POV ti4280 turbo erg warm

Pagina: 1
Acties:

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:00
Ik heb vandaag mijn niewe videokaart in mijn pc gestopt. Hij werkt tot nu toe perfect.
Ik vind hem alleen zeer warm worden!! ik kan mijn vingers amper 20 seconden op het geheugen of de achterkant (bij de core) houden, anders word het me te warm. (dit niet eens bij full-load, maar gewoon windows werk).
Ik heb tevens het idee dat mijn fan te langszaam draait, want er komt amper lucht vanaf. Het kan niet zo zijn dat de fan te weinig voltage krijgt of zo? (zit op AGP 2).
Is dit normaal?

[ Voor 9% gewijzigd door _sepulnation_ op 15-07-2003 17:06 ]

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-08 11:39
Mwah, denk dat ´t wel normaal is :) m´n Ti 4200 wordt ook al heet (vooral het geheugen en aan de achterkant van de PCB onder de core) en die kan ik ook maar heel even aanraken, maar als ik em overclock wordt ook niet veel heter voor zover ik dat op gevoel kan merken :) zolang je geen artifacts en ander gaar spul krijgt mag je aannamen dat het normaal is. En de fan die op mijn Ti4200 zit maakt ook flink toeren mar verplaatst ook weinig lucht :) dus het zal wel nromaal zijn....

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 00:08
Me gf3 kan 65 graden worden en zelfs dan werkt hij nog prima .

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mijn Geforce 2 TI wordt soms echt te warm tijdens het spelen van GTA Vice City dan blokkeert heel mijn PC dus kijk wel uit zou ik zeggen ;)

Maar ja een Geforce 2 TI he geen Geforce4 TI4200 :+
Tijd voor een Zalman HP beestje tenminste een reden om een ATI ofzo te kopen als het fout gaat :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:08

LopeZ

Too much is never enough

Titelfixje.

Je fan zal je ook niet voelen lucht verplaatsen aan deze lucht blaast op de heatsink en er niet vanaf.

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:00
de fan blaast de lucht net op zij. de bladen staan verticaal, zodat er alleen zijwaardse lucht is.

Verwijderd

crasht die ? krijg je artifacts ? rare dingen in beeld ? misvormingen ? zo nee, lekker boeie dan :P

Mijn r9700 wordt ook loeitjes heet vooral met die hitte van vandaag, maar geen probs. Dus als je geen probs hebt niet druk om maken, vid-kaarten worden eenmaal heet, en kunnen vaak ook een stuk heter worden als cpu's :)
Titelfixje.

Je fan zal je ook niet voelen lucht verplaatsen aan deze lucht blaast op de heatsink en er niet vanaf.
Kun je deze zin ook ff fixen :? ik snap er niet veel van :P of ligt dat aan mij ? :>

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 20:26 ]

Verwijderd

hij bedoelt dat als je een fan voor je gezicht houd er maar aan een kant lucht uitkomt en de andere kant hij de lucht aanzuigt... dus bij videokaart zuigt ie van de onderkant en blaast ie naar bove.....aanzuigende lucht voel je(bijna) niet

Verwijderd

gezien wat er mis kan gaan (videokaart blaast voeding op?) zou ik aanraden er geen gigantische koeler nieuw op te zetten, maar misschien een casefan eronder.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 14:50:
gezien wat er mis kan gaan (videokaart blaast voeding op?) zou ik aanraden er geen gigantische koeler nieuw op te zetten, maar misschien een casefan eronder.
Onzin, als je voorzichtig bent kan er weinig misgaan. Ik ook al 2x een zalman cooler op een gf4 gemonteerd ging altijd goed :)
Pagina: 1