Heeft T-mobile veel last van spookfacturen?

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58
Ik heb net een hele site met ervarigen over T-Mobile en andere operators gelezen, alleen schrok ik een beetje wat ik zag :/ Vooral dat ze mensen zomaar afsluiten en ook facturen die ineens veel duurder uitkomen. En ik sta nu net op het moment om een abo te nemen bij ze (alleen omdat ze zo goedkoop zijn BTW). Normaal ben ik namelijk echt een Vodafoner omdat ze een zeer betrouwbare provider zijn en zeer goede dekking hebben.

Hebben meer mensen zulke ervaringen met T-mobile en zijn vacturen :?

PS. Ik heb nog gezocht naar een T-Mobile problemen topic e.d. maar heb ze niet gevonden (Ben->T-Mobile problemen topic is alleen maar voor probs van de overgang) )

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Een T-mobile abonnement dat al meer dan 2 jaar loopt wordt naar volle tevredenheid gefactureerd. Van mijn kant dus geen slechte ervaring.

• XoReP
Hier is ff de link van die ervaringen zooi: http://www.telecomadvies....operator?company=T-Mobile Kijk ik hou er natuurlijk wel rekening mee dat mensen eerder iets posten als ze een negatieve ervaring hebben dan als een positieve ;)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Voor elke provider kan je wel slechte ervaringen opzoeken, al zal je bij KPN of Vodafone niet snel klachten zien over facturen of bereik. Ze zijn dan ook een tikkeltje duurder dan de rest. In mijn beleving heb je met providers meer gedoe met bereikproblemen en no.1. gewoon problemen met het toestel zelf, dan met facturen. Facturen kan je met papier bestrijden, een kapotte telefoon veroorzaakt veel meer feitelijke ergenis.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik zit bij (toenmalig) Ben sinds 1999, altijd tevreden klant. Wel eens op de online factuur site een totaal andere factuur tegengekomen (heel mijn nummer niet), maar verder altijd goed geregeld. Ook sinds t-mobile is de online factuurinzage wat verbeterd.

Maar qua spook-facturen, nooit 1tje tegengekomen/ontvangen, meld je gewoon meteen aan bij my.t-mobile.nl, heb je altijd inzake in je facturen (+ specs).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Zelf heb ik nooit last gehad met T-mobile

Als ik te veel betaald ewerd het zelfs netjes de volgende maand verrekend

• intGod
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

intGod

Ars non postulat causam

Geen enkle probleem mee. Ik heb een keer 2 facturen dubbel betaald en gewoon netjes verrekend gehad.

Toppie service hoor.

• TheJoker
  • Laatst online: 18-11 11:35
Ik heb er zelf geen problemen mee, al jaren tevreden KPN fan :9

maar een vriend van me heeft ook inderdaad ook wel eens last van spookfacturen, en dan met name dat hij naar het buitenland gebeld zou hebben, en in / vanuit het buitenland gebeld zou hebben, terwijl hij dat aantoonbaar NIET gedaan heeft (hij was gewoon in NL)

Hij heeft contact gehad met T-mobile en een gespecificeerde rekening gevraagd...... MAAR...daar stond op vermeld dat hij vele buitenlandse nummers gebeld had die hij helemaal niet kende :?

Hij heeft het maar opgegeven en gewoon zijn abbo op opgezegd, en hij belt nu vrolijk met pre-pay...

