 17:34:
Ik vind hem ook er mooi!
Weet jij wanneer die nieuwe covers komen?

BTW aan dit plaatje te zien is er nogal wat verschil tussen het scherm van de T610 en de Z600:

[afbeelding]
Dat is dan ook de grootste verbetering, de Z600 is gewoon een T610 in flip open design met een fatsoenlijk scherm.

/me moet nog 3 maandjes wachten op abbo verlenging en gaat of de Z600 of de T630 halen :P

Verwijderd

CJ schreef op 02 januari 2004 @ 17:14:
[...]

Tja, die 'rainbow stripe' style-up cover is dan ook wel de lelijkste van het hele stel. :/
Ah, gelukkig dat ik dan wel gewoon de mailfunctie kan gebruiken, die is namelijk juist zo handig :).
Ik vind 'm wel kinky :).
Ik heb nu 't zilveren frontje erop zitten, heb ook zwart, die is ook best mooi, zit een soort blauwe glans in.
Het blauwe frontje wat je vaak in de winkel ziet is echt ronduit lelijk.

Verwijderd

`k heb hem vandaag ook gehaald,
bij mij zat er een kras kaart bij "Tijdelijk met prachtig Sony-Cadeau" met een kras strip en daaronder staat wat je gewonnen hebt. (deze actie dus)
Bij mij stond er dus dat ik een Sony DSC-U30 gewonnen zou hebben.

Maar nu vroeg ik me af of er al andere mensen zijn geweest die hun prijs of een bevestiging hebben ontvangen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 22:38 ]

• Zipsop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 22:35:
`k heb hem vandaag ook gehaald,
bij mij zat er een kras kaart bij "Tijdelijk met prachtig Sony-Cadeau" met een kras strip en daaronder staat wat je gewonnen hebt. (deze actie dus)
Bij mij stond er dus dat ik een Sony DSC-U30 gewonnen zou hebben.

Maar nu vroeg ik me af of er al andere mensen zijn geweest die hun prijs of een bevestiging hebben ontvangen.
Denk dat er niet veel mensen zijn die bij de belcompany echt een telefoon kopen.
iig volgens mij is deze actie alleen bij de belcompany.
Wat voor abbo heb jij eigelijk bij je Z600 genomen?

Verwijderd

`k heb een los gekocht omdat ik m`n vorige telefoon (t610) in de wasmachine gedaan had. en m`n abo t-mobile 75 dus nog doorliep.

Verwijderd

Nou ja, het schijnt een bekend 'probleem' te zijn dat het bereik wat schommelt... maar verder heb ik er nog geen problemen mee ondervonden. Ook in garages en liften weet hij gewoon nog bereik te houden. Netwerk is trouwens KPN.

Al met al ben ik er nog zeer tevreden mee :)

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 23:49

thaMini

Tool !!

Eindelijk ben ik ook eigenaar van deze telefoon :*) . Jammer alleen dat ik het blauwe setje frontjes en het regenboog setje erbij kreeg. Ik heb stad en land afgezocht maar nergens nog setjes frontjes te koop. Grmbl Heeft iemand enig idee wanneer die ongeveer verkrijgbaar zijn?
Weet iemand ook of de het kleine opklik-flitsje van SE te gebruiken is met de Z600? De aansluiting klopt, maar ik ben zelf bang dat door de knik in het apparaat de flits verkeerd gericht is.
Als laatste een vreemd probleem, Ik heb als abbo Orange Free. Nu zeggen ze dat ik dan mms'jes kan sturen naar elke provider. Maar nu krijg ik dus mooi geen afleverbericht als ik ze naar een KPN Imode toestel stuur (nokia 3650). Ik blijf mooi onder de 30 Kb dus dat kan het probleem niet zijn. Kent iemand dit probleem? Ik heb btw al gebeld met de klantenservice maar die kon geen opheldering geven.

Be small, act BIG.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 09:44:
Nou ja, het schijnt een bekend 'probleem' te zijn dat het bereik wat schommelt... maar verder heb ik er nog geen problemen mee ondervonden. Ook in garages en liften weet hij gewoon nog bereik te houden. Netwerk is trouwens KPN.

Al met al ben ik er nog zeer tevreden mee :)
laatst wel gehad dat een vriend van me met zijn sendo wel ontvangst had en ik met geen mogelijkheid op mijn z600 (zelfde netwerk (8> )

met een hamer past alles

• Zipsop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 09:41:
`k heb een los gekocht omdat ik m`n vorige telefoon (t610) in de wasmachine gedaan had. en m`n abo t-mobile 75 dus nog doorliep.
Aha. Naja het kan geen kwaad om te doen wat er op die kaart staat en kijken of ze em ook echt opsturen :)

@ thaMini
Volgens mij krijgen mensen van vodafone en kpn een smsje met een url waar ze het mms van een orange nummer kunnen bekijken.

[ Voor 17% gewijzigd door Zipsop op 06-01-2004 18:24 ]

• thaMini

thaMini

Tool !!

Het is al verholpen, goed ik kan nu dus mms'en met kpn, orange en T-Mobile, Weet iemand of vodafone ook werkt?
BTW, zou de online update service ook beschikbaar komen voor de SE Z600, er was namelijk eerst wel sprake van de T610 na een bepaalde fabricage datum. Dus ik heb hoop.

Be small, act BIG.

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-11 17:51
thaMini schreef op 06 januari 2004 @ 18:30:
Het is al verholpen, goed ik kan nu dus mms'en met kpn, orange en T-Mobile, Weet iemand of vodafone ook werkt?
Kan je mms'en met kpn? Ik heb een P800 en mooi niet dat die lui van kpn mij willen helpen: heb nl geen toestel dat i-mode ondersteunt! Vraag mij dus af hoe jij da flikt. :?

