eMule opensource eDonkey, deel 7

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 17:16:
BTW, hebben sommige mensen er ook last van dat zij met MorphNext 1b geen IPFILTER.DAT meer binnen krijgen? Het is me net opgevallen; het bestand bestaat niet, en er wordt geen actuelere versie gevonden als ik op Update klik.

Christiaan Verwijs: is het mogelijk om tóch te zien wat je shared, ook als je eMule IP's laat blokkeren en "view shares" heb uitstaan?
Volgens mij niet een lijst met bestanden. Ik kan echter wel zien of je een file shared door die te downloaden en te kijken of je er als source tussen staat lijkt me.

edit: jammer, net te laat :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 11-08-2003 17:23 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
bordewolf, jij voelt je zo ongelofelijk aangesproken hoor. als jij alleen kan reageren op een serieus verhaal van lynx met wat hem irriteert en wij proberen hem overtehalen dat dat neit helemaal klopt met blah blah, kan ik me daar kapot aan ergeren. en dat heeft niets te maken dat we maand geleden een meningsverschil hadden... En nee, voel me over niemand superieur.. :S
dus laat het maar gewoon zitten....

[ Voor 5% gewijzigd door legolas82 op 11-08-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 17:20:
Naar mijn weten is het onmogelijk om iemand z'n shares te achterhalen als je view shares uit hebt. Er kan echter wel van je gedownload worden, en mensen kunnen dus wel zien dat jij het bestand hebt wat je upload (duh ;)). Als je ook nog ip's blokt, dan kunnen die mensen met die ip's hilmal nix meer zien van je
Als het zo makkelijk was, of als ik zo dom was :), dan was ik uiteraard gewoon gebleven. Wat de RIAA, de MPAA of wat dan ook doet is een client op een eigen systeem installeren om te zoeken naar films of muziek waar copyrights op staan. Alle clients die vervolgens die film of dat nummer aanbieden worden vervolgens getagged. Die clients worden opgespoord, wat meestal niet verder gaat dan de ISP die je gebruikt - en die krijgt dus een 'abuse' melding die doorgegeven wordt door de ISP aan jou (omdat ze je IP wel kunnen koppelen met een identiteit).

Het sharen van files kun je in emule helaas ook niet uitschakelen, omdat alle gedownloade bestanden automatisch geshared worden tijdens het downloaden. Je kunt dus feitelijk niets meer downloaden. Je kunt best hele lijsten met ips gaan bannen waarvan je weet dat ze behoren tot instanties die P2P-netwerken controleren, maar dat neemt het risico niet weg (want zij weten dat ook wel) dat ze vanaf nieuwe IPs gaan zoeken die nog niet voorkomen in jouw lijst. Het feit dat een IP banlist iedere dag ge-update wordt laat wel heel duidelijk zien dat er steeds nieuwe IPs bijkomen - en die moeten steeds toegevoegd worden door opmerkende gebruikers. Tegen de tijd dat dat zo is is al een deel van het netwerk afgezocht.

[ Voor 9% gewijzigd door Christiaan op 11-08-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
mja, ik ben ook maar eens begonnen met dat GoT-ID bestand te downloaden en Gotters toe te voegen... Ik heb ondertussen al een aardig lijstje :)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Tjee, nou heb ik het GoT bestand net enkele dagen geleden verwijdert (stond ook al zo'n 2 a 3 weken in m'n download lijst O-) ), duzz. Maar ja, als je me ooit een keer tegenkomt... ;) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 13:01

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Mag ik vragen welke ISP je hebt? Ik ben benieuwd, het zou me namelijk verbazen als het xs4all is. Zo ja, dan begin ik ook te twijfelen.... ;(

Als ze maar 1 filmpje van je weten, dan kunnen ze wel sue-en, maar dat zet geen zoden aan de dijk, daar sta je dan met je dagvaarding van E10,- voor 1 film... ;)

Begrijp me goed, ik zou ook twijfelen wat ik zou doen met zo'n mailtje, maar meer dan ban maken kunnen ze volgens mij niet doen....

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
Tukk schreef op 11 August 2003 @ 18:26:
Mag ik vragen welke ISP je hebt? Ik ben benieuwd, het zou me namelijk verbazen als het xs4all is. Zo ja, dan begin ik ook te twijfelen.... ;(

Als ze maar 1 filmpje van je weten, dan kunnen ze wel sue-en, maar dat zet geen zoden aan de dijk, daar sta je dan met je dagvaarding van E10,- voor 1 film... ;)

Begrijp me goed, ik zou ook twijfelen wat ik zou doen met zo'n mailtje, maar meer dan ban maken kunnen ze volgens mij niet doen....
Het betreft de Universiteit van Utrecht. Die hebben net zo'n hekel aan privacy-schendingen als XS4ALL. Het probleem is alleen dat ISPs gewoon door Universal Studios worden 'gesued' als ze niet meewerken. De universiteit heeft de klacht afgedaan, maar hem wel doorgegeven. Als er echter klachten blijven komen bij de universiteit (ook van andere mensen) dan kan Universal Studios, via bijvoorbeeld Stichting Brein, de druk gaan opvoeren. In de VS is dat al gebeurd toen Verizon, een ISP, een rechtzaak tegen zich kreeg omdat ze weigerden informatie vrij te geven.

Momenteel is in nederland de wet nog niet zover, maar op T.net lees je geregeld dat daar wel hard aan gewerkt wordt. Lang zal het zeker niet duren voordat je ook hier in nederland gepakt kunt worden. Het probleem is dat de VS ook flink wat druk op nederland kan uitoefenen op dit gebied. Bij dit soort 'criminaliteit' is er geen 'burden-of-proof' eis voor de aanklager. Als jij alleen al een simpel filetje shared is dat genoeg bewijs om je voor de rechter te krijgen. Momenteel is men in de VS bezig er een 'bill' door te krijgen die het mogelijk maakt boetes tot 10.000 dollar of 7 jaar gevangenisstraf op te leggen.

Ik ben niet bang voor Universal Studios, maar wel voor de gevolgen als ik nog zo'n waarschuwing krijg. De Universiteit sluit de verbinding dan gewoon af, want wat je doet is in feite wel verboden. Ook XS4ALL heeft in haar policy staan dat je je verbinding niet voor illegale zaken mag gebruiken....

[ Voor 9% gewijzigd door Christiaan op 11-08-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owkee vrienden van het goede leven, ik wou even een kleine flamewar starten en dat is wel redelijk gelukt, nu weer terug naar de orde van vandaag, ik heb geen 100Mbit ... DUHHH gewoon maar 50Kb/s upload maar ik was dat gedoe van ik haal mijn target niet beetje zat. Het is goed dat er even over dit onderwerp is gesproken en nu kannie wel weer he :P

Ik heb zelf helemaal geen moeite met upload (ik ben nu in Mexico en mijn 50Kb/s upload staat al 6 weken constant aan als Morphnext niet gecrashed is :P). Anyway er zat toch wel iets van een boodschap in mijn ' serieuze' verhaal, want ik meen het wel een beetje. Maargoed laten we nu maar weer aardig doen, handjes schudden keej?

Zonnige groetjes uit ook al warm Mexico!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar het gemiddelde van een sessie ligt voor mij toch meestal rond 1:2.
Ik heb het over procentueel verhouding niet over ratio
Simpel: Ze zijn egoistisch, en zien graag meer terug voor weinig, oftwel, ze willen graag meer downloaden dan uploaden. Als je een "trage" verbinding hebt met een lage upload, dan is dat je eigen schuld, en zal je ook rekening moeten houden met de consequenties.
Ik zeik niet over ratio omdat egoistisch ben, veel voor weinig zie etc etc. Dat is gewoon onzin. Wat voor nut heeft een ratio systeem als het niet werkt? Als het dan dus niet werkt, dan zeur ik daarover. Is de ratio 1:4 dan zeur ik als ik 1:3 heb. Is de ratio 1:5 dan zeur ik als ik 1:4. Waarom? Omdat als je een systeem implementeert, het de bedoeling is dat het werkt. Werkt het niet, dan heb ik recht om te klagen. Zouden ze de ratio naar 1:1 verlagen vind ik dat ook prima, that's not the point

Ik share alle bandbreedte die ik heb en upload zo mogelijk mijn volle 16 kB. Over een maand heb ik 64 up en dan zal ik 64 up ook vol aan eMule toekennen. Echter als mijn ratio lager is dan 1:4 zal ik niet meteen mijn up op 10 zetten en tegen de rest van de eMule community zeggen 'hahaha' en een drama verhaal schrijven dat iedereen 'maar zit te leechen'. Ik zal alleen weer zeiken dat mijn ratio niet klopt.