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Verwijderd

Nooit een spook factuur van T-Mobile gezien, alleen maar van KPN en O2, die zijn daar goed in :D

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:27
Ik heb wel wat problemen met T-Mobile. Niet met spookfacturen, maar wel met een combinatie van het mobieltje en het netwerk. Als je een T-Mobile abo neemt, neem dan geen SonyEricsson T68i. Deze telefoon geeft continue problemen op hun netwerk. http://www2.webwereld.nl/nieuws/14714.phtml |:(
Ik heb nu een tijdelijke Nokia 3310. Deze werkt boven verwachting goed. :)

• XoReP
Van O2 ben ik idd op de hoogte (vaak ook bij progs als radar en kassa) en vaak krijg je dan fakturen van een paar jaar terug zelfs ;)

Maarja het gaat om T-Mobile, en daar moet de TS zich natuurlijk ook wel aan houden :+ :X

Oja ik kga 5 augustes op vak naar Roemenië (voor bruiloft van kenissen ;) ) en kun je dan gewoon van te voren naar T-Mobiel bellen dat ze eerder je aansluiten voor bellen in buitenland :? Tis namelijk wel belangrijk omdat mijn oma ziek is en het elk moment fout kan gaan :(

BTW Ik neem de Nokia 3650 :9

[ Voor 4% gewijzigd door XoReP op 16-07-2003 11:51 ]

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:50
ik zit al heel lang bij Ben/t-mobile
1 keer problemen gehad met de facturen maar dat hebbenze netjes opgelost

had me namelijk aangemeld voor gratis proef-sms
helaas werden deze wel gefactureerd
maand later keurig gecorrigeerd met gratis bioscoopbon :)

Tijd van werken, tijd van rusten

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Bjornski schreef op 16 July 2003 @ 11:48:
Als je een T-Mobile abo neemt, neem dan geen SonyEricsson T68i. Deze telefoon geeft continue problemen op hun netwerk.
Dat is inderdaad een probleem die een vriend van mij ook heeft. Nu is het 2e exemplaar weer ingenomen voor reparatie of wat dan ook. Niet iets wat je verwacht van een dergelijk hip toestel.

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:45

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Master Tweaker schreef op 16 juli 2003 @ 11:50:
Van O2 ben ik idd op de hoogte (vaak ook bij progs als radar en kassa) en vaak krijg je dan fakturen van een paar jaar terug zelfs ;)

Maarja het gaat om T-Mobile, en daar moet de TS zich natuurlijk ook wel aan houden :+ :X

Oja ik kga 5 augustes op vak naar Roemenië (voor bruiloft van kenissen ;) ) en kun je dan gewoon van te voren naar T-Mobiel bellen dat ze eerder je aansluiten voor bellen in buitenland :? Tis namelijk wel belangrijk omdat mijn oma ziek is en het elk moment fout kan gaan :(

BTW Ik neem de Nokia 3650 :9
Als je een goed advies meekrijgt van de kredietonderzoeker kan je gelijk daar bellen.
Als dat niet zo is (kan je al in de winkel vragen na de aanvraag weten ze het geliik)
dan kan je een voorschot van 115,- storten is het gelijk geregeld...had ik ook.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• XoReP
Er zijn mensen die hoefden helemaal nix te betalen die werden gewoon gelijk geactiveerd :/

• hilgo
  • Laatst online: 14:38

hilgo

Clear your mind of can't.

zit al ruim anderhalf jaar bij Ben/T-mobile en nog nooit een spook rekening of andere problemen gehad. Ben een tevereden abonnee :)

Discogs

Verwijderd

Master Tweaker schreef op 16 July 2003 @ 12:53:
Er zijn mensen die hoefden helemaal nix te betalen die werden gewoon gelijk geactiveerd :/
Dat ligt dus aan de credit check.
Je hebt 3 uitkomsten:
rood - (Recente BKR registratie is goed voorbeeld hiervan) je krijgt geen abo.
geel - (verlopen BKR registratie) je krijgt abo, maar -nog- niet volledig*
groen - (nix a/d hand geweest met je financiën) alles ok, jij mag alles.

* Niet volledig betekend:
- Niet bellen naar service nummers (09xx)
- Niet bellen naar buitenland
- Niet bellen / gebeld worden in buitenland.

Het is dus per persoon verschillend.
De BKR registraties zijn een van de vele dingen waar ze naar kijken.