Verwijderd

BellySM schreef op 07 januari 2004 @ 04:19:
[...]

Kan je mms'en met kpn? Ik heb een P800 en mooi niet dat die lui van kpn mij willen helpen: heb nl geen toestel dat i-mode ondersteunt! Vraag mij dus af hoe jij da flikt. :?
Gaat gewoon niet want die lui van primafoon weigeren ook mij maar te helpen met een p900 of t610 om daar mms werkend op te krijgen terwijl het technisch gewoon mogelijk is... en als ik het goed heb zelfs in de praktijk maar ze geven die gegevens gewoonweg niet.
Dit is ook een van de belangrijkste redenen dat ik dus weg ga bij kpn zodra ik de kans krijg en terug ga naar vodafone.

• BellySM
  • Laatst online: 24-11 17:51
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 04:56:
[...]

Gaat gewoon niet want die lui van primafoon weigeren ook mij maar te helpen met een p900 of t610 om daar mms werkend op te krijgen terwijl het technisch gewoon mogelijk is... en als ik het goed heb zelfs in de praktijk maar ze geven die gegevens gewoonweg niet.
Ik migreerde in april van O2 naar Hi met behoud van de MMS-functionaliteit. Ik moest daarvoor een gprs-bundel nemen via het internet-everywhere pakket, want ik wilde geen i-mode. Toen heb ik de OTA-instellingen op verzoek bij 0507 ook gekregen. In december wilde ik mijn P800 na een aantal crashes opnieuw inrichten dus weer die instellingen opgevraagd via 0507. Ik kreeg echter te horen dat het niet mogelijk is zonder i-mode supported toestel. Ook bij mijn bewerig dat ik het daarvoor wel had gekund te mms-en via hun netwerk werd ontkend. Ik voelde mij net een leugenaar... O-)

BllySM (met nutteloze gprsbundel...)

• thaMini

thaMini

Tool !!

BellySM schreef op 07 januari 2004 @ 04:19:
[...]

Ik bedoelde dat een mms verstuurd vanaf mijn foon naar de KPN I-mode foon van me broertje gewoon aankwam, mits het aantal kb onder de 30 bleef. Beetje een babylonische spraakverwarring :P
Idem met T-mobile.
Maar dat je niet kan mms'en bij KPN zonder I-mode is een van de redenen dat ik bij de huidige tariefswijziging er uit ben gestapt. (Mini heeft ook al meerdere malen bij de Primafoon gestaan)
Verder hoop ik dat er snel accessoires uitkomen voor deze foon. En ik ga eens informeren bij SE of de Z600 ooit ondersteund wordt bij de online update service.
Ik zal jullie op de hoogte houden.

Be small, act BIG.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:55

NoTimeRemains

I know

ik ben aan t kijken naar de 610 en de z600...
wat zouden jullie mij aan raden (design is niet belangrijk want dat is even mooi)? Voor de oude 610 gaan of voor de nieuwere z600?

En als ik een bluetooth headset gebruik moet ik dan de gsm open klappen om op te nemen?

Hoe is t emailen op deze phone?

En wie o wie heeft die 1337e bensu BT car?

[ Voor 6% gewijzigd door NoTimeRemains op 09-01-2004 22:56 ]

This is the Way.

• Punksmurf
met een headset lijkt het me gewoon dat je op het knopje van je headset moet drukken?

persoonlijk zou ik gaan voor de z600 (deed ik dus ook..)
de z600 heeft verwisselbare frontjes, dus áls het slijt, kan je t vervangen (niet geheel hoor!), en je kan m aanpassen aan je smaak, kleding, whatsoever, mocht jde de behoefte hebben
hij klapt dicht, dus niet zo gauw beschadigingen aan scherm (heb zelf t300 gehad, net zoeits, kraste erg..)
het scherm van de z600 is ontegenzeggelijk veel beter
last but not least... de t610 heeft zo'n prutsjoystick, welke op mijn t300 na 2 maanden naar de haaien was (sms freak).. de z600 heeft dat niet

overigens is die grote knop van de z600 niet goed geschikt voor games, en die joystick wel (of nja, beter) maar dat interesseert me niet

voor de z600 is er dan weer wel een gamepad verkrijgbaar (soort aanklikbare gameboyknoppen)

met een hamer past alles

• Zipsop
  • Niet online
HIValicious schreef op 09 januari 2004 @ 22:54:
ik ben aan t kijken naar de 610 en de z600...
wat zouden jullie mij aan raden (design is niet belangrijk want dat is even mooi)? Voor de oude 610 gaan of voor de nieuwere z600?

En als ik een bluetooth headset gebruik moet ik dan de gsm open klappen om op te nemen?

Hoe is t emailen op deze phone?

En wie o wie heeft die 1337e bensu BT car?
De Z600, dat scherm is gewoon zo veel beter.

De bedoeling van een bluetooth headset is dat je je telefoon gewoon in je zak/tas/koffer kan houden. Als het goed is zit er een knopje op de headset waar je mee kan opnemen en anders kan je em nog op automatisch opnemen zetten of opnemen met spraakherkenning.

Emailen werkt prima zolang het geen moeilijke html mailtjes zijn die je binnenhaalt. van dan laat hij alle html code ook zien.
Het leuk vind ik is dat je je gemaakte foto's ook als attachment kan mailen via de client.

