ik heb nu al een tijd last van een probleem met mijn radeon 9700 pro
. ik heb al meerdere dinge geprobeert om het te verhelpen zoals agp op 4x zetten ipv 8 x andere drivers geprobeert. dit resulteerde er alleen in dat het langer duurde voordat me comp vast liep. de tempratuur is ook goed. Waar zou dit probleem aan kunnen leggen ??? de computer loopt trouwens altijd eerst vast met stilstaand beeld en hehalend gluid en dan na een halve mnuut start de computer opnieuw op
alvast bedank
Verwijderd
OK, het is wat laat maar ik denk dat de mod wel komt met het verzoek de FAQ's te lezen of de search te gebruiken, daar leverde je probleem het volgende op:
Er zijn ongeveer 212 resultaten, verdeeld over 9 pagina's.
Er is gezocht op: vastlopende computer.
Di kan echt van alles zijn, van voeding tot noem maar op. Wat meer gegevens van wat je nog meer hebt geprobeerd is zinvol. Je zou eens kunnen proberen je volt van je kaart eens een stapje hoger te zetten
Er zijn ongeveer 212 resultaten, verdeeld over 9 pagina's.
Er is gezocht op: vastlopende computer.
Di kan echt van alles zijn, van voeding tot noem maar op. Wat meer gegevens van wat je nog meer hebt geprobeerd is zinvol. Je zou eens kunnen proberen je volt van je kaart eens een stapje hoger te zetten
Wat meer info zou wel handig zijn jah, hier hebben we niet veel aan
blablabla volgens mij hebben we hier best wat aan (gezeur met search eerst ook altijd).
lijkt erop dat je mobo je 9700 niet lief vind.
een maat van me heeft het opgelost door de bios van z'n 9700 te flashen met een nieuwere (van ati, niet van de fabrikant).
bios update van je mobo wil ook wel eens helpen
een maat van me heeft het opgelost door de bios van z'n 9700 te flashen met een nieuwere (van ati, niet van de fabrikant).
voltage iets omhoog is al geprobeerd. werkte niet. ennuh wat voor info wil je ?? maarum bedankt sharkzor!!! ik zal eerst eens even proberen de bios van me 9700 proberen te flashen.
Check de laatste chipset drivers en bios update voor je moederbord.
post eens een lijstje met je voltages, zowel idle als stressed
Dit klint namelijk als een spanningsval ergens op je 5 en 12 volt lijnen.
Dit klint namelijk als een spanningsval ergens op je 5 en 12 volt lijnen.
[ Voor 39% gewijzigd door Banshee op 17-07-2003 10:05 ]
waar kan ik de bios voor mij 9700 vinde er is wel een link in een topic gnaamt 8X AGP FIX voor Ati Radeon 9700 Pro 1.1/1.2 (1/6) maaar die link werkt nie meer
net ff ati bios 9700 ingetikt bij google, ik denk dat je er daar wel eentje vindt 
Tip: vink alleen NL pagina`s aan als je moeite hebt met chinees
Tip: vink alleen NL pagina`s aan als je moeite hebt met chinees
AMD Athlon XP 2600, abit nf7 , 2x 256 crosair platinum pc 3200, ti 4200 64mb DDR, 80 gig seagate HDD, 40x liteon brander, 16x liteon DVD,in een lian li pc-60 kastje met een enermax
post nu eerst maar eens je voltages
dan kunnen we verder lullen
dan kunnen we verder lullen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
sharkzor schreef op 17 July 2003 @ 08:32:
blablabla volgens mij hebben we hier best wat aan (gezeur met search eerst ook altijd).
offtopic:
Ik wordt ook schijtziek van dat gezeur over lees andere topics eerst ed. en dat het hier geen helpdesk is. Is er een vraag over een MS product dan wordt er geholpen. Is er een vraag over een exotisch pakket dan moeten we eerst bij die leverancier te raden gaan. DAT HEB IK AL GEDAAN... anders kom ik hier niet
Ik wordt ook schijtziek van dat gezeur over lees andere topics eerst ed. en dat het hier geen helpdesk is. Is er een vraag over een MS product dan wordt er geholpen. Is er een vraag over een exotisch pakket dan moeten we eerst bij die leverancier te raden gaan. DAT HEB IK AL GEDAAN... anders kom ik hier niet
Sorry dit moest er ff uit. Dat gezeur hier continu...
Verwijderd
Tja, gezeur misschien, maar als ik problemen heb zou ik ook op zijn minst wat meer info plaatsen.
Symptomen kunnen handig zijn, maar een: "Mijn pc loopt opeens vast" is niet erg behulpzaam zonder info over je configuratie
Symptomen kunnen handig zijn, maar een: "Mijn pc loopt opeens vast" is niet erg behulpzaam zonder info over je configuratie
Verwijderd
Volledig mee eens, maar hij geeft toch aan dat het te maken heeft met zijn Radeon kaart. De meeste mensen posten ook een draadje omdat ze verwachten dat het met iets specifieks te maken heeft... dus willen ze daar een confirmatie op. Waar mogelijk natuurlijk.Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 11:41:
Tja, gezeur misschien, maar als ik problemen heb zou ik ook op zijn minst wat meer info plaatsen.
Hier kan niemand wat mee, geef meer info over je systeem bijv. je cpu moederbord geluidskaart enz. Vertel ook welk os en driver versies. Leestekens kunnen ook nooit kwaad.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()