[Win98] inbelwachtwoord uit sterretjes aflezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik zit met een probleem. Ik heb hier een pc met een inbelverbinding. Het wachtwoord is opgeslagen en kan dus zo inbellen. Het probleem is enkel dat windows overnieuw geinstalleerd moet worden maar het wachtwoord niet meer bekend is. Helaas kan ik het inbelwachtwoord niet kopieren en plakken (logisch), maar is er een truuk om dit wachtwoord te achterhalen? Het moet immers ergens opgeslagen zijn.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:51

pistole

Frutter

er is een programmaatje voor dat dat kan doen, misschien kan enabler het ook wel.
Heb je gezocht op GoT & Google?

Ik frut, dus ik epibreer

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Wat dacht je van bellen met je provider?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52
Revealer kon dat vroeger wel goed.

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-05 23:30

King

War. War never changes.

je kan toch gewoon aan je provider vragen of ze het wachtwoord willen veranderen?

Ik heb wel eens programma's gezien die kunnen wat jij wil, maar dat soort programmaatjes worden meestal voor de verkeerde doeleinden gebruikt ;)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Uit de Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.
Wachtwoord kwijt is dus eigen schuld, dikke bult... maar contact opnemen met je provider is de oplossing.
Die kan je zo een nieuw wachtwoord geven, of je oude achterhalen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.