[ Voor 1% gewijzigd door Zipsop op 09-01-2004 23:18 . Reden: lekker snel 8)7 ]

• Punksmurf
het nadeel is dat je geen fotos kan ontvangen via email (iig, heb ik gelezen, met m'n t300 ging het niet iig)
je ontvangt ze wel, maar je kan ze niet zien... 8)7

met een hamer past alles

• Zipsop
  • Niet online
Punksmurf schreef op 09 januari 2004 @ 23:17:
het nadeel is dat je geen fotos kan ontvangen via email (iig, heb ik gelezen, met m'n t300 ging het niet iig)
je ontvangt ze wel, maar je kan ze niet zien... 8)7
Geen id heb ik geen ervaring mee. Heb het ook helemaal niet nodig.
Maar het verzenden via mail vind ik gewoon handig.

iig voor mijn werk wel. Mijn baas geloofde niet dat mijn trein voor de 3e keer in een week 30 min vertraging had. Dus ik foto van het bord gemaakt en naar hem gemailt.

• Punksmurf
hehe.. handig!

met een hamer past alles

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:55

NoTimeRemains

I know

hebben mensen mss een foto van als ze aan t bellen zijn? ik wil het klap mechanisme wel zien...

als ik een logitech mx900 muis (die met bluetooth) zou hebben kan ik die dan gebruiken voor overdracht van gegevens?

This is the Way.

• Zipsop
  • Niet online
HIValicious schreef op 13 januari 2004 @ 22:16:
hebben mensen mss een foto van als ze aan t bellen zijn? ik wil het klap mechanisme wel zien...

als ik een logitech mx900 muis (die met bluetooth) zou hebben kan ik die dan gebruiken voor overdracht van gegevens?
Ik snap niet hoe je die eerste vraag bedoelt? wat heeft het ??schanier?? nu met bellen te maken of bedoel je dat niet? :?

En die tweede vraag kan gewoon. Met de logitech software kan je zelfs smsen vanuit windows. En nog wel meer dingen.

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 12:42
HIValicious schreef op 13 januari 2004 @ 22:16:

Ik heb even een (slechte) foto gemaakt van het klapsysteem:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/21371/thumb.jpg
(klikbaar)

Meer foto's op aanvraag. :P

Ik heb sinds vandaag (ondertussen alweer gister) een Logitech MX900 en dat werkt prima samen met de Z600. En hij wordt ook ondersteunt door de software die meegeleverd wordt met de MX900 (Mobile Phone Suite).

• Punksmurf
trouwens, ik vind de battery life niet echt heel geweldig!
k hang m normaal elke avond standaard aan de lader, maar dit weekend kon dat niet. aan het eind van de 2e dag op 1 lading stond hij al in het geel
k heb wel vrij veel gewapt (ca 1.5 uur) via gprs in die tijd
maar mijn t300 ging gerust een week mee als ik m gemiddeld gebruikte (wel wat minder intensief, maar toch vaak wel een half uur gprs per dag)

meer mensen met deze ervaring?

[ Voor 4% gewijzigd door Punksmurf op 19-01-2004 22:33 ]

met een hamer past alles

Verwijderd

Mijn batterij gaat goed mee. Ik gebruik hem heel intensief en laad hem zeker 1, soms twee keer per week op. Heb ik niets over te klagen ;)

• Zipsop
  • Niet online
Mijn batterij gaat ook heel goed mee. Heb vandaag zeker 3 uur op internet gezeten (ingebeld) via bluetooth en dan nog een 1,5 uur gebelt totaal. (was helpdesk vandaag :( ) en heb van 7 uur vannochtend tot 5 uur vanmiddag de hele tijd de radio van mijn handsfree setje aangehad. Hij zat om een uur of 5 vanmiddag nog net in het blauw groen sinds dien staat ie op de lader. (ik zet em elke dag gewoon op mijn bureaulader.) En hij is sinds ik hem heb half november nog nooit volledig ontladen geweest.

• Punksmurf
in het blauw..? groen denk ik ;)
ja de eerste dag gaat het ook altijd goed, maar een 2e dag (k heb het al eens eerder gezien) gaat het een stuk sneller
ik schat dat ik hem 3 dagen kan gebruiken, en dat hij dan toch aan de lader moet

nja, altijd nog beter dan mijn allereerste telefoon die je na 5 uur al moest opladen 8)7 :P

met een hamer past alles

Verwijderd

ik heb net een z600 , en een vraagje
over ringtones. welke formaat gebruikt z600 ?
kan ik midi files van pc sturen naar z600 en die dan als ringtone instellen ??
dank _/-\o_

• Zipsop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 14:12:
ik heb net een z600 , en een vraagje
over ringtones. welke formaat gebruikt z600 ?
kan ik midi files van pc sturen naar z600 en die dan als ringtone instellen ??
dank _/-\o_
Jep, Het zijn midi's Die kan je er gewoon opzetten.

Verwijderd

Ik sta op het punt om dit toestel te kopen, maar ben nog opzoek naar een hoesje waarmee ik hem aan mijn riem kan bevestiggen / klippen.

Ik vind het nooit prettig om een gsm in mijn broek te doen omdat ik bang ben dat hij dan kapot gaat of beschadigt. tevens vind ik het ook niet lekker als je zit.

• Zipsop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 17:07:
Ik sta op het punt om dit toestel te kopen, maar ben nog opzoek naar een hoesje waarmee ik hem aan mijn riem kan bevestiggen / klippen.

Ik vind het nooit prettig om een gsm in mijn broek te doen omdat ik bang ben dat hij dan kapot gaat of beschadigt. tevens vind ik het ook niet lekker als je zit.
Er zijn al webshops die hoesjes verkopen Orginele en andere.
Onderandere koopjessite heeft al hoesjes.

Verwijderd

Ik ben sinds vandaag ook (trotse) eigenaar van de SE Z600.

