Toon posts:

99 minuten cd's iemand al ervaring

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik las zojuist op http://news.shockmedia.nl/ over de 99 minuten cd's, nu wil ik die vanmiddag na mijn werk even kopen, maar alvorens graag even weten of het echt werkt:)

Verwijderd

Weet je dan waar je die dingen kunt kopen? 90 minuten (funprice) is namelijk het hoogste wat ik tot nu toe heb gezien. Nog niet uitgeprobeerd trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
uhm, nee....maar hiero in Arnhem zitten een stuk of 6 computer winkels op een rij, dus ik er er eenbeetje vanuit dat ze die cdtjes wel hebben:)

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Topicstarter
voor die gene die het nog niet weten, maar je kan de cdtjes op die site die ik zei kopen bij in iedergeval dynabyte :) en nou moet ik wel zeggen dat ik nog niet gecheckt heb of het werkelijk kan om 99 minuten op te nemen maar goed dat is een ander verhaal :)

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kun je ze überhaupt wel stoken? D'r zijn maar weinig fikkers die 99 minuten aankunnen...
Mijn Plex 12/10/32 iig niet ;(

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-03 21:44

Simkin

Bzzzzz

iedergeval dynabyte
zojuist gebeld met dynabyte eindhoven en die beweren dat nog geen enkele dynabyte winkel cd tjes verkoopt van meer dan 80 minuuten :'(

• Eguan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11-2024

Eguan

Be Creative !

Op donderdag 30 november 2000 15:28 schreef Mr. B. het volgende:
Kun je ze überhaupt wel stoken? D'r zijn maar weinig fikkers die 99 minuten aankunnen...
Mijn Plex 12/10/32 iig niet ;(
Dan huil ik met je mee! :'(

Misschien dat ze dat met een Firmware ff kunnen fiksen? I hope so

Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:54

BIM

Nothing interesting

Met de nieuwste firmware (van gisteren) in ieder geval nog niet :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 december 2000 11:53 schreef Simkin het volgende:

[..]
zojuist gebeld met dynabyte eindhoven en die beweren dat nog geen enkele dynabyte winkel cd tjes verkoopt van meer dan 80 minuuten :'(
Arnhem heb ik ze gekocht, ik heb ze thuis liggen maar volgens mij staat er wel 80min op maar kun je met overburning tot 99min kome enzo...of iets dergelijks, kun je met cdrwin zien/doen enzo...
Pagina: 1