Je krijgt GEEN reden te horen van de uitkomst, daar kan je alleen schriftelijk vragen / opheldering over krijgen (ivm. privacy klant)
(die Orange aan zijn laars lapt, laatst kreeg ik nog te horen dat een klant 5000 euro open had staan, dat gaat mij als verkoper NIETS aan, maar wel handig om te weten dat ik er verder geen energie meer in steek)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

T-mobile is prima!.. een jaar vol tevreden mee gebeld.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik heb bij een reparatie eens een keer twee keer 50 piek in plaats van een keer moeten betalen. Ik bellen, werd 3 keer doorverbonden (heerlijk geen menu waarin je de verkeerde opties kiest) en binnen 10 minuten was het afgehandeld :). Geld werd de volgende maand terugbetaald.

* JvS is al sinds half 1999 erg erg erg tevreden T-mobile klant :7

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
T-mobile prima! wel is t zo dat ze de in t buitenland gebelde kosten pas paar maanden later verrekenen. Let dus Op! Dacht eerst van he gratis gebeld nix hoeven te betalen alleen maandje 1/2 later krijg je t toch op de factuur.

Verder prima :) goedkoop abotje via internet en werkt prima met mn t68i itt andere mensen.

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

• XoReP
Nou gelukkig heb ik en mijn ouder nooit een lening e.d. gehad of lopen dus dag zou dan geen probs geven :)

Ik heb net ook gezien dat de 3650 i.c.m. Vodafone in-Business erg goekoop is cker als je weinig belt zoals mij :P Ik moet alleen ff kijken waarom deze abo zo goedkoop is met alles (bellen, toestel en abo) :/

[ Voor 50% gewijzigd door XoReP op 16-07-2003 18:09 ]

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 14:00
sinds mei T-mobile abbo... werd me eerst de aansluitkosten berekend en dat terwijl je met 2-jarig abbo niet hoefde te betalen, ik dus bellen en zou worden verrekend bij de volgende factuur. Bij 2e factuur werd het netjes verrekend, dus niks te klagen.. klantenservice werkt ook goed en 'problemen' worden snel verholpen...

- Ruud

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mijn Pa heeft wat problemen gehad hij kreeg namelijk een rekening voor een nummer dat niet eens bestond maar wel op zijn naam was :? 7(8)7 :+

En na heel wat gepruts van meer dan een maand eindelijk weer de kosten terug gekregen :(
Dus ................ ja wel spoken daar :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Ik heb nare ervaringen met T-Mobile :/

Alleen heette ze toen nog BEN, vorig jaar sep afgesloten omdat ik mijn abo heb opgezegd, maar kreeg naderhand nog een rekening die ik volgens mij al betaald had, moest toen een fax sturen (was inmiddels al december), heb ik gedaan en niets meer van gehoord, tot ik in maart ineens een brief van het incasso buro kreeg... :/ Daar heb ik dus contact mee opgenomen en die zijn nu alles aan het uitzoeken, die fax heb ik een maand of 2 geleden verstuurd, dus die zullen der ook wel niet uitkomen... Die lullo's bij de T-Mobile klantenservice snapte er op een gegeven moment ook niets meer van :/

Mijn vader heeft ook zulke problemen gehad, keertje niet betaald :P, toen werd ie afgesloten en daarna 2mnd ineen betaald, maar hij beelf maar afgesloten, toen heeft ie gebeld en gebeld, maar volgens hun is er niets gestort, moest ie een fax versturen, heeft ie ook gedaan maar die kregen ze ook steeds niet door :/

Inmiddels betaald ie T-Mobile gewoon niet meer, en heeft ie een boze fax met opzegging richting T-Mobile verstuurd :)

Voor mij dus nooooooooooit meer T-Mobile, watg een stel idioten daar zeg :( :r

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 19:37 ]

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

je kan gewoon ongeluk hebben ja.. dat is minder.. mijn broer heeft ook problemen met t-mobile,..ze schuiven het wel wat makkelijk af op de klant. Zodoende het nummerbheoud. Normaal zouden hun dat regelen met de andere provider wat dus niet gebeurd was.. dus hij betaald 2 abbo's.. maar dat gebeurt echt niet alleen met hun

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Spider_NL schreef op 16 July 2003 @ 17:52:
T-mobile prima! wel is t zo dat ze de in t buitenland gebelde kosten pas paar maanden later verrekenen. Let dus Op! Dacht eerst van he gratis gebeld nix hoeven te betalen alleen maandje 1/2 later krijg je t toch op de factuur.

