Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Verwijderd
heb je zelf al gezocht op GoT en google naar ervaringen en reviews ?
Zie ook hiero
En als je ze al hebt wrm douw je ze niet in je pc om zelf te testen ?
Zie ook hiero
En als je ze al hebt wrm douw je ze niet in je pc om zelf te testen ?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 12:55 ]
Jah ben op zoek geweest naar reviews. magoed. Tis nu niet echt een standaard vergelijking.. G200 vs Radeon 7000. dus op de review sites waar ik gekeken hebben zijn de kaarten nooit head to head vergeleken.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Ik zou zeggen de Matrox G200. Matrox is altijd al de nr. 1 geweest wat betreft beeldkwaliteit.
Persoonlijke ervaring: eerst een Matrox G200 gehad, daarna een GeForce4 Ti4200. De Matrox was veruit superieur in beeldkwalitieit, maar prut in 3D snelheid tov de GF4.
Persoonlijke ervaring: eerst een Matrox G200 gehad, daarna een GeForce4 Ti4200. De Matrox was veruit superieur in beeldkwalitieit, maar prut in 3D snelheid tov de GF4.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
de g200 is een heel stuk ouder dan de 7000. had een g200, en heb sinds een paar dagen een R9600..
de g200 heeft echt een super beeldkwaliteit. maar zijn max ligt tegen de 1280x1024. denk dat de nieuwe ati daarboven beter is.
en ik zou zeggen als je ze allebei hebt liggen... kijk zelf ff
de g200 heeft echt een super beeldkwaliteit. maar zijn max ligt tegen de 1280x1024. denk dat de nieuwe ati daarboven beter is.
en ik zou zeggen als je ze allebei hebt liggen... kijk zelf ff
Je hebt de beschikking over beide kaarten en vraagt óns vervolgens welke de beste is?mkleinman64 schreef op 17 July 2003 @ 12:53:
Vraagje, Ik heb op dit moment de beschikking over een Matrox G200 en een Radeon 7000.
Stop ze d'r een voor één in en kijk welke jou het beste bevalt. Dit is toch wel érg simpel nietwaar?
Succes met kijken
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()