Nu ben ik op zoek naar een soort suite waarmee ik vanop mijn laptop de telefoon kan beheren. Ik weet dat er verschillende opties zijn hierrond, maar graag had ik jullie meningen en ervaringen over de verschillende soorten suites gehoord.

Voor mij moet de suite minimaal tot volgende zaken in staat zijn:

1) Connectivity dmv Infrarood en/of bluetooth
2) Beheren/Editeren van phonebook
3) Lezen/Verzenden van SMS berichten
4) Optioneel: File browsing en MMS

Welke suites gebruiken jullie en wat zijn jullie ervaringen? Indien mogelijk gelieve ook de kostprijs van de suite op zich te vermelden.

Verwijderd

Float's Mobile Agent :) Helemaal gratis en daar hoeft geen woord over gesproken te worden ;) Zoek maar ff in dit topic of anders in het T610 topic, staat wel een linkje!

• Punksmurf
die 1e 2 staan zowiezo al op het cdtje dat erbij zit :)
weet niet hoe t werkt, aangezien ik geen ir/bt aan mijn desktop heb

met een hamer past alles

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 15:57:
Float's Mobile Agent :) Helemaal gratis en daar hoeft geen woord over gesproken te worden ;) Zoek maar ff in dit topic of anders in het T610 topic, staat wel een linkje!
Ben zonet met Float's Mobile Agent aan het testen gegaan en idd het dingetje heeft alles wat ik maar wensen kan. Muchios gracias voor de tip! _/-\o_

Edit: Momenteel connecteer ik via InfraRood - Bluetooth dongle voor de laptop staat momenteel op het verlanglijstje. Indien iemand hiermee goede/slechte ervaring heeft -> posten aub! :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 14:22 ]

Verwijderd

Wat gebruik je voor een bluetooth? Ik heb zo'n bluetooth usb adapter van Sitecom, werkt perfect! Alleen met dat programma Float's Mobile Agent werkt ie niet :'(
Hebben jullie een idee hoe dat kan? Moet ik daar bepaalde drivers voor downloaden??

Verwijderd

Argh,

ik heb het toestel bij belcompany bestelt, maar ze weten niet wanneer ze hem kunnen leveren. Ik wil hem wel bij de belcompany kopen want daar is ie met een Orange Free 30 2jr abbo namelijk gratis.

Ook bij andere winkels (niet webwinkels; o.a. phonehouse) heb ik er naar gevraagd, maar hij is nergens te krijgen (regio utrecht).

Sony Ericsson schijnt moeilijk te doen met het leveren van zowel de z600 als de t310.

Ik ga nu het abbo alvast afsluiten en dan krijg ik het toestel wanneer die binnen komt.

• Punksmurf
mss een firmware update die ze op de nieuwe exemplaren willen hebben.. ?

met een hamer past alles

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 15:57:

Sony Ericsson schijnt moeilijk te doen met het leveren van zowel de z600 als de t310.
Yep - dit klopt inderdaad. Na 6 weken wachten op mijn bestelling bij een lokale leverancier had ik de moed even opgegeven en ben ik rechtstreeks naar groothandels beginnen bellen hier in België. Resultaat: overal hetzelfde verhaal, SE kan niet leveren.

Volgens het laatste nieuws dat ik gekregen heb wordt (althans voor België) een volgende grote lading verwacht begin februari. Op tijd bestellen zou ik zo zeggen! 8)

Verwijderd

ik had hem op 10 jan. besteld en nu eindelijk binnen!!! via gsmcorrect.nl

die gaven ook al aan dat se niet uitleverde, maar hadden als reden dat groothandels er ook niet ook kwamen (waar ze ze inkochten) omdat een grote speler een erg groot deel van de productie had opgekocht.

• Punksmurf
overigens, over de z600, ik kan er ook de pagina pda.tweakers.net mee bekijken, dat is een stuk makkelijker dan wap.tweakers.net :D

uiteraar moet je provider daarin meewerken (of iig niet tegenwerken).. ik heb orange free met share.

met een hamer past alles

• Poker6
  • Laatst online: 25-03 00:21
Nog iets over de battery life. Zijn er tweakers die ervaring hebben met het batterijverbruik indien bluetooth is ingeschakeld, verbruikt de telefoon dan veel meer en is er ook nog verschil in batterijverbruik als je continu verbinding hebt met je computer.

Verwijderd

Poker6:

Ja, hij verbruikt zeker meer met bluetooth aan... en ik kan me voorstellen nog iets meer als je ook continu verbinding hebt maar dat weet ik niet zeker. Ik kan je ook niet vertellen hoe veel meer omdat ik bluetooth alleen aanzet als ik het nodig heb maar ik schat even in dat je batterij zo'n beetje 2 keer zo snel er doorheen gaat.

Iris:

Met Floats Mobile Agent moet je kiezen voor de "Use Serial Port" optie voor connectie en niet Bluetooth. Verder moet je je dongle dan aan een serial port connecten. Ik heb de mycom dongle en daarbij gaat dat simpelweg door op het bluetooth icoontje te klikken en dan "Bluetooth Serial Port" -> Z600. Dan koppelt ie m aan een serial port, in mijn geval Port3, en dit stel je dan weer in bij FMA. Op die manier zou het moeten werken. Prima telefoontje verder... nog steeds helemaal tevreden (op het schommelende bereik en mindere fotos na ;) )

• vandijkict
  • Laatst online: 07-06-2023
Inmiddels ben ik ook de gelukkige eigenaar van de sony ericsoon z600! Toen ik hem kocht, kreeg ik het zwarte en het zilveren frontje erbij maar ik ging eigenlijk helemaal voor die style up cover van de sport serie, die gekleurde gestreepte. Nu kan ik hem alleen nergens vinden! Ben hopeloos! Wie weet hier meer over?