Verder prima :) goedkoop abotje via internet en werkt prima met mn t68i itt andere mensen.
hebben ze aardig ingekort, mn vriendin ging met mijn 2de abbo naar rome halvewege mei, factuur van 7 juni stond het al op :P denk dat et toeval is met de datum wanneer je je belminuten weer krijg (is niet vast, maar contract/start datum)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Anders
  • Laatst online: 17-11 15:27
Verwijderd schreef op 16 juli 2003 @ 19:33:
Ik heb nare ervaringen met T-Mobile :/

[...]

Mijn vader heeft ook zulke problemen gehad, keertje niet betaald :P, toen werd ie afgesloten en daarna 2mnd ineen betaald, maar hij beelf maar afgesloten, toen heeft ie gebeld en gebeld, maar volgens hun is er niets gestort, moest ie een fax versturen, heeft ie ook gedaan maar die kregen ze ook steeds niet door :/
Yeps. T-Mobile gaat net als de meeste operators goed zolang er niks fout gaat. Als er wel iets fout gaat ben je bij T-Mobile extreem zwaar het bokkie. Hun administratie is een enorme klerezooi zodra het niet meer automatisch afgehandeld kan worden, en ze houden je ellenlang aan het lijntje.

Ik ben al sinds maart met ze in conflict doordat ik door een fout van hun nergens meer een telefoonabonnement kan afsluiten. Ze stapelen fout op fout. Ze hebben het gepresteerd om op 1 dag twee verschillende afdelingen mij te laten mailen, zonder dat die het van elkaar wisten. De ene afdeling mailde dat ik alles had betaald en dat er niks meer open stond, de andere mailde dat ik een paar honderd euro open had staan. |:( Het is daar echt één grote janboel.

Mijn laatste aangetekende brief hebben ze 4 juli ontvangen - aldus de KPN - maar ze sturen me gisteren (28e) een brief waarin ze me bedanken voor m'n brief van 21 juli en dat ze binnen 30 dagen zullen antwoorden. Ik heb het helemaal met ze gehad en als ik a.s. zaterdag geen bericht heb ontvangen (ze moeten binnen 4 weken reageren aldus Wet Persoonsregistratie) start ik een juridische procedure. Heel sneu dat het zo ver moet komen, maar ik wordt helemaal strontziek van dat hele bedrijf. 2 jaar lang BEN gehad, 2 jaar lang geen probleem en een uiterst vriendelijke klantenservice, en opeens wordt de beerput van T-Mobile geopend.

Irritant genoeg zijn ze nog steeds ruimschoots de goedkoopste..

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:28
tegenwoordig krijg ik hele goedkope t-mobile rekeningen, want mijn t68i heeft al een paar maanden geen netwerk onvangst meer. alleen jammer dat me bel minuten vervallen. maar ik verdom het om een andere tel te kopen omdat zij mij een niet goede kunnen geven. van de helpdesk krijg ik alleen te horenL: dat ik mijn rekeningen moet blijven betallen, niet meer moet zeuren, en als ik wil 10 euro schade vergoeding kan krijgen. wel lekker bedrijf daar ja hiervoor 4 jaar ben gehad en nooit problemen. ben erg bebnieuwd oe ze dit gaan oplossen.

