Welke FX kaart moet ik hebben die de Ti serie overtreft dus vanaf welk type ben ik beter af als een Ti 4200 ??
Zoek eens wat reviews en benchmarks op van de betreffende kaart. Dat gaat sneller dan dat je hier even snel een antwoord op wilt hebben.
fx5600 niet in dx8 games, dan moet je voor de fx5900 gaan
maar zoals al gezegt, zoek gewoon wat reviews op google, en klaar ben je
maar zoals al gezegt, zoek gewoon wat reviews op google, en klaar ben je
Google en dan zoeken op GeforceFX reviews. Ga vergelijken en je vind je antwoord.
En zie ook het volgende stuk in de V&B FAQ: Welke videokaart?
Neuj, de snelste wordt dan de GeForce FX 5900 Ultra: nieuws: GeForce FX 5900 Ultra beschikbaar in Japan en FrankrijkVerwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 12:18:
Asus Geforce FX 5900.
Heb je de snelste.
Veel plezier ermee
Verwijderd
Inderdaad, van een Ti4200 naar een FX 5600 Ultra upgraden is een beetje weggegooid geld, omdat het niet echt een dikke performancestijging is.
't Enige voordeel is dat hij dan wel DX9 aan kan
Als je dus een beetje geld over hebt, moet je voor de 5900 (Ultra) gaan.
't Enige voordeel is dat hij dan wel DX9 aan kan
Als je dus een beetje geld over hebt, moet je voor de 5900 (Ultra) gaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 12:24 ]
hij had het over een fx, niet over een radeon
Jah, maar waarom koopt iemand nog een GeForce kaart tegenwoordig? 
Kwil niet lullig doen ofzo, maar ik snap bijgod niet wrom iemand nog een GeForce(FX) kaart wil kopen, wat zijn de voordelen van die kaarten dan? De prijzen zijn namelijk gigantisch hoog en de performance (van de nog betaalbare kaarten) is om te huilen
Kwil niet lullig doen ofzo, maar ik snap bijgod niet wrom iemand nog een GeForce(FX) kaart wil kopen, wat zijn de voordelen van die kaarten dan? De prijzen zijn namelijk gigantisch hoog en de performance (van de nog betaalbare kaarten) is om te huilen
[ Voor 66% gewijzigd door --MeAngry-- op 18-07-2003 12:34 ]
Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)
Waarom koopt iemand nog een Interl-processor tegenwoordig?--MeAngry-- schreef op 18 July 2003 @ 12:31:
Jah, maar waarom koopt iemand nog een GeForce kaart tegenwoordig?
Verwijderd
zoals hij zegt : "wat zijn de voordelen van die kaarten dan? De prijzen zijn namelijk gigantisch hoog en de performance (van de nog betaalbare kaarten) is om te huilen"
Mjah klopt, sorry, heb het even wat beargumenteerd, maar ik ben gewoon benieuwd naar de drijfveer van de TS om een NVIDIA kaart te kopenRobin Vreuls schreef op 18 July 2003 @ 12:33:
[...]
Waarom koopt iemand nog een Interl-processor tegenwoordig?. Beetje loze kreet zonder argumenten. Het is per persoon verschillend welke videokaart hij wilt gebruiken.
De vergelijking Intel / AMD is trouwens weer heel iets anders, ik vind dat ze allebei goede processors maken, maar ik heb AMD omdat mijn budget niet veel anders toelaat. Bij Intel zie je tenminste nog wel een duidelijke performancewinst samen met de hogere prijs. Die vind ik wel rechtvaardig dus.
Ja, dat stond er net dus nog nietVerwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 12:36:
zoals hij zegt : "wat zijn de voordelen van die kaarten dan? De prijzen zijn namelijk gigantisch hoog en de performance (van de nog betaalbare kaarten) is om te huilen"
Waar blijft de TS eigenlijk?
[ Voor 21% gewijzigd door --MeAngry-- op 18-07-2003 12:46 ]
Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()