Athlon 1.4Ghz, 512mb DDR, Iiyama VM pro 450 19", Ati Radeon 8500 64mb, Audigy Player
Athlon 1.4Ghz, 512mb DDR, Iiyama VM pro 450 19", Ati Radeon 8500 64mb, Audigy Player
Mwa als alles goed en waterdicht zit niet, maar ik zou mijn kast (zodra ik waterkoeling heb) het liefste rechtop vervoeren. Just in case..BaMieBLocK schreef op 23 oktober 2002 @ 18:59:
Maakt het ook niet uit als je b.v. je kast plat in de auto legt?
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Ik zet me kast altijd tussen de voorstoel en de achterbank van de auto dan gewoon stoel naar achteren schuiven en rijden maar
Verwijderd
Als je er gewoon voor zorgt dat alles compleet waterdicht is, en onderdelen goed vast zitten dan kan er bijna niets meer misgaan. En als je er niet zeker van bent, dan moet je gewoon bij aankomst ff controleren of alles nog droog is. Anders moet je de boel eerst ff laten opdrogen...
Verwijderd
grz JaXx
mijnes is nu wel waterdicht...
en je temp is niet slecht
Verwijderd
bezoek eens een aquarium winkel daar vind ja van alle fantastiche snelkoppellingetjes die je in een wip losmaakt en geen druppeltje water verliezen en gebruik geen gedistileerd water maar een koelolie die oplosbaar is in gewoon kraantjeswater die gebruikt word bij bij frees machines, cnc machinnes en draaibanken. deze olie verdubbeld bovendien de koelkapaciteit en is bovendien niet zo duur je hebt er echt niet veen van nodig
als je een staalverwerkings bedrijf in de buurt hebt loop er gewoon effe binnen, leg uit waar je het voor nodig hebt en ben er bijna zeker van dat je het gratis krijgt. bovendien beschermd het de leidingen en het reservoir als dit van staal of van koper is yegen corosie en kalkaanslag
koelolieVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 00:26:
mensen mensen mensen toch
bezoek eens een aquarium winkel daar vind ja van alle fantastiche snelkoppellingetjes die je in een wip losmaakt en geen druppeltje water verliezen en gebruik geen gedistileerd water maar een koelolie die oplosbaar is in gewoon kraantjeswater die gebruikt word bij bij frees machines, cnc machinnes en draaibanken. deze olie verdubbeld bovendien de koelkapaciteit en is bovendien niet zo duur je hebt er echt niet veen van nodig
als je een staalverwerkings bedrijf in de buurt hebt loop er gewoon effe binnen, leg uit waar je het voor nodig hebt en ben er bijna zeker van dat je het gratis krijgt. bovendien beschermd het de leidingen en het reservoir als dit van staal of van koper is yegen corosie en kalkaanslag
of bedoel je zoiets als WaterWetter (want dat is ook een olieproduct, tenminste aan de geur te ruiken
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Gewoon rechtop vervoerd, maar plat zou ook kunnen.
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 00:26:
mensen mensen mensen toch
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
zomaar ingeving hoor...
en btw, welke tower kan ik het best nemen om mn 120 mm fan in te zetten, wil het liefst niet in mn kast zagen etc... gewoon waar al een plaats voor is, bijv boven de voeding ofzo.. iemand id?
Verwijderd
Als je een goed WC systeem hebt is het dicht. Dus op z'n gat moet niet uitmaken. Als je echt de dunne krijgt van het idee dat je pc vervoert gaat worden, maak je 'm leeg en vul je 'm op locatie. Zie het probleem niet zo.
Nee, koelvloeistof uit de auto bevat antivries, dat middeltjes is niet goed voor de temperaturen aangezien het de warmtegeleiding van het water omlaag haalt.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 22:25:
ik gebruik gedestileerd water omdat als t zou gaan lekken er nix tot weinig aan de hand is.. en is koelvloeistof uit een auto nix om je cpu koeler te maken???
zomaar ingeving hoor...
Waarom ze het bij auto's gebruiken? Omdat die met gemiddeld 90 graden lekker draaien, probeer dat maar eens met je processor
[ Voor 0% gewijzigd door Mad_Demon op 28-10-2002 13:44 . Reden: Typo ]
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Ik ben denk ik het levende bewijs dat het goed gaat.Gman schreef op 24 oktober 2002 @ 09:27:
Ik heb nu eindelijk een watergekoelde bak en het vervoer van en naar een LAN ging prima.
Gewoon rechtop vervoerd, maar plat zou ook kunnen.
Ik was op dezelfde lan als Gman en heb de waterkoeling al meer dan een jaar draaien. Eerst zonder en nu met reservoir. Verder vervoer ik de kast zelfs plat, bij mij zit alles gewoon goed dicht.
Kast is nu watergekoeld naar 8 tot 10 lans geweest en heb nog nooit problemen gehad. Laatste lan zelfs met peltier setup gedraait
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
-=MOL=- schreef op 28 oktober 2002 @ 13:51:
[...]
Ik ben denk ik het levende bewijs dat het goed gaat.
Ik was op dezelfde lan als Gman en heb de waterkoeling al meer dan een jaar draaien. Eerst zonder en nu met reservoir. Verder vervoer ik de kast zelfs plat, bij mij zit alles gewoon goed dicht.
Kast is nu watergekoeld naar 8 tot 10 lans geweest en heb nog nooit problemen gehad. Laatste lan zelfs met peltier setup gedraait
je hebt toch me advies opgevolgd om nu R.I.P. 172watt tec onder je naam te zetten LOL !!!
Verwijderd
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Kun je op de lan weer een uur wachten voordat al de lucht uit je waterkoel systeem is.... of werkt dat niet zo?GGS_VR6 schreef op 28 oktober 2002 @ 14:05:
Een howto: Thuis alles demonteren. Water opvangen in een emmer. Spul in de auto. Naar de bestemming rijden. Alles uit de auto halen. Op de lan alles weer in elkaar zetten.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
IddVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:02:
[...]
offtopic:
je hebt toch me advies opgevolgd om nu R.I.P. 172watt tec onder je naam te zetten LOL !!!![]()
Vullen en ontluchten is bij mij iets van 10 minuten werk.. Kan door de ervaring komenMarv schreef op 28 oktober 2002 @ 14:07:
[...]
Kun je op de lan weer een uur wachten voordat al de lucht uit je waterkoel systeem is.... of werkt dat niet zo?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Thuis heb je tenminste alles bij de hand, handdoeken enzo.
Verwijderd
Nou helemaal niet, mijne is al naar tigtalle lans geweest en nog geen probleem, zelfs 1x in de auto omgevallen en no prob, gewoon een kwestie van goed monteren alles!!!!!!!BaMieBLocK schreef op 23 oktober 2002 @ 18:54:
Ik ben ook van plan om waterkoeling in te bouwen in mijn kast. Alleen vraag ik mij af of dat wel verstandig is als je b.v. vaak naar LANparty's gaat of je pc vervoert.
Kan er makkelijk water lekken als je je pc vervoert???
Verwijderd
Gman, die had ik uiteraard ook bij meGman schreef op 28 oktober 2002 @ 14:29:
Vullen en onluchten wil ik echt NIET op een lan doen, niet dat het veel werk is maar je bent toch idd 10 minuten bezig als alles goed gaat.
Thuis heb je tenminste alles bij de hand, handdoeken enzo.