Verder was -Lynx- goed aan het trollen en ik tuin er hard in :)

p.s. Mijn ratio is gewoon 1:4 en dat gaat verder allemaal prima. Dus even goede vrienden. Ik klaag niet ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 23:27
Hmm... ik begin ook na te denken (*kraak*) ... Een low-id zal in dat geval wel handig zijn (kunnen ze je ip niet achterhalen... ik had btw ook een keer een leecher met een low-id.. tjah.. dat was moeilijk blokken :( ) .... kan je dan ook niet zonder ISP het het internet op... illegaal aftappen?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

D.J. Tjerk schreef op 11 augustus 2003 @ 22:07:
Hmm... ik begin ook na te denken (*kraak*) ... Een low-id zal in dat geval wel handig zijn (kunnen ze je ip niet achterhalen... ik had btw ook een keer een leecher met een low-id.. tjah.. dat was moeilijk blokken :( ) .... kan je dan ook niet zonder ISP het het internet op... illegaal aftappen?? :P
Kun je mij uitleggen waarom men niet het IP kan achterhalen van een low-id? Volgens mij kan dat gewoon net als met elke andere connectie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
Ik heb (of had) een 100Mbit verbinding (vind je het raar dat ik share?) een lekkere upload limiet en een lowID. Helpt geen moer. Ook niet raar. Want wat de anti P2P lui doen is simpelweg kijken of jouw client film of nummer [X] in de aanbieding heeft voor download. Afhankelijk van je provider ben je dan de lul. @Home heeft haar policy al verandert zodat men mee zal werken met dergelijke dagvaardingen van internetters (maw; de ISP zal dus adresgegevens verstrekken op basis van enkel het IP adres, zoals gevonden door de anti P2P-er). Ook Universiteiten zijn hun policies op dit punt aan het veranderen. Momenteel zit je redelijk veilig omdat de RIAA, de MPAA en US niets kunnen uitvoeren over haar grenzen. Maar op de frontpage staat ook te lezen dat Stichting BREIN eveneens aan de slag gaat op tenminste Kazaa. Kortom; het wordt nog leuk met P2P op deze manier.

Zolang ze je IP kunnen achterhalen is het een koud kunstje de ISP erbij te zoeken en je aan te klagen. Omdat P2P betekent dat 'peer' naar 'peer' overhevelt, is het ook gemakkelijk het IP *in alle gevallen* te achterhalen (ongeacht je instellingen, je firewall of wat dan ook). Het enige netwerk dat momenteel enigszins beschermd is tegen deze ongein is Freenet dat het traceren van het IP gewoon ubermoeilijk maakt door het verkeer te proxyen door een hele ketting van proxies. Slim, maar dat maakt het nog steeds niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ChristiaanVerwijs schreef op 11 August 2003 @ 22:18:
Ik heb (of had) een 100Mbit verbinding (vind je het raar dat ik share?) een lekkere upload limiet en een lowID. Helpt geen moer. Ook niet raar. Want wat de anti P2P lui doen is simpelweg kijken of jouw client film of nummer [X] in de aanbieding heeft voor download. Afhankelijk van je provider ben je dan de lul. @Home heeft haar policy al verandert zodat men mee zal werken met dergelijke dagvaardingen van internetters (maw; de ISP zal dus adresgegevens verstrekken op basis van enkel het IP adres, zoals gevonden door de anti P2P-er).
Ik dacht niet dat het simpelweg "even het adres opvragen wat bij het IP-adres hoort" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als eMule dan via een anonymous proxy wordt gedraaid? Helpt dat dan enigszins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 11 augustus 2003 @ 22:23:
Als eMule dan via een anonymous proxy wordt gedraaid? Helpt dat dan enigszins?
Vind uberhaubt maar eens een anonymous proxy die de mule poorten doorlaat. Enige oplossing met de huidige techniek is gewoon of emule niet gebruiken of geen illegale spullen downloaden zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
Je zult geen proxy vinden die emule verkeer door gaat laten. Weet je hoeveel data dat is? In principe is het wel mogelijk om jezelf op deze manier te beschermen - het is praktisch alleen nogal moeilijk. Het kost je veel geld en er zijn, zoals gezegd, geen proxies die emule poorten doorlaten. Bovendien worden die proxies vanzelf zelf aangeklaagd als er maar genoeg misbruik wordt gemaakt via die proxies.

Het proces is, in het kort, als volgt. Een organisatie, zeg RIAA, zoekt met Emule, Kazaa, Direct Connect of een andere populaire client, naar een auteursrechtelijk beschermd bestand. Uit de hele lijst met clients die het aanbieden wordt een aantal downloads gestart. Die downloads vinden direct plaats tussen de twee clients. RIAA hoeft enkel te kijken van welk IP het verkeer komt en ze hebben in ieder geval dat al van je. Vanaf daar is het niet moeilijk. Een simpele trace laat al zien van welk subnet je komt en geeft je provider bloot. Op basis van enkel je IP weten ze niets, maar je ISP weet wel welke klant hoort bij welk IP. Daarom stuurt RIAA een klacht naar abuse@[isp].nl met de melding dat gebruiker [x] vanaf ip [y] illegale content aan het sharen is. De ISP kan nu kiezen je NAW-gegevens bekend te maken aan RIAA of het verzoek te weigeren. Bij weigering loopt de ISP de kans om zelf gerechtelijk gedwongen te worden die gegevens vrij te geven, en daarom zal de ISP jou waarschuwen en je dringend verzoeken het bestand niet meer te sharen. Maak je het bont (en bij sommige ISPs is 1 waarschuwing genoeg), dan sluiten ze je (tijdelijk) verbinding af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag is waarom ze zo specifiek p2p aanpakken. Ik bedoel er zijn genoeg andere methode om files te sharen (usenet, irc, ftp om er maar een paar te noemen). De andere sharemethoden lijken totaal genegeerd te worden door zowel RIAA als BREIN. Het is toch dweilen met de kraan open. Als men van eMule afstapt gaat men wel via een andere weg aan zijn warez komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Verwijderd schreef op 12 augustus 2003 @ 05:25:
Mijn vraag is waarom ze zo specifiek p2p aanpakken. Ik bedoel er zijn genoeg andere methode om files te sharen (usenet, irc, ftp om er maar een paar te noemen). De andere sharemethoden lijken totaal genegeerd te worden door zowel RIAA als BREIN. Het is toch dweilen met de kraan open. Als men van eMule afstapt gaat men wel via een andere weg aan zijn warez komen...
P2P is wel de methode die de gemiddelde internetgebruiker snapt en kent. FTP, FXP, IRC etc zijn bij de meeste internetgebruikers gewoon een aantal afkortingen waar ze toch niks van snappen.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 07:07
Iemand een idee hoe je op de blacklist van een server terecht komt? ik maak gebruik van emuleplus 1G en bij de wat grotere servers sta ik ineens op de blacklist, ik mag toch wel hopen dat ik ooit is automatisch van die lijst wordt afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Voor de liefhebbers: de nieuwe lsd is uit
August 11th, 2003 -
- eMule 29c LSD-11a -
-----------------------------
v11.11 LSD-11a

v11.11 08/11/03 (11a)
[FIX] Adjusted default columns size.
[FIX] Diferent Icons in uploadlist/downlist/Queue client is Downloading/Uploading at same.
[MOD] Push Rare and Small Files RF/SF (Tarod)
[MOD] Some modifications in Src for make clear and portable.
[MOD] In downlist 0/0/0 GetOnQueueSrcCount();
[FIX] Can adjust Max Load&Save sources separatly.
[MOD] Added max Valid Src Load to Download. Only adds to download x valid source, ignoring dupes.
[MOD] Reload On Save. Reload all disk sources to mem, before Save to disk. (on/off)
[MOD] Can use Download Rare Chunks v4 (jicxicmic) or v5 (Maella). v5 is default-
[MOD] Can use again DL-Left/DL-Right, but only in rare chunks v4.0
[MOD] DL-lefts is good for Long Previews in VLC.
[MOD] Reduce CPU usage if disable some columns like On Queue/Obtained Parts.
[FIX] In wizard sometimes new nick not changed.

ed2k links:
ed2k://|file|eMule0.29c-LSD11a-Bin.rar|1574119|B49CB8A15703C8E685C5D8D5392E61A3|/

|

[ Voor 49% gewijzigd door legolas82 op 12-08-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silentsnow schreef op 12 augustus 2003 @ 05:31:
[...]

P2P is wel de methode die de gemiddelde internetgebruiker snapt en kent. FTP, FXP, IRC etc zijn bij de meeste internetgebruikers gewoon een aantal afkortingen waar ze toch niks van snappen.
Precies waar. Ik heb me geprobeerd te verdiepen in IRC, maar dat lukt mij zonder hulp niet zo goed, en FTP's ben ik blijkbaar niet in staat om zelf te vinden. FXP ken ik wel een beetje van horen zeggen. Ik weet mijn deel van hardware en software wel, maar van de "echte illegale shit" heb ik weinig kaas gegeten.

