Ik zit niet meer bij lijbrandt omdat het niet anders kon, ik ben verhuisd uit een studentenflat (die inmiddels gesloopt is) waar toentertijd de enige aanbieder lijbrandt was!
Er was dus geen keuze om naar een andere provider te gaan (uitaard gedaan als die keuze aanwezig zou zijn geweest).
Lijbrandt was het eerste jaar ook nieuw, en ze hebben vanalles beloofd en zijn het niet nagekomen.
Het feit blijft dat wanneer je 6 jaar trouwe klant bent geweest, en je kunt noodgedwongen niet meer bij lijbrandt blijven, je van het ene op het andere moment met stoffer en blik wordt opgeruimd!
In deze 6 jaar heb ik voor talrijke instanties mijn emailadres achtergelaten, zelfs als je al een half jaar bewust bent van je verdwijning in de toekomst zal je naderhand altijd achter komen dat je emailadres nog ergens geregistreed staat.
En dan heb ik het nog niet over hun walgelijk slechte service, e.d.!
Neem een pilletje ofzo.
Geen bedrijf in NL is verplicht jou nog toegang te geven tot de geleverde dienst op het moment dat je een contract met ze hebt opgezegd, of het nou om een paar mailtjes gaat of om een lease-auto.
Mail kwijt? Pech; had je maar iets harder moeten nadenken toen je je opzegbrief aan het tikken was.
Een pilletje is niet nodig, de ondergang van zo'n pauperbedrijf wel.
(btw. Het zou je goed doen om van ervaring te leren voordat je persoonlijk wordt, kom je een stukje verder mee op de wereld)
[
Voor 23% gewijzigd door
Verwijderd op 05-12-2007 14:06
]