• Zipsop
  • Niet online
SE heeft gezegt de covers begin 2004 uit te gaan leveren maar daar is nog niet zo heel veel verder van bekend.
En bekende GSM ass. sites hebben ze ook nog steeds niet.

Verwijderd

Ik heb een vraagje:

Is het mogelijk om met Float's Mobile Agent java games te uploaden?
Ben er zelf nog niet achter gekomen.

Thnx!

• Zipsop
  • Niet online
Ja dat werkt. Gewoon als file uploaden.
Als het goed is ziet de telefoon zelf dat het een game is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 10:29:
Poker6:

Ja, hij verbruikt zeker meer met bluetooth aan... en ik kan me voorstellen nog iets meer als je ook continu verbinding hebt maar dat weet ik niet zeker. Ik kan je ook niet vertellen hoe veel meer omdat ik bluetooth alleen aanzet als ik het nodig heb maar ik schat even in dat je batterij zo'n beetje 2 keer zo snel er doorheen gaat.

Iris:

Met Floats Mobile Agent moet je kiezen voor de "Use Serial Port" optie voor connectie en niet Bluetooth. Verder moet je je dongle dan aan een serial port connecten. Ik heb de mycom dongle en daarbij gaat dat simpelweg door op het bluetooth icoontje te klikken en dan "Bluetooth Serial Port" -> Z600. Dan koppelt ie m aan een serial port, in mijn geval Port3, en dit stel je dan weer in bij FMA. Op die manier zou het moeten werken. Prima telefoontje verder... nog steeds helemaal tevreden (op het schommelende bereik en mindere fotos na ;) )
Thnx, het werkt!!! _/-\o_

Verwijderd

anoukie schreef op 30 januari 2004 @ 18:59:
Inmiddels ben ik ook de gelukkige eigenaar van de sony ericsoon z600! Toen ik hem kocht, kreeg ik het zwarte en het zilveren frontje erbij maar ik ging eigenlijk helemaal voor die style up cover van de sport serie, die gekleurde gestreepte. Nu kan ik hem alleen nergens vinden! Ben hopeloos! Wie weet hier meer over?
Ik heb nog een roze frontje liggen, ongebruikt (kreeg ik erbij toen ik hem kocht, ik had niet echt een andere keus want ik had die telefoon al een dag voordat hij officieel leverbaar was :P) Interesse in een ruil met 1 van jouw frontjes? Mail me maar ff dan :)

Verwijderd

Geen enkel probleem, levertijd SE Z600 1 dag !!! Eergisteren voor mijn vriendin naar Belcompany voor een SE Z600 met Debitel/Vodafone 300 1 jr.
Niet doen, direct bij Vodafone kost een Z600 met 300 min. 1 jr. slechts 50 euro.
Via debitel hetzelfde abo en toestel 115 euro.
Ik heb zelf ook al een paar maanden een z600. Tasjes hangen gewoon te koop bij Belcompany, nou nog de frontjes....

• Zipsop
  • Niet online
Bij koopjessite hebben ze sinds kort een setje frontjes. Maar...
A ik vind ze niet mooi (persoonlijk)
B ik vind het veel te duur voor 6 stukjes plastic met een kleurtje.(ook persoonlijk)

Ik wacht wel tot ze ze los per setje gaan verkopen in leuke kleurtjes :)

• Punksmurf
ik dacht dat ze alleen 2 setjes van 6 frontjes zouden hebben voor iets van €20 ofzo...
vergeleken met nokia valt dat dus reuze mee :)

met een hamer past alles

Verwijderd

Ik heb een vraagje:

Ik heb een Z600 en een Motorola HS810 bluetooth headset. Deze 2 werken goed samen >:)

Mijn vriend heeft ook een Z600 en dezelfde bluetooth headset doet het bij hem niet???? :?

Wat zou dat kunnen zijn? Iemand nog nuttige tips misschien!!!! _/-\o_

• Punksmurf
doet zijn headset het met jouw telefoon en andersom wel?

met een hamer past alles

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 13:15

Korben

() => {};

Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 15:22:
Ik heb een vraagje:

Ik heb een Z600 en een Motorola HS810 bluetooth headset. Deze 2 werken goed samen >:)

Mijn vriend heeft ook een Z600 en dezelfde bluetooth headset doet het bij hem niet???? :?

Wat zou dat kunnen zijn? Iemand nog nuttige tips misschien!!!! _/-\o_
Dit zou misschien aan de softwareversie kunnen liggen. Controleer dat maar eens in het service-menu

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• Punksmurf
(service menu > * << * < * )

met een hamer past alles

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone.nl/live/layout/pix/vsl_spin_sony_z600_c.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone.nl/live/layout/pix/vsl_spin_sony_z600_b.gif

de Vodafone Live! versie is toch best wel lelijk

• Punksmurf
uh
JA!!!
gelukkig zijn de frontjes verwisselbaar
jammer dat ze die wapknop een eigen logotje hebben meegegeven zo te zien.. nja, het logotje maakt niet zoveel uit, als wel de kleur... :r

met een hamer past alles

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:59

JT

VETAK y0

Is er hier iemand die een Z600 tegen een T630 wilt ruilen, nieuw ? Dan bestel jij een T630 en ik een Z600.

