Ik heb zitten nadenken over een watercooling. Eindelijk heb ik er eentje gezien dat ik wel zag zitten. En dat ik hier in de buurt kon gaan halen. Maar ik doe vaak lan party's enzo. Nu was de vraag of ik ergens speciale aandacht moest aan schenken en of dit wel praktisch haalbaar is. Ik ben namelijk redelijk nieuw in dit mileu en ik heb zo een beetje schrik weet je , want water in dat reservoir ... allemaal goed en wel zolang die case op zich niet beweegt en je er niet mee van hier naar daar gaat. Maar dat doe ik dus eenmaal en ik wil weten of het dan nog zo slim zou zijn van watercooling te nemen ?
Je ziet er het sommige doen , maar voor ik het zou doen zou ik het toch graag uit de mond van een paar andere mensen horen , want me vrienden zeggen dat dat allemal geen kwaad kan maar ik weet het allemaal niet zo.
bedankt alvast
groetjes zage
Je ziet er het sommige doen , maar voor ik het zou doen zou ik het toch graag uit de mond van een paar andere mensen horen , want me vrienden zeggen dat dat allemal geen kwaad kan maar ik weet het allemaal niet zo.
bedankt alvast
groetjes zage