Toon posts:

video naar dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij een beetje op weg helpen hoe ik een video film naar een dvd gekopierd krijg?? :?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:42

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Goeiedag en welkom bij de Got:

1. Het helpt als je dit ff leest voordat je een topic start: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
2. Het helpt vervolgens ook als je bijvoorbeeld op Google.nl zoekt zoals dit:
http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=
3. en ik denk dat deze site heel handig is: http://www.dvdrhelp.com/
4. Wat meer info over wat je zelf gedaan hebt mag ookwel ;) (blijkbaar niks, want anders had je dit niet geopent :P en ik hoop voor je dat dit topic openblijft al lijkt mij dit kansloos O-) )

[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 14-07-2003 15:22 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• W.Wezz
  • Laatst online: 15-07-2022
Kijk es aan, hier zat ik ook al over natedenken, ik denk dat we een videorecorder op de videokaart aanmoeten sluiten en dan met de meegeleverde software van de videokaart die video kunnen bekijken op ons beeldschermpje van de computer...
Maar hoe moet deze film dan weer op de computer worden gezet en met welk beeldkwaliteit zal dit gaan, hoe groot is een Videoband als je `m op harde schijf zet, dit zijn allemaal vragen dit ik me afvraag...en jij denk ik ook...
Vermeld even wat voor videokaart je hebt...

Mijn videokaart is ee Hercules 9800pro dus dat moet wel voldoende zijn, maar misschien dat er speciale kaarten zijn waar dit mee kan, ik weet het niet, heb er eigenlijk nog nooit iets over gelezen...zal eens gaan zoeken al het wat minder lekker weer is.

Ik hoop dat er mensen zijn die dit al doen, of die dit ook net als Maes67 en ik willen gaan doen...

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

• W.Wezz
  • Laatst online: 15-07-2022
Notna schreef op 14 July 2003 @ 15:19:

- en ik hoop voor je dat dit topic openblijft al lijkt mij dit kansloos O-) )
Waarom kansloos?

Ik denk dat er wel veel meer mensen zijn die dit willen...zoals ik...
Maar ik gaat ff zoeken....

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

aantal tips:
je hebt een capture kaart nodig.
daar sluit je de videorecorder op aan en capture je het beeld.

vervolgens ga je naar dvdrhelp en daar zijn genoeg guides hoe je een mpeg op een dvd gooit, en vervolgens ook nog af te spelen is op een dvd speler.

maar bovenstaande informatie is ruimschoots te vinden via de search.
even een paar minuutjes zoeken en je weet hoe het moet.

[ Voor 22% gewijzigd door job op 14-07-2003 15:27 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah, zie een van de vele guides die in de AV FAQ staan. Het is wel de bedoeling dat je eerst zelf wat probeert en de logische stappen neemt (zoals even zoeken en lezen in FAQ's) en als je ergens specifiek mee vastloopt, kan je een topic openen.

Dit is niet de bedoeling, hier zijn hele mooie guides voor :). doom9.org, vcdhelper.com dvdrhelp.com en al die andere schitterende sites vol met mooie handleidingen en tips

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.