Waarom ?
1.) Bespaart jou 10 euro of nog ietsje meer :P
2.) Ik doe het via de abbo verlenging van me pa. Die wilt niet via GSMeasy ofzo want hij wilt geen auto incasso. Dus moet het direct via Telfort. Die hebben alleen de Z600 en voor de rest een heel klein assortiment. Ik zal uiteraard aan die gasten vragen of hij sim-lock vrij is ! en anders betaal ik dat wel :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• JT

JT

VETAK y0

Anyone ? O-)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:31
Mijn vader heeft vanmiddag Vodafone gebeld, mijn abonnement met een Live! abbonement verlengd, konden we dus kiezen uit een aantal mobiele telefoons (4 wel te verstaan), waarna ik dus voor de Sony Ericsson Z600 ben gegaan. Nu zag ik deze topic, en zie ik hier, op de laatste pagina hoe de telefoon er in Live! versie uitziet. Jammer dat fel rode, erg jammer, maar blijf het wel een mooie mobiel vinden. To the point,

op deze foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone.nl/live/layout/pix/vsl_spin_sony_z600_b.gif

Zie ik dus boven en onder het tft schermpje, 2 rode balken/strepen in de felrode vodafone kleur, mijn vraag aan jullie. Waar zitten die strepen ? Op het scherm zelf of erboven en eronder ? Dus zodat het scherm niet kleiner word? Het lijkt mij er gewoon boven en onder maar ik wou het toch even vragen aangezien ik er niks over kan vinden op de site. Zo wel op het scherm, vind ik dat wel jammer :( (of het kan natuurlijk ook een plaatje zijn en als je dat plaatje weghaalt dat die rode balkjes ook weg zijn :P)

Verwijderd

diabyte schreef op 25 februari 2004 @ 15:17:
Mijn vader heeft vanmiddag Vodafone gebeld, mijn abonnement met een Live! abbonement verlengd, konden we dus kiezen uit een aantal mobiele telefoons (4 wel te verstaan), waarna ik dus voor de Sony Ericsson Z600 ben gegaan. Nu zag ik deze topic, en zie ik hier, op de laatste pagina hoe de telefoon er in Live! versie uitziet. Jammer dat fel rode, erg jammer, maar blijf het wel een mooie mobiel vinden. To the point,

op deze foto:

[afbeelding]

Zie ik dus boven en onder het tft schermpje, 2 rode balken/strepen in de felrode vodafone kleur, mijn vraag aan jullie. Waar zitten die strepen ? Op het scherm zelf of erboven en eronder ? Dus zodat het scherm niet kleiner word? Het lijkt mij er gewoon boven en onder maar ik wou het toch even vragen aangezien ik er niks over kan vinden op de site. Zo wel op het scherm, vind ik dat wel jammer :( (of het kan natuurlijk ook een plaatje zijn en als je dat plaatje weghaalt dat die rode balkjes ook weg zijn :P)
wees maar gerust, t zit op t beeldscherm is volgens mij is t gewoon een bewerkt plaatjes ;)

• diabyte
Ok bedankt voor je reactie. Ik krijg de telefoon binnen een paar dagen hier binnen, dus ben benieuwd :D

• Zipsop
  • Niet online
Ja dat is het "bekende" vodafone thema. Ik geloof dat er in het T610 topic wel wat meer info overstaat.

• Punksmurf
ander thema is er ook zo opgezet, dat scheelt :)

met een hamer past alles

• diabyte
Oh ok :) Ik zal die T610 topic ff checken, als het dus een thema is, mooi, want ik vind het eigenlijk niet zo mooi dat knalrode :D

• JT

JT

VETAK y0

diabyte schreef op 25 februari 2004 @ 18:44:
Oh ok :) Ik zal die T610 topic ff checken, als het dus een thema is, mooi, want ik vind het eigenlijk niet zo mooi dat knalrode :D
JT in "Sony Ericsson Z600"

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Ik zit momenteel erg te twijfelen... Heb nu een Vodafone 120 abbo... conractvrij.

Vodafone biedt mij een gratis Z600 als ik 2 jaar verleng met 120 Live!
Daarbij 6 maanden gratis abbo en 2 maanden gratis Live bundel.

Maar...
Ik ben eigenlijk verliefd op de NOKIA 6230 die over +/- 3 weken uitkomt...
Op zich heb ik er wel wat geld voor over (heb altijd NOKIA's gehad) maar ben eigenlijk ook benieuwd naar de Z600...

De 6320 kan ik voor EUR280 krijgen met dezelfde voorwaarden als hierboven. Maar ja, is wel 280 duurder dan niks betalen! Wellicht kan ik de Z600 nemen en dan verkopen? Maar dan zou ik weer de 6230 los moeten kopen voor EUR380. Zou ik de Z600 voor meer dan EUR100 kunnen verkopen?
Heeft het zin om de Z600 te nemen, 6 maanden te gebruiken en dan de 6230 kopen als ie beter (firmware) / goedkoper is?

Mijn grootste twijfels bij de Z600 zijn batterijduur en ontvangst.
Zijn er hier mensen die van Nokia naar Sony zijn overgestapt en kunnen zeggen of het mee- of tegenvalt?

Sorry voor deze verwarrende post, maar zo verward ben ik nu even in mijn oneindige twijfels.... :?

Verwijderd

:O Nou, ik kreeg zo weinig reacties dat ik maar zelfstandig een beslissing heb genomen... oh well... ik ben voor de Z600 gegaan... ben benieuwd :P

• Kitser
psmeets schreef op 14 januari 2004 @ 00:16:
[...]

Ik heb even een (slechte) foto gemaakt van het klapsysteem:

[afbeelding]
(klikbaar)

Meer foto's op aanvraag. :P

Ik heb sinds vandaag (ondertussen alweer gister) een Logitech MX900 en dat werkt prima samen met de Z600. En hij wordt ook ondersteunt door de software die meegeleverd wordt met de MX900 (Mobile Phone Suite).
Krijg je die "houder" bij de Z600?
Of heb je die er apart bij gekocht?

