zoek en gij zult vinden, zeker zo. Een tweaker moet zelf zoeken.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
dan moet je zoeken op de search naar Rambus moederbord... aan de hand daarvan kan je ook nog een type invoeren, dan kan je meteen zien of er veel problemen op dat betreffende bord zit, en daarna zul tog echt zelf moeten kiezen hoor...
trouwens, ik heb nog nooit van dat merk gehoord
trouwens, ik heb nog nooit van dat merk gehoord
en het ligt natuurlijk ook aan je eisen, als je die niet eens vertelt kunnen we je al helemaal niet helpen
Rambus is een soort geheugen
Verwijderd
Lekkere Titel en Startpost
Kun je niets vinden met google, probeer dan gewoon wat bekende mobo fabrikanten, MSI, Asus, Epox, Gigabyte etc en check of ze RDRAM ondersteunen en lees er daarna wat reviews over en dan weet je welke de beste of iig een van de beste is..
Kun je niets vinden met google, probeer dan gewoon wat bekende mobo fabrikanten, MSI, Asus, Epox, Gigabyte etc en check of ze RDRAM ondersteunen en lees er daarna wat reviews over en dan weet je welke de beste of iig een van de beste is..
Welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?
Er is geen "beste" mobo, wat voor mobo voor jou het beste is hangt namelijk van je eisen af. Dus zoek eerst maar zelf bij mobofabrikanten en lees reviews.
Er is geen "beste" mobo, wat voor mobo voor jou het beste is hangt namelijk van je eisen af. Dus zoek eerst maar zelf bij mobofabrikanten en lees reviews.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()