Verwijderd

KarreMania schreef op 17 July 2003 @ 00:01:
[...]

hebben ze aardig ingekort, mn vriendin ging met mijn 2de abbo naar rome halvewege mei, factuur van 7 juni stond het al op :P denk dat et toeval is met de datum wanneer je je belminuten weer krijg (is niet vast, maar contract/start datum)
Buitenlandse kosten is afhankelijk van aanlevering van de gegevens van de buitenlandse operators. Kan dus vertraagd te zien zijn of in delen gefactureerd worden.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 08:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 17:22:
[...]

Dat ligt dus aan de credit check.
Je hebt 3 uitkomsten:
rood - (Recente BKR registratie is goed voorbeeld hiervan) je krijgt geen abo.
geel - (verlopen BKR registratie) je krijgt abo, maar -nog- niet volledig*
groen - (nix a/d hand geweest met je financiën) alles ok, jij mag alles.

* Niet volledig betekend:
- Niet bellen naar service nummers (09xx)
- Niet bellen naar buitenland
- Niet bellen / gebeld worden in buitenland.

Het is dus per persoon verschillend.
De BKR registraties zijn een van de vele dingen waar ze naar kijken.

Je krijgt GEEN reden te horen van de uitkomst, daar kan je alleen schriftelijk vragen / opheldering over krijgen (ivm. privacy klant)
(die Orange aan zijn laars lapt, laatst kreeg ik nog te horen dat een klant 5000 euro open had staan, dat gaat mij als verkoper NIETS aan, maar wel handig om te weten dat ik er verder geen energie meer in steek)
BKR toetsing wordt niet gedaan door de Nederlandse providers. Momenteel wordt de creditwaardigheid gecheckt bij diverse Creditwaardigheidsbureaus.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 08:50 ]

Verwijderd

Ik heb wel goede ervaringen met BEN/T-mobile al 2,5 jaar lang.
1 keer een rekening niet optijd betaald kreeg gewoon acceptgiro thuis opgestuurd, die
heb ik toen betaald en alles was weer goed.

Ook nog nooit een "spookfactuur" gehad.

• Anders
Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 15:12:
Eenmaal geregistreerd kan dit dus gevolgen hebben voor je als je een nieuw abonnement af wilt sluiten.
.. en proberen uit die registratie te komen kun je vergeten, ook al heb je al tijden aan al je verplichtingen voldaan. Preventel is een wangedrocht van jewelste. Telco's hebben het in leven geroepen om klachten naar toe te kunnen afschuiven. Preventel schuift op zijn beurt de klachten af naar de Telco's. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 23:06

Paulus0013

pom pom

hmm kan me niet herinneren dat ik gecheckt ben op credietwaardigheid.
viel me trouwens wel op hoe makkelijk je een abbo kan afsluiten.

mijn ervaring: goed bereik, geen problemen.
heb slechts 1 probleem gekend en dat betreft de aansluitkosten.
die heb ik deze maand pas vergoed gekregen terwijl ik vorig jaar in de zomervakantie mijn abbo afsloot, dit is erg jammer.
verder gewoon dik tevreden.
en abbo is voor mij echt stukken beter dan prepaid, tis goedkoper en voor mij het grootste voordeel: je kan blijven bellen, ook al is je bundel op, iets wat me enorm irriteerde aan prepaid.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dandeman schreef op 29 July 2003 @ 18:09:
tegenwoordig krijg ik hele goedkope t-mobile rekeningen, want mijn t68i heeft al een paar maanden geen netwerk onvangst meer. alleen jammer dat me bel minuten vervallen. maar ik verdom het om een andere tel te kopen omdat zij mij een niet goede kunnen geven. van de helpdesk krijg ik alleen te horenL: dat ik mijn rekeningen moet blijven betallen, niet meer moet zeuren, en als ik wil 10 euro schade vergoeding kan krijgen. wel lekker bedrijf daar ja hiervoor 4 jaar ben gehad en nooit problemen. ben erg bebnieuwd oe ze dit gaan oplossen.
zal dat niet gewoon aan je telefoon liggen? -> garantie erricson... en mocht het aan je toestel liggen, na 4 jaar (neem ik aan dan dat je em heb) is je garantie toch echt vervallen.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 30-07-2003 17:25 ]

• Anders
Ik heb een brief gekregen van T-Mobile waarin ze mij vertellen dat ze niet alleen een check doen bij Preventel (waar je alleen als wanbetaler in terecht komt als je een serieuze betalingsachterstand hebt bij KPN Mobile, Vodafone, Orange, T-Mobile en/of Debitel), maar ook bij Experian. Deze check doen ze na de check bij Preventel.