Ik hoop dat ik redelijk veilig ben met eMule...
- Upload alleen wat ik download op dat moment; de download blijft na voltooing nog ongeveer 2 dagen staan. (Geen zeer grote of langdurige shares dus.)
- Download op film- en muziekgebied vooral dingen die MINSTENS 10 jaar oud zijn; nieuwere dingen download ik nauwelijks.
- Downloaden met grote tussenpozen. Ik kan best één of twee weken flink downloaden, maar daarna download ik ook 3 of 4 weken bijna niets meer met eMule... al was het alleen maar omdat ik dan niets meer te downloaden heb.
- Software? Die krijg ik óf heel goedkoop via SurfSpot, óf van de school zelf of van andere studenten.
- Veel zut krijg ik ook nog gewoon via "het Internet".

Daarnaast: volgens mij gaan ze de mensen die SHAREN toch specifiek aanpakken? Dat is natuurlijk wel "lastig" bij het downloaden, maar mensen met weinig/snel wisselende/oud materiaal shares hebben veel minder kans om gepakt te worden, omdat de shares van zulke mensen geen populair materiaal bevat. Dit geldt voor mij ook... voor de nieuwste films en muziek moet je niet bij mij zijn. Zoek je een film uit 1980, dan zou het kunnen zijn dat ik hem wél heb. Waarschijnlijk wordt daar door de RIAA niet hard naar gezocht; die pakken mensen door het opzoeken van de nieuwste films en muziek zou ik verwachten.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ecco schreef op 11 augustus 2003 @ 15:31:
Bij een 1:4 UL/DL verhouding ben je niet aan het leechen hoor. Zeker niet voor @Homers bij wie de upload veeele malen lager is dan de download.
Ik gun ze eerder 1:10. Heb het zelf gelukkig tegenwoordig wat minder krap :)
Persoonlijk zie ik het liever andersom 4:1 UL/DL
Zo doe ik het zelf eigenlijk wel (upload vaak meer dan DL) lijk wel gek eigenlijk,maar ik heb het er voor over.

De meeste mensen hebben gewoon geen hoge UL snelheid bij hun provider,dus laat ik dan zo af en toe maar eens wat sneller uppen dan de rest ;)

En het heeft zo z'n voordelen.
Je geeft binnen een bepaalde tijd meer toch chunks weg aan verschillende gebruikers,waardoor hetgeen waar je voor bezig bent sneller verspreid zal worden.

[ Voor 14% gewijzigd door MarElo op 12-08-2003 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk zie ik het liever andersom 4:1 UL/DL
Dat is dus het mooie van het ZZ ratio systeem. Stel je hebt toevallig niks te downen maar je laat toch je eMule aanstaan, dan upload je veel maar download je nix en gaat je ratio naar 4:1. Wanneer je dan iets wil downloaden, krijg je voorrang op alles en iedereen (zo ongeveer) en gaat dat dus razendsnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:37

Wokschotel

Op 6 wielen

ChristiaanVerwijs schreef op 11 August 2003 @ 22:18:
Ik heb (of had) een 100Mbit verbinding (vind je het raar dat ik share?) een lekkere upload limiet en een lowID. Helpt geen moer. Ook niet raar. Want wat de anti P2P lui doen is simpelweg kijken of jouw client film of nummer [X] in de aanbieding heeft voor download. Afhankelijk van je provider ben je dan de lul. @Home heeft haar policy al verandert zodat men mee zal werken met dergelijke dagvaardingen van internetters (maw; de ISP zal dus adresgegevens verstrekken op basis van enkel het IP adres, zoals gevonden door de anti P2P-er). Ook Universiteiten zijn hun policies op dit punt aan het veranderen. Momenteel zit je redelijk veilig omdat de RIAA, de MPAA en US niets kunnen uitvoeren over haar grenzen. Maar op de frontpage staat ook te lezen dat Stichting BREIN eveneens aan de slag gaat op tenminste Kazaa. Kortom; het wordt nog leuk met P2P op deze manier.
@Home verstrekt adresgevens? Wat is je bron hiervoor? Wat @home doet is het sturen van een mailtje namens $antishare-organisatie. Ik heb nog helemaal niets gehoord over dagvaardingen.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Dat klopt volgens mij niet wat je zegt Christiaan. Nederlandse providers zijn bij de nederlandse wet gebonden om adresgegevens geheim te houden. Ik zie de wetgeving hier niet zo snel veranderen, maar als de EU met een ieder verbindend verdrag of verordening komt wordt het weer een ander verhaal. Voorlopig zitten we nog veilig hier in nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
@Home heeft in haar vernieuwde contractuele voorwoorden staan...dacht ik. Ik heb het ergens op GoT of op de frontpage gelezen, en ik weet niet meer waar. Het is in ieder geval niet zo dat ISPs gegevens niet mogen verstrekken aan derden (zoals de RIAA). Ze mogen in hun contractuele voorwaarden opnemen dat ze dat wel mogen - in feite doe je iets wat niet mag. Bovendien mag Strichting BREIN je in de toekomst waarschijnlijk wel gaan vervolgen.

Lees, mbt @home, dit maar eens:
mrFreeZe in "Moet ik bang zijn? Mail van abuse@home i"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 13:06
Ik zit al langer op het netwerk, maar had geen idee van het bestaan van een soort got community, dus heb ik mijn nick gewijzigd, en 'bigfile' 'gedownload'. Ik download practisch niks, maar heb wellicht wel iets wat jullie zoeken :)

Worden er nu ook meetings gehouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 10:47

Zoefff

❤ 

Icey schreef op 13 August 2003 @ 11:10:
Worden er nu ook meetings gehouden :P
Dat was een tijd geleden in #emule @ irc wel de bedoeling ja, was al het 1 en ander georganiseerd, maar het liep helaas een beetje in een ruzie uit, dus die meeting is er nooit geweest...

Misschien een ander keer ;) :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 13:06
Vraagje, nog nooit eerder tegen gekomen, maar ik zie nu iemand met [got] mijn nickname 'darkmule v6'

Zijn dat van die lamers die mijn nick kopieren ofzo? kan ik er wat tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Ja, dat zijn idd nicklamers. Wat je er tegen kan doen is secure identification gebruiken, of zijn ip blocken. Hoe je dat moet doen kan je vinden in de startpost, of in deze post: Mr.Nobody in "eMule opensource eDonkey, deel 5" , succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:37

Wokschotel

Op 6 wielen

ChristiaanVerwijs schreef op 13 August 2003 @ 10:26:
@Home heeft in haar vernieuwde contractuele voorwoorden staan...dacht ik. Ik heb het ergens op GoT of op de frontpage gelezen, en ik weet niet meer waar. Het is in ieder geval niet zo dat ISPs gegevens niet mogen verstrekken aan derden (zoals de RIAA). Ze mogen in hun contractuele voorwaarden opnemen dat ze dat wel mogen - in feite doe je iets wat niet mag. Bovendien mag Strichting BREIN je in de toekomst waarschijnlijk wel gaan vervolgen.

Lees, mbt @home, dit maar eens:
mrFreeZe in "Moet ik bang zijn? Mail van abuse@home i"
@home verstrekt nu dus geen adresgegevens en daar ging het om. Dat ze mailtjes versturen namens die organisaties, ach.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Icey schreef op 13 August 2003 @ 12:17:
Vraagje, nog nooit eerder tegen gekomen, maar ik zie nu iemand met [got] mijn nickname 'darkmule v6'

Zijn dat van die lamers die mijn nick kopieren ofzo? kan ik er wat tegen doen?
wat ook erg handig is, is om bijvoorbeel de Morphnext Mod te installeren. Blokt deze ook automatisch en hoef je niet omslachtig te doen met het FuckYouPedro programmatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

legolas82 schreef op 13 August 2003 @ 15:04:
[...]

wat ook erg handig is, is om bijvoorbeel de Morphnext Mod te installeren. Blokt deze ook automatisch en hoef je niet omslachtig te doen met het FuckYouPedro programmatje
Wat ik me nu afvraag is, blokt MorphNext nu alleen de leechers met mijn naam op mijn pc? Of blokt de MorphNext de leechers met mijn naam bij alle Next gebruikers?

En dan,
Waarom worden die leechers niet op de servers geblokt? In plaats dat ik op de server geblokt wordt omdat die fucking leecher er al op zit. :(

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen van Inkel had iemand van Stichting Brein aan de telefoon vanmiddag die uitleg gaf over P2P en de gevolgen. Download het intervieuw MP3.

Ik neem het wel serieus, als ik een waarschuwing krijg. * cross my vingers.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Laatst online: 03:52

The Third Man

The Third Jellyfish

Geurt-kun schreef op 13 August 2003 @ 21:45:
[...]

Wat ik me nu afvraag is, blokt MorphNext nu alleen de leechers met mijn naam op mijn pc? Of blokt de MorphNext de leechers met mijn naam bij alle Next gebruikers?

