Toon posts:

[XP][video capture] microsoft streaming clock proxy *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goeiemorgen,

ik heb een tv kaart gekocht om mijn video's op te nemen. iedere keer als ik wil opnemen verschijnt de melding dat er nieuwe hardware is gevonden, namelijk : microsoft streaming clock proxy. ik heb hier geen drivers van op de cd van de tvkaart. Bij de help van pinneaccle kan ik ook niks vinden. In de search ook niet.
moet ik bij microsoft of pineaccle iets downloaden of ligt het ergens anders aan.
Ik heb ook geprobeerd op te nemen met windows movie maker maar dat is het zelfde verhaal.

pctv rave
winxp
60gb

Bvd

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

En op Google? Zo te zien heb je ergens een extra drivertje nodig. Ook op Google-groups staat redelijk wat informatie :).

offtopic:
OS toegevoegd aan topictitel conform de WOS-Policy

Verwijderd

Topicstarter
zal eens ff zoeke, ik kijk ook even bij microsoft maybe staat daar nog iets

http://www.microsoft.com/...ishAlso=on&DisplayLang=nl

niks

half uur later:

Ik heb het gevonden.
hij vind wel drivers maar dan vraag hij om het bestand mspclock. dat kan hij niet vinden op de cd. Met de search van windows heb ik gezocht naar dat bestand en hij heeft het gevonden. Als je in de setup van de driver dan de locatie aangeeft die de search van windows heeft gevonden ( c:/windows/drivers/system32/..) dan instaleerd hij het onderdeel goed. heb het nog niet uitgeprobeerd of capturen werkt maar microsoft streaming clock proxy is wel geinstalleerd.

d8 meld het maar even misschien hebben andere mensen er nog wat aan.

bmwpower

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 11:44 ]