Is de software van de T630 hetzelfde als de Z600?
Volgens mij zit er op de T630 alleen "My-Friends" extra op.
Voor de rest issie toch hetzelfde?

• Zipsop
  • Niet online
KiTsEr schreef op 12 maart 2004 @ 19:10:
[...]

Krijg je die "houder" bij de Z600?
Of heb je die er apart bij gekocht?

Is de software van de T630 hetzelfde als de Z600?
Volgens mij zit er op de T630 alleen "My-Friends" extra op.
Voor de rest issie toch hetzelfde?
Die bureaulader moet je er iid los bijkopen.

De software is iid ook het zelfde als de T630 alleen dat My-Friends kan ik niet vinden.
Maar achtergrondjes thema's e.d. zijn prima uitwisselbaar.

• diabyte
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 22:02:
:O Nou, ik kreeg zo weinig reacties dat ik maar zelfstandig een beslissing heb genomen... oh well... ik ben voor de Z600 gegaan... ben benieuwd :P
Heb ik ook gedaan. Ga maar vast ff op vakantie ofzo, die telefoon zie je de eerste 3 weken nog niet. Wacht er ook 3 weken op, 3 mails verstuurd, geen antwoord. 2x gebeld zou teruggebeld worden, niet teruggebeld. Eergister weer gebeld, zouden ze er alles aan gaan doen om te kijken waar me mobiel nou is. Zouden ze terugbellen, maarja gister nog ff gebeld of ze al wat wisten, waren alle computers volgens hun uitgevallen, ze schreven dus iedereen op die gebeld had en die zouden ze terugbellen.

|:(

Verwijderd

Hmmm... dat soort praktijken had ik niet verwacht van Vodafone... maar ik ben inderdaad huiverig of die ooit op mijn adres aankomt aangezien de folder over deze aanbieding die ze me tot 2x toe zouden sturen ook nooit is aangekomen.
}:O

• Urshurak
  • Laatst online: 13-11 00:55
Ik heb nu alweer een paar maanden de z600, prima dingetje verder. Al maakt-ie me 's nachts weleens wakker als-ie aan't opladen is. Hopelijk ligt dat aan de verouderde firmware, of is dat normaal voor de z600? :?

Dat emailen is me nog niet gelukt, ik kan waarschijnlijk niet de smtp van onze adsl-provider gebruiken, hoe doen jullie dat, apart betaalde email-account?
edit:
je kan geen apart wachtwoord voor smtp instellen, dat is het
8)7

Iets wat ik heel erg mis is een handsfree-functie op de telefoon zelf. Da's wel makkelijk als je achter de comp zit enzo. Moet ik dus ook maar zo'n 'dom' draadje in mijn oor steken waarschijnlijk. ;(

Dit klinkt allemaal wat negatief. De spelletje zijn wel geinig en de midiringtones zijn ook te gek, hij staat al vol met allerlei c64 en Arcade-game tunes ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Urshurak op 14-03-2004 21:58 ]

Verwijderd

Tot mijn verbazing kwam het pakket 2 dagen nadat ik telefonisch mijn contract had verlengd aan. Ik was er zaterdag alleen niet dus heb het nu pas opgehaald van het postkantoor.

Als oer-Nokia gebruiker is het even wennen. Vooral contact management valt me knap tegen en het lijkt alsof je alleen kan synchroniseren met Outlook op de PC. Wat is dat nou weer? Nokia heeft een eigen PC Suite met eigen (simpele maar functionele) contact management.

Ook vibreert het toestel niet... ook als ik vibreren aanzet. je hoeft toch niet een aparte vibrerende batterij te kopen hoop ik :?

E-mailen is mij al gelukt maar alles is errug traag en ik vind het onoverzichtelijk wanneer iets mij geld aan het kosten is... dat wil Vodafone misschien wel...

Dit waren de bevindingen tot nu toe...

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb sinds een kleine week ook een Z600 (Vodafone abbo verlengt, gratis toestel + een half jaar geen abbonementskosten enz enz) alleen vraag ik me af hoe je nu precies spellen download?

Ik haal hier: http://www.freemobilesite.tk/ games vandaan, die sla ik op op mijn desktop en wil ik dan via IR naar mijn telefoon versturen. Dit werkt allemaal, hij slaat ze op de goede plek op maar als ik ze dan open krijg ik de java koffiemok te zien en dan krijg ik de melding 'ongeldige toepassing'. Zijn deze spellen dan niet geschikt voor deze telefoon? En zo niet, waar kun je dan fatsoenlijke spellen vinden voor je telefoon? Het liefst gratis natuurlijk..

• diabyte
Ik heb ook me Vodafone abbo verlengt, maar wacht al 3 weken, jullie heel snel binnen? Damn :\

• engessa
  • Niet online
diabyte schreef op 15 maart 2004 @ 14:09:
Ik heb ook me Vodafone abbo verlengt, maar wacht al 3 weken, jullie heel snel binnen? Damn :\
Ik kom hem gelijk meenemen bij de Vodafone in Groningen. Daar hebben ze nog genoeg op voorraad.

• Urshurak
@ Engessa:

Een url met myz600 geloof ik... Als het goed is kun je ook gewoon t610-spellen e.d. installeren. Anders zul je je firmware moeten laten upgraden ben ik bang. Maar als je standaardspellen het doen moeten deze ook lukken...

Je upload ze inderdaad gewoon naar je z600 en dan installeert-ie 't automatisch als het goed is.