En dan,
Waarom worden die leechers niet op de servers geblokt? In plaats dat ik op de server geblokt wordt omdat die fucking leecher er al op zit. :(
Omdat je nou eenmaal niet kan bewijzen wie van jullie 2 de originele eigenaar van jouw hash is. MN blokkeert gewoon elke leecher (of ze nou jouw naam hebben of niet) bij zichzelf. Maar alleen in de uploadqueue, niet in de downloadqueue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Lekkere Kwal schreef op 13 August 2003 @ 22:12:
[...]
Omdat je nou eenmaal niet kan bewijzen wie van jullie 2 de originele eigenaar van jouw hash is. MN blokkeert gewoon elke leecher (of ze nou jouw naam hebben of niet) bij zichzelf. Maar alleen in de uploadqueue, niet in de downloadqueue.
De leechers geven het toch zelf aan?
Geurt-kun, Geurt-kun_Darkmule, Geurt-kun_pedro, Geurt-kun_ich en Geurt-kun_"whatever".
Wie is hier de leecher?
Maar ze checken natuurlijk niet op namen, helaas. :(

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Ik ben een spel aan het downloaden en merk dat er veel gebruikers met 6 letter namen met 'schijnbaar' willekeurige letters in mijn wachtrij staan (en ik sta bij hen in de wachtrij). Hieronder een screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://rotzorg.org/~sgr/GoT/emule-6letterusers.png
De gebruikers met dit soort namen staan eigenlijk alleen in de rij voor dit spel. Het is een spel voor de Mac en zijn er niet /heel/ veel sources.

Ik gebruik xmule op Debian en heb geen block-list ingesteld. Eigenlijk ben ik bang dat het neppers zijn. Ik heb google geprobeerd maar kon niet veel vinden (beetje te generieke zoekwoorden). Weet iemand hier iets over?

Ik ga nu trouwens hun ip nummers controleren met die blocklist.

• legolas82
Thuissendy schreef op 13 augustus 2003 @ 23:34:
Ik ben een spel aan het downloaden en merk dat er veel gebruikers met 6 letter namen met 'schijnbaar' willekeurige letters in mijn wachtrij staan (en ik sta bij hen in de wachtrij). Hieronder een screenshotje:
[afbeelding]
De gebruikers met dit soort namen staan eigenlijk alleen in de rij voor dit spel. Het is een spel voor de Mac en zijn er niet /heel/ veel sources.

Ik gebruik xmule op Debian en heb geen block-list ingesteld. Eigenlijk ben ik bang dat het neppers zijn. Ik heb google geprobeerd maar kon niet veel vinden (beetje te generieke zoekwoorden). Weet iemand hier iets over?

Ik ga nu trouwens hun ip nummers controleren met die blocklist.
Denk dat je nergens bang voor hoeft te zijn... DIt zijn waarschijnlijk gewoon default namen van een mod, net zoals de defaultname van de officiele emule: www.emule-project.net

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmm, daar heb ik ook last van. Trouwens raar dat ze allemaal als client MLdonkey hebben. En ik heb ze idd ook alleen bij bestanden staan die weinig sources hebben. Misschien gebruikt MLdonkey van die rare random namen?

They made me do it.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 22:08:
Jeroen van Inkel had iemand van Stichting Brein aan de telefoon vanmiddag die uitleg gaf over P2P en de gevolgen. Download het intervieuw MP3.

Ik neem het wel serieus, als ik een waarschuwing krijg. * cross my vingers.
Vraag me toch iets af...

Je mag toch een copy hebben van een film voor eigen gebruik? Hoe kunnen ze dan bewijzen dat als je een film download dat je deze niet thuis ook hebt als dvd.
Denk niet dat ze voor iedere persoon op p2p netwerken een huiszoekings bevel krijgen. Neem aan dat ze toch ook nodig hebben om echt aan te tonen dat jij die bestanden op je computer hebt.

Lijkt mij een beetje dat ze alleen proberen mensen bang te maken, zodat je niet meer download. En internet providers bang maken natuurlijk.
Is er eigenlijk al een keer actie ondernomen tegen p2p gebruikers in Nederland behalve dan die brieven sturen...

Weet trouwens dat ze ook veel doen op andere netwerken, IRC zitten ook aardig wat mensen van RIAA op die zich voordoen als rippers. Gelukkig mag je in NL niet uitlokken. En ik weet dat er ook al een aantal grote ftp sites zijn opgerold in Twente vorig jaar.
Dus ik geloof niet dat ze zich alleen met p2p bezighouden.

Maar ja denk niet dat ze begrijpen dat je dit niet stopt met dit soort acties.
Gooi prijzen van software, games, dvd's en muziek maar eens omlaag naar normale prijzen. Geloof niet dat mensen dan nog zoveel moeite zouden doen om films te kijken met van die prachtige zwart/wit watermarks of die opgenomen zijn met een camera in de bios.

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Tom S. schreef op 14 August 2003 @ 01:30:
Hmm, daar heb ik ook last van. Trouwens raar dat ze allemaal als client MLdonkey hebben. En ik heb ze idd ook alleen bij bestanden staan die weinig sources hebben. Misschien gebruikt MLdonkey van die rare random namen?
Dat denk ik wel.

eDonkey gebruikte iig, als je geen eigen naam intikte, wel van deze random namen, dus het zal me nix verbazen dat MLdonkey dat ook doet. Iig is het nix waar ik me zorgen om zal maken, en zeker niet denken dat het nicklamers oid zijn :P

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 01:52:
[...]

Vraag me toch iets af...

Je mag toch een copy hebben van een film voor eigen gebruik? Hoe kunnen ze dan bewijzen dat als je een film download dat je deze niet thuis ook hebt als dvd.
Denk niet dat ze voor iedere persoon op p2p netwerken een huiszoekings bevel krijgen. Neem aan dat ze toch ook nodig hebben om echt aan te tonen dat jij die bestanden op je computer hebt.

Lijkt mij een beetje dat ze alleen proberen mensen bang te maken, zodat je niet meer download. En internet providers bang maken natuurlijk.
Is er eigenlijk al een keer actie ondernomen tegen p2p gebruikers in Nederland behalve dan die brieven sturen...

Weet trouwens dat ze ook veel doen op andere netwerken, IRC zitten ook aardig wat mensen van RIAA op die zich voordoen als rippers. Gelukkig mag je in NL niet uitlokken. En ik weet dat er ook al een aantal grote ftp sites zijn opgerold in Twente vorig jaar.
Dus ik geloof niet dat ze zich alleen met p2p bezighouden.

Maar ja denk niet dat ze begrijpen dat je dit niet stopt met dit soort acties.
Gooi prijzen van software, games, dvd's en muziek maar eens omlaag naar normale prijzen. Geloof niet dat mensen dan nog zoveel moeite zouden doen om films te kijken met van die prachtige zwart/wit watermarks of die opgenomen zijn met een camera in de bios.
Ik geloof dat ik iets in het verhaaltje van van Inkel gehoord heb waar de rest van Nederland compleet overheen gelezen/geluisterd heeft: de heer Kuyk/Kuijk van BREIN heeft het over het aanpakken van mensen die UPLOADEN en dat is heel andere koek. Dan maak je je onbetwistbaar schuldig aan copyrightschending.

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Geurt-kun schreef op 13 August 2003 @ 23:25:
[...]

De leechers geven het toch zelf aan?
Geurt-kun, Geurt-kun_Darkmule, Geurt-kun_pedro, Geurt-kun_ich en Geurt-kun_"whatever".
Wie is hier de leecher?
Maar ze checken natuurlijk niet op namen, helaas. :(
Ze checken op de client die die persoon gebruikt. Anders zou hij ook per ongeluk mensen kunnen blokkeren die gewoon een extra toevoeging achter hun naam hebben, zoals de Athlazan gebruikers of ik die ook een client heb draaien met Lekkere Kwal2. Die zou dan ook voor nickjatter worden aangezien terwijl het gewoon een 2e compu van mij is die ergens anders online staat.

• Bor

Bor

Lekkere Kwal schreef op 14 August 2003 @ 10:21:
[...]
Ik geloof dat ik iets in het verhaaltje van van Inkel gehoord heb waar de rest van Nederland compleet overheen gelezen/geluisterd heeft: de heer Kuyk/Kuijk van BREIN heeft het over het aanpakken van mensen die UPLOADEN en dat is heel andere koek. Dan maak je je onbetwistbaar schuldig aan copyrightschending.
Inderdaad, maar bij e-mule gebruik upload je altijd.

• Christiaan
Bor_de_Wollef schreef op 14 August 2003 @ 10:34:
Inderdaad, maar bij e-mule gebruik upload je altijd.
Hmm. Da's een erg goed punt, weet je? De software maakt het voor jou onmogelijk ook direct te uploaden. Downloaden mag van Brein inderdaad.

• dj_tjerk
Bij KaZaA zouden ze de grootsharers pakken... de mensen die altijd uploaden dus... maar ik vraag me af of dat ook werkt met emule.. ik bedoel.. ik mag maar een bepaald aantal bestanden hebben... anders kan ik niet meer op servers. Dus ik weet niet of er grootsharers zijn op eMule.. maar dan zijn het er in ieder geval niet zo veel...

• twiekert
twiekert schreef op 12 augustus 2003 @ 10:29:
Iemand een idee hoe je op de blacklist van een server terecht komt? ik maak gebruik van emuleplus 1G en bij de wat grotere servers sta ik ineens op de blacklist, ik mag toch wel hopen dat ik ooit is automatisch van die lijst wordt afgehaald.
bedankt voor de overdonderende hulp mensen :P

de oplossing is userhash.dat weggooien, er was een of andere hash stealer aan de gang ofzo.

ondanks dat de melding van de servers: 'Your IP has currently been blacklisted because of the behaviour of your client', werkt alles weer naar behoren. :)

je bent alleen je download credits kwijt

Verwijderd

Euhm er is al enkele malen genoemt in eerdere posts wat de redenen zijn om geblacklist te worden. Ik denk dat iedereen er vanuit ging dat je de zoekfunctie wel zelf kon vinden en daarom het antwoord ook.

Je userhash weggooien werkt inderdaad omdat je dan een andere userhash krijgt. Wat waarschijnlijk ook had gewerkt was minder files sharen, secure ID aanzetten, of je autoconnect uitzetten wat ervoor had gezorgd dat je iig je credits nog had.

Maargoed, succes met het opbouwen van je nieuwe credits :P

Verwijderd

Owja, uploaden werkt schijnbaar bij mij zo:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=260914

:( Daar word ik dus NIET blij van ... ik upload me een ongeluk maar kijk maar hoeveel ik terugkrijg grrr ... Waaaaar o waar is die optie in MorphNext 1b om mensen lekker te kicken uit je lijst?

P.s het gaat dus om de upload/download ratio ... moet je de 2 bovenste zien ... :(

• twiekert
Verwijderd schreef op 14 augustus 2003 @ 15:13:

[afbeelding]

:( Daar word ik dus NIET blij van ... ik upload me een ongeluk maar kijk maar hoeveel ik terugkrijg grrr ... Waaaaar o waar is die optie in MorphNext 1b om mensen lekker te kicken uit je lijst?

P.s het gaat dus om de upload/download ratio ... moet je de 2 bovenste zien ... :(
hmm das wel heel erg ja. mijn upload / download ratio is 1 : 1.85 (70gig upload, 130gig download)

• Martinus
  • Laatst online: 23-09 10:45
D.J. Tjerk schreef op 14 August 2003 @ 11:32:
Dus ik weet niet of er grootsharers zijn op eMule.. maar dan zijn het er in ieder geval niet zo veel...
heb een tijd 100Gb geshared, zal dan wel een grote zijn toch?

no comment

• Frank-NL
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 15:13:

[afbeelding]

Wat een gezeur om niets. Ik heb mensen waar ik ondertussen al meer dan 400mb naar heb geupload, maar nog niets van heb gedownload. Dat komt omdat ik hun een file te bieden heb die verder nog weinig mensen hebben, en ik heb omgekeerd niets van die source nodig. Wat is daar oneerlijk aan dan? Misschien heeft die 0kb uploader naar jou wel een andere file gepowershared staan die continue geupload wordt naar mensen.

Niet meteen zo moeilijk doen, zolang je ul:dl ratio over het algemeen maar een beetje normaal blijft. Mensen kicken uit je lijst is een optie die nooit ingevoerd mag worden, het ontbreken hiervan is juist een reden dat eMule een goed shareprogramma is. Laat de software maar de juiste keuzes maken en niet de humeurige gebruikers ;)

Verwijderd

Lynx wat is je ratio (zie statistieken :P)? Want ookal ziet dat er behoorlijk slecht uit, het kan zijn dat die personen toevallig niks sharen wat jij nodig hebt. En denk maar zo, als jij iets nodig hebt van hun dat mag jij eerst. Zolang je algemene ratio gewoon goed is, is er niks aan de hand (die van mij zoals al eerder gemeld is constant 1:4 dus mijn mening betreffende morphnext1b kan wat beinvloed zijn ;))

Is je ratio niet goed: klaag steen en been :D dat doe ik ook!

Verwijderd

Heb een probleempje met mn emule (.29c)

Was blij aan het downloaden toen mn PC om een of andere vage reden herstartte, nu staan er een aantal bestanden die (bijna?) klaar waren
niet meer in mn downloads lijst maar ook niet in de incoming map.

Wel staan er bestanden van zeg maar de juiste size in mn temp map.
Is er een manier om die weer in de download lijst te krijgen of moet ik
opnieuw beginnen :'(

Hoop van niet want het gaat om 2 bestanden van elk meer dan een gig.

• Frank-NL
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 19:09:

Is je ratio niet goed: klaag steen en been :D dat doe ik ook!
Mja, je kan klagen wat je wil, dat heeft totaal geen invloed op je ratio natuurlijk. Mensen moeten zich niet blindstaren op een paar cijfertjes, zolang je maar bestandjes binnenhaalt die je graag wil hebben en het ook nog in een redelijk tempo gaat doet het er toch verder allemaal weinig meer toe in welke ratio dat gebeurt?

Verwijderd

Whaha, neeee neeeee, begrijp me nou niet vekeerd :P
Ik heb helemaal niets tegen upload hehe, ik vind gewoon alleen dat bepaalde personen echt NIET meer van mij mogen downloaden, en heel vreemd is het ook nog dat die gast van die vage nicknames hebben en ALLEMAAL eDonkey Hybrid gebruiken ... Ik had er net 2 van 500Mb en eentje van 400Mb, die helemaal nada naar mij hadden gestuurd, ja waar doe ik dat in vredesnaam voor ... beetje resultaat mag ik toch wel verwachten :( Kijk dat ik 40Mb naar een persoontje up vind ik geen probleem, ook niet alssie niets terugstuurt, maar 500Mb ... dan ga je toch denken :D

Verwijderd

zolang je maar bestandjes binnenhaalt die je graag wil hebben en het ook nog in een redelijk tempo gaat
Dat is onlosmakkelijk verbonden met je ratio :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 22:00:
Whaha, neeee neeeee, begrijp me nou niet vekeerd :P
Ik heb helemaal niets tegen upload hehe, ik vind gewoon alleen dat bepaalde personen echt NIET meer van mij mogen downloaden, en heel vreemd is het ook nog dat die gast van die vage nicknames hebben en ALLEMAAL eDonkey Hybrid gebruiken ... Ik had er net 2 van 500Mb en eentje van 400Mb, die helemaal nada naar mij hadden gestuurd, ja waar doe ik dat in vredesnaam voor ... beetje resultaat mag ik toch wel verwachten :( Kijk dat ik 40Mb naar een persoontje up vind ik geen probleem, ook niet alssie niets terugstuurt, maar 500Mb ... dan ga je toch denken :D
Simpel toch ?? 8)7 Als jij wilt dat bepaalde personen niet mogen downloaden van jou, probeer dan hun ip nummer te achterhalen met bv. fuckyoupedro, en plaats ze in je ip blocklist of in je firewall. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:01
Ik krijg sinds kort iedere keer van ZoneAlarm de melding "eMule is attempting to transmit an email". Waarom wil eMule in godsnaam emailen?!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Vincent Bovelander schreef op 15 August 2003 @ 10:25:
Ik krijg sinds kort iedere keer van ZoneAlarm de melding "eMule is attempting to transmit an email". Waarom wil eMule in godsnaam emailen?!
:D

Weet je zeker dat het van eMule komt :?

Heb je een virusscanner? Misschien een virus dat zich in de eMule.exe heeft genesteld, en vandaaruit mailtjes probeert te sturen? Wel een grappig probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:01
Zoefff schreef op 15 August 2003 @ 10:33:
[...]

:D

Weet je zeker dat het van eMule komt :?

Heb je een virusscanner? Misschien een virus dat zich in de eMule.exe heeft genesteld, en vandaaruit mailtjes probeert te sturen? Wel een grappig probleem :P
Ja, er draait bij mij altijd een virusscanner mee die helemaal up-to-date is. Dus ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Maar vreemd is het wel. Ik heb maar geen toestemming tot mailen gegeven, en hij blijft het goed doen.

Als ik hem toestemming zou geven, zou er dan een manier zijn om te zien wat hij mailt, en naar wie?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Vincent Bovelander schreef op 15 August 2003 @ 10:25:
ik heb het ook gehad, ik denk dat het komt omdat iemand emule heeft draaien op poort 25 :) :)
kijk eens bij je statistieken, ik heb daar ooit kunnen zien dat er 1 user was die emule op 25 had draaien. kan het nu niet zo snel vinden, ik zie alleen bij poorten 'other', niet meer gespecificeerd op poort nr.

waarschijnlijk doet ie het omdat andere poorten bij hem dicht zitten :?

de melding van zonealarm is gewoon fout ga ik vanuit.
die gaat er vanuit dat 25 altijd mail is ...

[ Voor 6% gewijzigd door Mr.Nobody op 15-08-2003 19:13 ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Ben een nieuwe mod aan het testen. eerste indruk is zeer goed. Heeft ook een anti-blacklisting functie. Tis van de makers van de fusionmod die er om bekend stonden alle goede eigenschappen van andere mods overtenemen. zo zit in deze versie (blackhand) ook het antileech van morph

The Black Hand

Developers:
nul7 (formely StatiK)
Smartdevil

This is a new mod from developers of the .FusioN. mod. We have decided to release a new mod with a new name. Please keep in mind that this is a beta release. For download & more information, please visit our website on http://theblackhand.sourceforge.net/

Changelog:
---------------------------------------------------------

BackUp Utility - The Black Hand
The BackUp Utility allows users to create back up copies of important files related to eMule. To use, simply navigate to the BackUp section of the preferences dialog, check which file types you wish to create back ups of, and click "Back Up Now." Alternately, you can select the option "AutoBackup on Exit." This will automatically back up *.ini, *.dat, and *.met files each time you close eMule.

Server Editor - The Black Hand
The Server Editor allows users to edit individual server information (Name, Description, IP, and Port). To use, right click on any server and click "Edit Server Information." A dialog box with be displayed with the current information listed at the top, as well as fields to change the information. Edit the information contained in these edit fields, and hit ok to apply these changes.

Release - The Black Hand & IceBreak
The Release dialog allows users to check the new releases of RDF compatible sites, such as ShareReactor. Clicking "Get New Releases" will retrieve the *.rdf's from all sites in the list. To retrieve the *.rdf from a single site, select it from the list or type it into the address bar, and click "Get from this site only." "Add this site" will save the currently selected site, while "Delete this site" deletes the currently selected site. Double clicking in the release information list will open a browser window, automatically directing you to the release's link. Checking "Open new window" will cause a new browser window to open for each double-click; with this option un-checked the same window will be used.

New TrayDialog - The Black Hand & eMule +
A graphical tray dialog has been included for ease of use. The most commonly needed options are displayed for quick access.

Anti-Leecher - Morph Mod
Bans known leecher mods in your upload queue. Usage is "behind the scenes" - no user intervention required, however, this feature can be disabled through "The Black Hand Tweaks" section of the preferences.

Extended Safe Hash - SlugFiller
Added more to the SafeHash code that has already been implemented by the official client. This code allows for safer hashing of files, and fewer problems relating to hashing. Usage is "behind the scenes" - no user intervention required

Mulitple Instances - VQB
Multiple Instances allows users to run more than one instance of eMule at the same time. To use, navigate to the "General" section of the preferences and check "Multiple Instances." A restart of eMule will be required in order to use this feature. Now you can open 2 or more eMules at the same time.

See Own Credits - The Black Hand & VQB
Allows you to see the credits other users have given you. Clients that have given you credits are indicated with a star in the upper right of their client icon. The credit modifier given to you can be seen in the client's details (right-click a client and select "User Details."

New Icons - The Black Hand / Fooood
Most icons have been changed. Thanks to Fooood for the icons used for the toolbar. Now client icons look like their respective official icon/logo. (why has no one done this before?)

Userhash Display - Morph Mod
Your userhash is now displayed in the "My Info" section of the Server dialog.

IpFilter Update - milobac
Users can manually/automatically update the IpFilter.dat directly from eMule. Navigate to the "Security" section of the preferences to access options regarding this feature. Clicking "Update IpFilter.dat" will update the IpFilter.dat at that time. Checking "Update IpFilter.dat on startup" will automatically update the IpFilter.dat each time you start eMule.

MSS Selection - SiRoB & MightyKnife
Allows users to change the Max Segment Size used by eMule. If you're not sure what this is, then leave it alone.

Shared SubDirectories - SlugFiller
A more advanced version of Shared Subdirectories than is included in the official client. Allows for sharing of non-mapped network drives. Hold the ctrl key while selecting a directory to share it and it's subdirectories.

Check DiskSpace - SlugFiller
eMule will check available disk space to complete a file. If files do not have enough room they will automatically be paused, and their status set to "Insufficient DiskSpace." To enable/disable this feature, navigate to the directories section of the Preferences dialog and check/uncheck "Check Diskspace."

Push Small Files - VQB
Users requesting small files (< 1 chunk [9.28 mb]) will get a boost in the upload queue, and move through the queue quicker.

Spread ReAsk - SlugFiller
File requests and reasks from sources now have an added random delay of up to 5 minutes to prevent connection peaks caused by all requests and reasks occuring all at the same time.

Multi-Sorting - SlugFiller
If you sort a list by one column, then by another, the order of the sorting will be remembered, and when the items change it will fit the same order of sorting instead of just the last.

DL Sort Fix - SlugFiller
Revamped multiple aspects of downloadlist sorting.

Search Catch - SlugFiller
Downloads can take sources from search results and browsed user files.

Hostname Sources - SlugFiller
Download links can contain hostname sources, instead of just IP.

Show Comments - The Black Hand & SlugFiller
Files for which you have set comments for now have icons relating to set rating in the Shared Files list.

Double Lucas - SlugFiller
Added checks to startup timer, so that if the controls aren't yet initialized, even after the delay, it waits for another timer cycle until they are before trying to initialize.

Confirmed Download - xrmb
Displays how much of a file has been transferred (yellow) vs. how much has been completed (green) in the small progress bar above the main progress bar for each file in the download list.

See The Need - xrmb
Displays which chunks a source does not have but you do.

Chunk Dots - SlugFiller
Displays where chunks start and end in the mini-progress bar for each file in the download list. This feature can be enabled/disabled in "The Black Hand Tweaks" section of the Preferences.

Progress Percent - HoaX_69
Displays the percentage a file has completed over the download progress bars. This feature can be enabled/disabled in "The Black Hand Tweaks" section of the Preferences.

SpreadBars - SlugFiller
There is now a "progress bar" in the shared files list showing how many times was each part of a file uploaded. Black means never uploaded, light blue means uploaded a little, dark blue means uploaded alot.

Reconnect on LowID - SlugFiller
If you receive a LowID after connecting to a server, eMule will automatically reconnect until a HighID is given or until the reconnect limit has been reached (configurable in the Server section of the Preferences).

New Rating Icons - The Black Hand & eMule +
New icons are displayed based on the average rating of a file.

Empty = No Rating/No Comment received
Grey = Not Rated
Red = Poor
Orange = Fair
Yellow = Good
Green = Excellent

System Icons - HoaX_69
The system icon relating to the file extension is now visible in the download list as well.

Copy Feedback To ClipBoard - Morph Mod
Copies file information in plain text format to the clipboard. Right click on a file and click "Copy Feedback to ClipBoard" then paste where needed.

Smart Upload Control v2 - lovelace
Optional upload manager which automatically adjusts the upload limit based on network usage reported by windows. All configuration options for this feature can be found in "The Black Hand Tweaks" section of the Preferences dialog.

Anti-Fake/Crash - Vorlost & Sivka
Detects invalid/face ports used by clients trying to crash eMule.

Community/Anti-Community Sharing - Hunter & Sivka
Community - Gives a boost to clients who have the configurable string in their user name.
Anti-Community - Reduces score of clients who have the configurable string in their user name.

Configuration options can be found in "The Black Hand Tweaks" section of the Preferences dialog.

NNP, FQ, and HQR Source Management - Sivka
Allows you to automatically (settings in "The Black Hand Tweaks" section of the Preferences dialog) or manually (via right-click in download list) drop sources based on their status - NNP [No Need Parts], FQ [Full Queue], HQR [High Queue Rating - definition of "high" configurable in preferences as well]

A4AF Management - Sivka
Manage sources with A4AF status. All to one file, All to any other file, and Auto. Usage via right-click menu in download list.

A4AF Counter - Sivka
Displays how many files a sources has a status of A4AF for. Shown before their user name

List Requested - Sivka
Displays a popup box showing which files a client has requested from you as well as which files you have requested from a client. Right click in any list and click "List Requested Files."

Save/Load Sources v2 - Ottavio84 & khaos & The Black Hand
Save and load sources in an easy to read text file (*.txtsrc). Configurable in "The Black Hand Tweaks" section of the Preferences dialog.

Advanced Categories - khaos
Many more configuration/filter options for categories.

Accurate Time Remaining - khaos
The average time that a file will need to complete based on how long it has been active (i.e. not paused) and how much data has been transferred. Configurable in "The Black Hand Tweaks" section of the Preferences.

Show Compression - Tarod
Displays the amount of compression of a file in the upload list.

Download Manager - khaos
Allows you to set what order files will resume in. Options in right click menu and preferences.

Slot Focus - zz
Transfers files to fewer clients at a time, allowing them to get maximum bandwidth. Automatically configures itself to use the fewest slots need to use up the entire upload bandwidth.