Experian is een creditwaardigheidsinstelling die uit allerlei openbare bronnen creditwaardigheids-informatie (bv. aankondigingen van beslagleggingen e.d.) betrekt en opslaat. Van wat ik ervan lees vind ik het een bedoeling waar een luchtje aan zit, want stel dat toevallig wel een keer hun oog valt op een beslaglegging op jouw inboedel, maar dat ze het over het hoofd zien dat die beslaglegging is opgeheven.. Dan zit je toch met de gebakken peren want ze geven je dan als onbetrouwbaar door aan hun afnemers.

Wat betreft mijn geval: T-Mobile en Preventel spreken elkaar tegen. Ik had een betalingsachterstand bij T-Mobile, die heb ik op 11 april betaald, dat heeft T-Mobile begin mei bevestigd en nog steeds sta ik bij Preventel ingeschreven vanwege die betalingsachterstand.
Een van de twee zit in zijn communicatie sowieso te liegen, en de kans is aanwezig dat ze allebei de Wet Bescherming Persoonsgegevens op meerdere punten hebben overtreden. Ik ga in ieder geval een schadevergoeding eisen van één van beide partijen op basis van artikel 49 van de genoemde wet, maar mogelijk van allebei. Als er dan geen bereidheid is tot een schikking overweeg ik bovendien een klacht in te dienen bij het College Bescherming Persoonsgegevens. Ik heb, dankzij een onvoorstelbaar geoelewapper bij de klantenservice van T-Mobile, inmiddels een boekwerk aan bewijzen, en ik ben het gepiepel en geklooij ondertussen meer dan zat.

Afbeeldingslocatie: http://www.verheij.com/images/degrave4.jpg

Nobody fucks with Frank de Grave!!! (maar dan Anders)

• Anders
*kick*

Waar stevig doorklagen bij T-Mobile al niet toe kan leiden. Kom ik zojuist thuis, ligt er een aangetekende brief op de mat (getekend door een huisgenoot). Ik de sjieke envelop openmaken, zit er een brief van 3 A4-tjes in. Snel doorbladeren, en vervolgens een gat in de lucht springen: ik krijg 400 euro terug, en kan een nieuw abo afsluiten waarbij mjin acceptatie gewaarborgd is :) :) :)

Ik had mijn laatste brief overigens naar de "Afdeling juridische zaken" gestuurd in plaats van naar de klantenservice. Deze brief die ik vandaag ontving was ook de eerste correspondentie die niet was ondertekend door de directeur Klantenservice. Die laatste heeft me zo vaak met een kluitje in het riet gestuurd en heeft zo vaak onzin lopen verkondigen dat ik er niet goed van werd. Gelukkig blijken ze elders bij T-Mobile beter bij de les.

Overigens over Experian: dat lijkt bij nader inzien een professionele toko te zijn. Ik had ze een flinke brief gestuurd met een verzoek om uitleg van hun activiteiten, met een verzoek om aan te geven welke persoonsgegevens ze hadden staan over mij... 3 dagen later lag een uitgebreide brief op de mat met uittreksel (phew: geen negatieve aantekeningen :P ) en alles er op en er aan. Als je dat vergelijkt met Preventel (een vodje na 6 dagen) en T-Mobile Klantenservice (een antwoord na 33 dagen waarbij de persoonsgegevens niet werden meegestuurd) is dat een uitstekende prestatie.

Anyway, ik ga vanavond het een en ander vieren :)

Pagina: 1