[ Voor 28% gewijzigd door Urshurak op 18-03-2004 00:29 ]

• engessa
  • Niet online
Urshurak schreef op 18 maart 2004 @ 00:24:
@ Engessa:

Een url met myz600 geloof ik... Als het goed is kun je ook gewoon t610-spellen e.d. installeren. Anders zul je je firmware moeten laten upgraden ben ik bang. Maar als je standaardspellen het doen moeten deze ook lukken...

Je upload ze inderdaad gewoon naar je z600 en dan installeert-ie 't automatisch als het goed is.
Je bedoelt http://www.myt610.net/Z600/games.php neem ik aan? Daar staan wel spellen maar die vind ik maar zozo.
Vind het trouwens jammer dat je niet alle java games op alle toestellen kunt spelen, heb nu dus Terminator, Fifa 2003 en Worms waar ik niets mee kan :(

[ Voor 4% gewijzigd door engessa op 18-03-2004 13:05 ]

• Kitser
Ik gebruik mijn telefoon ook als horloge.
Nu vraag ik me af op het buitenste display ook de tijd staat?
En blijft het ledje daar altijd branden of moet ik hem eerst open klappen voordat ie aan gaat.
Zou wel een beetje lastig zijn.
Maar als het ledje de hele tijd brand vreet het natuurlijk batterij-en.

• Urshurak
@KiTsEr

't Ledje brandt niet de hele tijd, maar bij redelijk licht kun je de tijd zonder ledje ook aflezen. Via een knopje aan de zijkant kun je het ledje activeren en de datum, accu-status, bereik, profiel, telefoonmodel (:?) en je eigen nummer zichtbaar maken.
--
Iemand trouwens al een adresje gevonden voor 'style-up' covers? Bij de mobielcovertjes-zaak in Leeuwarden heb ik al wel een paar lelijke gezien met vlammetjes erop enzo. Maar ik ben nog geen officiële of mooiere covers tegengekomen.

Gelukkig kreeg ik zwarte covers bij de mijne, maar ja...'t is ook nooit goed; ik wil mat-zwarte... ;) Ik denk dat ik zelf maar iets ga maken....

[ Voor 46% gewijzigd door Urshurak op 19-03-2004 02:28 ]

• thaMini

thaMini

Tool !!

Je kunt ook instellen dat het lichtje altijd aan staat. Aleen dit vraagt iets meer stroom.

Be small, act BIG.

• Binz
  • Laatst online: 30-12-2024
Urshurak schreef op 19 maart 2004 @ 01:33:
@KiTsEr

't Ledje brandt niet de hele tijd, maar bij redelijk licht kun je de tijd zonder ledje ook aflezen. Via een knopje aan de zijkant kun je het ledje activeren en de datum, accu-status, bereik, profiel, telefoonmodel (:?) en je eigen nummer zichtbaar maken.
--
Iemand trouwens al een adresje gevonden voor 'style-up' covers? Bij de mobielcovertjes-zaak in Leeuwarden heb ik al wel een paar lelijke gezien met vlammetjes erop enzo. Maar ik ben nog geen officiële of mooiere covers tegengekomen.

Gelukkig kreeg ik zwarte covers bij de mijne, maar ja...'t is ook nooit goed; ik wil mat-zwarte... ;) Ik denk dat ik zelf maar iets ga maken....
Kijk eens bij T for Telecom :)

Verwijderd

hadden jullie dit al gezien;

http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10109

:*) :*) :*) haha

ciao ik ga denk ook een Z600 halen

• Kitser
Met de Z600 heb je geen zorgen meer. Op afstand maak je verbinding via GSM/GPRS, plaatselijk via Bluetooth™, infrarood of kabel. De agenda en het telefoonboek in je Z600 blijven consistent, toegankelijk en gesynchroniseerd met je gegevens in Microsoft Outlook. Ongeacht waar de gegevens zijn opgeslagen
Is het al iemand gelukt om de agenda of de contacts via GPRS te syncen met Outlook?

• Kitser
Een vriend van me heeft de T610.
We hebben geprobeerd om een agenda punt elke dag terug te laten keren.
Maar we krijgen het niet voor elkaar.
Kan dit met de Z600 wel?

Verwijderd

Weet iemand waar het menu applicaties staat, ik had namelijk een spel gedownload en er stond dat het spel was opgeslagen onder applicaties.

En thamini waar kan je dan instellen dat het schermpje altijd aanstaat?

• thaMini

thaMini

Tool !!

Erhm games staan bij Entertainment, en dan "games en meer".
Enne dat licht, *zoekt ff*.... Instellingen => display => verlichting. Kies "aan"

succes :D

Be small, act BIG.

• diabyte
Hopelijk komt de mijne vandaag binnen :) Vodafone dacht dus dat ik de motorola v525 had besteld, welke niet in voorraad was. Z600 dus wel, is eergister opgestuurd, hoop hem vandaag of morgen binnen te hebben :D

Verwijderd

thaMini schreef op 26 maart 2004 @ 08:05:
Erhm games staan bij Entertainment, en dan "games en meer".
Enne dat licht, *zoekt ff*.... Instellingen => display => verlichting. Kies "aan"

succes :D
Thnx thamini, ik dacht dat de verlichting voor het grote scherm was:)

• diabyte
Zo ik heb de mijne gekregen :) Blijkbaar was hij al ff binnen, voor het weekend ofzo , maar me ouders hielden hem nog ff achter :P Anyway, hij is echt kleiner dan ik me had voorgesteld, en ook lekker licht. Hij is momenteel aan het opladen, dus kan er nog niks mee doen, ik laat hem eerst ff helemaal opladen voordat ik hem gebruik. Kan er verder dus niet zoveel over zeggen, heb alleen de rode Vodafone Live! frontjes ff vervangen met de blauwe frontjes :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste