Toon posts:

Waar een Leadtek A280LE TDH Te Koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben ten einde raad!! Na flink wat reviews te hebben gelezen en op pricewatch te hebben gekeken naar videokaarten was mijn keuze gevallen op de Leadtek A280LE TDH GF4 Ti 4200... maar ALLE winkels die in het pricewatch lijstje staan voor deze vid kaart geven mij de mededeling dat de kaart niet meer leverbaar is!

Is er misschien iemand die nog een goeie, voordelige winkel weet waar ze deze kaart zouden kunnen hebben, die niet op pricewatch vermeld staat?

Alvast bedankt voor de tijd/moeite!

MVG,

Kaityushi

Verwijderd

Mischien maar eens voor een radeon kaart kijken ? :+ kzou het niet weten , ga wat winkels langs enzo mischien dat ze hem ergens nog hebben liggen. Je kan natuurlijk ook nog altijd een ti4200 van een ander merk kopen :+
MVG,

Kaityushi
Groeten plaatsen wij niet onder de post, wij tweakers doen elkaar perminent de groeten, dit neemt teveel ruimte in, wil je het toch doen plaats het dan in je sig :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 11:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zo, das een snelle reply!

Het leuke aan de kaart was dat ie vrij cheap was, rond de 130 euro. En in de reviews die ik las kwam ie er als beste uit.

http://www.hexus.net/review.php?review=484?>&page=1

dat is een review van 12 kaarten allemaal met die nv28 chip, en de Leadtek was het beste.

Maar tips over een vergelijkbare kaart zijn ook welkom hoor! Welke Radeon is qua prijs en specificaties vergelijkbaar?

EDIT: SORRY SORRY. wilde alleen maar beleefd zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 11:26 ]

Verwijderd

Maar tips over een vergelijkbare kaart zijn ook welkom hoor! Welke Radeon is qua prijs en specificaties vergelijkbaar?
Das eigenlijk een zoekertje, maar voorruit omdat ik zo lief ben :>

vergelijking van een hoop videokaarten

Lees dit door en kom zelf tot de conclusie.

offtopic:
Jaja ik weet het weer een snelle reply, ik ben in een goede bui vandaag :+

edit:
psss 9500(p) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 11:29 ]

Verwijderd

edit:
Sry, idd. post niet goed gelezen |:(

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 12:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thanks.. lees het nu.. die radeon 9500 is idd wel vergelijkbaar.. maar ik zie nu opeens ook dat een Asus kaart met dezelfde nvidia chip ook betaalbaar is..

Verwijderd

Topicstarter
Baaf, als je mn post gelezen had zou je zien dat ik pricewatch had geprobeerd.. ik zal zo ff de mods mailen.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bij Funprice de Asus 9280 voor 135 euro.

Verwijderd

offtopic:
kaityushi , je kunt je post ook editten met de edit-knop, zo schop je je topic niet onnodig omhoog, welkom op got btw !!! :)
lees ook dit even door daar doe je de modjes ook een plezier mee faq

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 12:07 ]

Verwijderd

www.1to0.nl een Albatron ti4200 8xAGP voor 115 euro.
Heb hem zelf ook, niets verkeerd aan!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 13:16
Nou, ik zie er regelmatig een op Marktplaats.nl.. :) Mieschien even op 2e hands sites kijken?

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zou dan, voor de ATi 9500 (NON PRO) 128MB gaan, en dan de gok erop wagen, om hem te softmodden naar een 9700 en desnoods dan nog overclocken, naar een 9700 PRO

Scheelt je heel veel geld, En je hebt er dan nog lang plezier van ook :)

EDIT:
Radeon 9500 rebuild to radeon 9700

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 16-07-2003 12:15 ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:08

LopeZ

Too much is never enough

Beetje zoekertje :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.