Upload Speed Sense - zz
Automatically adjusts upload speed based on ping (much like the old DynUp system). This feature can be enabled/disabled/configured in "The Black Hand Tweaks" section of the Preferences dialog.

Powershare - zz
Clients requesting files set to Powershare will automatically receive a slot (if available). Allows for effective releasing while still sharing other files. Powersharing can be activated/deactivated per file via the right-click menu in the Shared Files dialog.

Rare Chunk Push - zz
Clients in the upload list that have requested a chunk with the lowest availability will be promoted to the first upload slot (highest upload). Chunk availability can be viewed in a new column in the upload list, and Rare Chunk Push can be disabled in "The Black Hand Tweaks" section of the Preferences dialog.

Enhanced Friend - Slots zz
All available upload bandwidth is focused on friend slots, if the friends wants to download. You will be able to give friend slots to several friends simultaneously.

Transfer Ratio Balance - zz
More advanced way to limit UL/DL ratio based on session speeds. DL is no longer directly linked to upload speed but is based on uploaded/downloaded data. As long as the amount uploaded is atleast 1/3 of the total downloaded, download speed will remain at maximum. This option can be increased to a 1:4 ration in "The Black Hand Tweaks" section of the Preferences dialog.

Enhanced Chunk Selection - Maella & jicxicmic
This is a new algorithm for the selection of the chunks to download to ensure maximum spread of files on the network.

Enable/Disable Source Exchange - Tarod
Allows you to disable Source Exchange (via "The Black Hand Tweaks" section of the Preferences dialog). We do not recommend you disable Source Exchange but it can be helpful to save bandwidth on slower connections.

Defeat 0-filled Parts Senders - Maella & xrmb
This is a protection against packets with fake contents to avoid corrupting a file in download. A packet and the sender are rejected when the following conditions are fulfilled:
- The compression factor is too high. 4x for compressed file types (e.g. zip) or 25x for uncompressed file types (e.g. txt).
- The packet overlaps the bounds of the initial request.

This feature can be enabled/disabled via "The Black Hand Tweaks" section of the Preferences dialog.

Mod Version 0x55 - The Black Hand & Maella
Allows for identification of mods using compatible code (most of them do now)

Extended Clean-up - Maella
Clean-up all internal lists when the instance of a file or client is deleted. The useless clients (no upload/donload states) are deleted after two hours of inactivity.

Code Optimizations - Too Many People to Name
Enhanced stability, usability, functionality....

Other Stuff - Other People
I'm sure there is something(s) we have forgotten to list...

Please report all bugs/feature requests to this topic.
Thanks

The Black Hand
Download: http://theblackhand.sourceforge.net/

voorbeeld antiblacklisting: 8/15/2003 7:25:40 PM: [Anti-Blacklisting] Connection to Lugdunum Server Detected (Initial Credits: 1200)
antileech: 8/15/2003 7:30:30 PM: Anti-leechermods: Client SPIDER using the mod Mison Max 0.1 : has been banned because of using a leecher mod

LET VOORAL OP DE BACKUP FUNCTIE!!!!!

Staat nu half uurtje aan:
eMule v0.29c [The Black Hand - 1] Statistics [[GoT]Legolas]

Download
Download-Speed: 45.51 KB/s
Average Downloadrate: 17.17 kB/s
Max Downloadrate: 55.67 kB/s
Max Downloadrate Average: 17.17 kB/s

[ Voor 5% gewijzigd door legolas82 op 15-08-2003 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
erg interessant

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik heb nu ook emule kunnen jullie me ff als vrienden toevoegen met die GoT id file, ik heb iedereen al als vriend, alvast thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:28

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zeer interessant die blackhand, vooral die anti-blacklist functie. Ondanks dat ik veel upload sta ik bij een aantal servers op de blacklist en ik heb geen zin om dagen te wachten voordat ik er weer op kan. Hopelijk kan ik dat met die anti-blacklist functie nu vermijden.

Edit: moet ik nog wat instellen voor die anti-blacklist? Ik zie geen verschil?? :?

[ Voor 15% gewijzigd door Microkid op 15-08-2003 21:46 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 21:03:
hey, ik heb nu ook emule kunnen jullie me ff als vrienden toevoegen met die GoT id file, ik heb iedereen al als vriend, alvast thnx
done :P

ik ben ook ff de community file aan het downloaden en vrienden aan het verzamelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn volgens mij veel nep [GoT] ers, ik ben ff wat aan het downloaden, staan er 3 die niet de bij de ID Bigfile staan (en waarbij ik op qr: 4000 sta)
vin dat wel een beetje laf om [GoT] in je naam te zetten.

en twiekert, je moet ff [GoT] in je naam zetten, ik dacht dat je dat niet had (weet niet zeker hoor)

en die blackhand lees ik wel wat meer over, gaat nu net lekker met morphnext 1b dus..
(en bij niro sta ik al een tijdje zonder dat het iets opschiet op qr: 3 dus..? hij heeft ook de blackhand mod, kan ik nu niet meer zien hij is weg zie edit :p)
edit en nu is niro weg, vaag O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
ow, ik dacht dat de community naam GoT moest zijn. het moet dus ook in je nickname ..

ff doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als community kan je ook [GoT] neer zetten jah, maar dan krijgen al die "neppe" GoT ers ook voorang, (zie vorige post) en in je naam moet [GoT] staan ja.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Microkid schreef op 15 August 2003 @ 21:26:
Zeer interessant die blackhand, vooral die anti-blacklist functie. Ondanks dat ik veel upload sta ik bij een aantal servers op de blacklist en ik heb geen zin om dagen te wachten voordat ik er weer op kan. Hopelijk kan ik dat met die anti-blacklist functie nu vermijden.

Edit: moet ik nog wat instellen voor die anti-blacklist? Ik zie geen verschil?? :?
Er is al een paar keer gemeld dat een blacklist maar voor 2 uur geldt. Niet verschrikkelijk te noemen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Mr.Nobody schreef op 15 August 2003 @ 19:12:
[...]

ik heb het ook gehad, ik denk dat het komt omdat iemand emule heeft draaien op poort 25 :) :)
kijk eens bij je statistieken, ik heb daar ooit kunnen zien dat er 1 user was die emule op 25 had draaien. kan het nu niet zo snel vinden, ik zie alleen bij poorten 'other', niet meer gespecificeerd op poort nr.

waarschijnlijk doet ie het omdat andere poorten bij hem dicht zitten :?

de melding van zonealarm is gewoon fout ga ik vanuit.
die gaat er vanuit dat 25 altijd mail is ...
Kan het zijn dat leechers op deze manier aan hun info komen om te kunnen stelen? Ik heb veel last van leechers.
Heb zelf ook namelijk drie of vier keer gehad. Heb nu Zone Alarm Pro zo geconfigureerd dat eMule geen mail kan verzenden.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
Lekkere Kwal schreef op 15 August 2003 @ 23:23:
[...]
Er is al een paar keer gemeld dat een blacklist maar voor 2 uur geldt. Niet verschrikkelijk te noemen dus.
en ik meld hierbij dat ik zeker al voor 4 dagen geband ben geweest op 8 servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 22:28:
....en in je naam moet [GoT] staan ja.
En het liefst met een spatie tussen [GOT]___1x___gebruiker. Zo maak je een mooie alfabetische lijst. Gebruik je geen spatie dan krijg je 2 lijsten wat het zoeken naar dubbele gebruikers weer moeilijker maakt.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Geurt-kun schreef op 15 August 2003 @ 23:52:
[...]

Kan het zijn dat leechers op deze manier aan hun info komen om te kunnen stelen? Ik heb veel last van leechers.
Heb zelf ook namelijk drie of vier keer gehad. Heb nu Zone Alarm Pro zo geconfigureerd dat eMule geen mail kan verzenden.
ik neem aan dat het niet uit maakt welke poort je gebruikt.
leechers gebruiken andere truukjes.
ik heb laatst eens ff gelezen op de darkmule site en kwam allemaal dingen tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Lichtelijk offtopic:

Mr.Nobody, het topic loopt al tegen de 1000 aan, heb jij al een nieuwe startpost gemaakt? Ik begon er gister namelijk aan, maar ik bedacht me dat jij misschien ook al bezig bent geweest, en dat zou dan zonde van jou en mijn tijd zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen kunnen jullie mij ook even als vriend toevoegen

offtopic:
Als ik nu mijn zinnetje terug lees klink ik wel heel erg zielug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Toevallig net gedaan mbv [GoT] Bigfile :)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/pics/samtax.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3R
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-09 15:28

3R

infrequent visitor

Zeer goed idee dat van die communityfile. Heb het gisteren ook maar eens gedownload en heb mn lijstje met GOTers al aardig kunnen uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 22:02:
(en bij niro sta ik al een tijdje zonder dat het iets opschiet op qr: 3 dus..? hij heeft ook de blackhand mod, kan ik nu niet meer zien hij is weg zie edit :p)
edit en nu is niro weg, vaag O-)
Ik heb Chello en een vaag netwerk, dus ik wel eens weg vallen. :*) 8)

Ik gebruik niet de blackhand mod, want ook die crascht na 5 min bij mij en die geeft me te snel een low ID net als Morph, Ik gebruik de LSD 10f die niet moeilijk doet. _/-\o_ /me=Niro. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha oke, heb alleen de hele nacht en nu nog steeds, geen kb tje van je gekregen :p

en van sh4d0wman, 5.57 mb, en ik sta de hele tijd rond qr 200 bij hem, is 5.57 mb niet een beetje weinig voor een vriend, over de hele nacht en meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zo, 2 weken vakantie gehad, eens kijken wat ik gemist heb :P.

... niet eens een nieuwe versie :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:24

rally

Deyterra Consultancy

twiekert schreef op 15 August 2003 @ 21:46:
[...]
ik ben ook ff de community file aan het downloaden en vrienden aan het verzamelen. :)
Ik MOET even een compliment geven... die community file is werkelijk briljant! _/-\o_

Ik heb nog nooit in zo'n korte tijd zoveel GoT'ers toegevoegd. Ik denk dat ik nu op zo'n 100 zit.

Mega handig!

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het rare is dat ik een film aan het binnenhalen was en het ene moment hoefde er nog maar 2 mb ge downt te worden en ik kijk een minuut later en er moet opeens 70 mb gedaan worden. Is het normaal dat er opeens stukjes verdwijnen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 06:11
dan was er een stuk corrupt, zo zijn er bestanden die ik daardoor wel 600mb meer van heb dan ze groot zijn, die zullen dus nooit binnen komen. van 2 naar 70mb is ook wel veel vrees ik.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
IceStorm schreef op 16 August 2003 @ 16:11:
Zo, 2 weken vakantie gehad, eens kijken wat ik gemist heb :P.

... niet eens een nieuwe versie :+.
mischien waren zij ook wel op vakantie ! :?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet iemand hier maares denken aan een nieuwe startpost? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

17.8.2003:

eMule v.30a is available!

bluecow: Added dialog for showing the eD2K meta data for search results, download files and shared files. The according context menu item is only in "Advanced mode" available.
.: Added some new checks and fixes in order to ban unfair clients
.: Changed the TCP (local) and UDP (global) source search for clients who are downloading many files, to make some server software happy one more time and to avoid blacklisting
.: Unused credits are removed after 5 month (to limit the memory usage for credits)
bluecow: Server error messages are no longer displayed in the server info window, but in the application log window.
bluecow: ED2K file meta data received during a file search is filtered before adding it to the part.met and eventually to the known.met file to avoid storing of not needed data.
bluecow: Several changes in the file preview command: The preview command is enabled, if a minimum of 16 KB (MPEG audio/video) or 256 KB at the beginning of the file is available. The preview command is also enabled for files of type "CD-ROM image" or if the ED2K meta data indicates an audio/video file type. To enable the new features of the preview command specify VideoLAN client as the video player for preview or (if using some other player) specify the 'PreviewSmallBlocks=1' (section=eMule) setting in the preferences.ini file and disable the 'Create backup for preview' option.
Ornis: better counting of the stats: saved by ICH, lost due to corruption and saved by compression
Ornis: little GUI fixes/updates
Ornis: Source-swapping cares for download priorities now and is more safe against useless handing over sources back and forth
Ornis: Alt-Return opens detail dialog for downloads and user
Ornis: added Enhanced Chunk Selection, better selection which part of a file to download next [Maella & jicxicmic]
bluecow: Added extracting of meta data and audio/video characteristics for MP3,AVI,MPEG and other files. To disable this option use the "ExtractMetaData" setting (file=preferences.ini, section="eMule", name=ExtractMetaData, value=0 (disable), value=1 (enable for MP3 and AVI files), value=2 (default; enable for MP3, AVI, MPEG and other files).
bluecow: Added sending of extracted meta data and audio/video characteristics for MP3,AVI,MPEG and other files to servers and clients. The text meta data (e.g. Title, Author, Album) is not sent to the servers but to clients when viewing the shared files. Data sent to servers includes audio/video codec, media length and bitrate.
bluecow: More safety in checking shareable files in temporary directory.
bluecow: Added new Server Info window with optional auto scroll, rotating log, copy+paste
bluecow: Added new option to specify or to disable the server UDP port (file=preferences.ini, section=eMule, name=ServerUDPPort, value=0 (disable server UDP port), value=65535 (default; use random server UDP port), value= (UDP port)
bluecow: Added some helpful server socket error messages.
bluecow: Fixed some minor focus problems in search window.
bluecow: Added more columns to search list for showing new ed2k meta tags.
bluecow: Format of date/time strings is no longer dependent of the selected language.
bluecow: Statusbars of paused files are shown in a dimmed colors [SlugFiller grayPause]
bluecow: Splitted the taskbar notification for "Download finished and new add file added"
bluecow: Fixed some security bugs concerning log messages [thx i0nic]
.: Made some changes and fixes in SecureHash. Also clients with the status "invalid" will no longer be able to use a Friend Slot
.:Implemented MobileMule protocol 0.4 (visit mobil.emule-project.net for more info)
bluecow: ED2K protocol: fixed handling of OP_FILESTATUS for files with a size of PARTSIZE*N
bluecow: Fixed crash at exit bug which occurred when flushing internal file data buffers to part files
bluecow: Fixed crash bug with clients sending more than one OP_HELLO packet.
bluecow: Fixed handling of hashsets for files with a size of PARTSIZE*N
bluecow: Invalid entries in known.met are deleted at startup
bluecow: ED2K protocol: OP_SETREQFILEID is no longer sent for files less/equal PARTSIZE
bluecow: ED2K protocol: OP_FILEREQANSNOFIL is no longer sent when receiving OP_FILEREQUEST
Ornis: manual disable textbox auto-completion in the preferences.ini file, by setting "UseAutocompletion=0"
Ornis: Webinterface: added sorting of search results
bluecow: searching of listview items for all owner drawn listview controls (just type the first view characters of the label to find) [ZZ]
bluecow: Disabled sharing (by accident) of eMule installation folders (config, lang, webserver) and several files from the temporary directory.
bluecow: Fixed a rare problem where a client could receive properly compressed blocks but was though not capable of decompressing the entire compressed stream.
Ornis: Fixed Drag&Drop-image of downloadfiles
Ornis: IRC- & Message-Windows use closeable tabs now
Ornis: history function in the IRC- & messages-dialog, scroll by cursor up & down
Ornis: Doubleclick on serverinfo in the statusbar opens a dialog with the details of the connected server
Ornis: new downloads catched from the browser are now assigned to the current targetcategory from the search-dialog
Ornis: to reset the popup-history of searchtext/serverlist-URL : press ALT or CTRL and then DEL
Ornis: Statistics: percent display of successful/failed upload sessions added
Ornis: Fixed count of failed upload sessions [Maella]
bluecow: Fixed bug with downloading of files with a size of 9728000 bytes.
bluecow: Added several parts of SlugFiller's SafeHash [SlugFiller]
- SafeHash: Known file hashing features
- SafeHash: Miscellaneous safety and tweaking features
Ornis: improved update of the downloadlistcontrol, when new sources are added to an expanded downloadfile
Ornis: Fix of a typo in the webinterface, which could have led to instability on some systems
Ornis: Webinterface: (re)added two settings in the preferences
bluecow: Upgraded to CTreeOptionsCtrl v1.55 [thx PJ Naughter]
bluecow: New log panes, multiline edit controls with optional auto scroll and rotating log.
(Note: The previously used "MaxLogMessages" entry in preferences.ini is obsolete and is replaced with "MaxLogBuff" which
can be used to specify the size of the buffer(s) in KByte. Default size = 64 KByte)
bluecow: Searchresult list: Search results which match files in the download list are shown in a fixed shade of red.
bluecow: Font for Server-, Message- and IRC-Window can be specified.
bluecow: Timestamp setting for IRC-Chat also applies timestamps to messages from clients in Message window.
bluecow: Timestamps in IRC-Window and Message-Window localized.
bluecow: Added memory debug statistics for debug builds only [UVman]
Ornis: Added extended control: manual handling of sources, at several requests to the same client (A4AF) [based on sivka,enkeyDEV]
Ornis: Added: automatic assignment of new Download to categories by filename filters [HoaX_69]
Ornis: corrected saving position for the scheduler-ini-file (-> \config\ )
bluecow: Fixed bug with downloading of files with a size greater thean 2 GB [thx Maella]
Ornis: Bugfix: spanish & french translation bugfix. (bug resulted in less search results)
Ornis: better update of the SecureIdent-statistic

www.emule-project.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm jammer dat hij de nieuwe temp files van edonkey2000 niet oppakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 10:48:
Misschien moet iemand hier maares denken aan een nieuwe startpost? :X
Jaja, ben al bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Had iemand dit al gezien trouwens?! eMule op je telefoon :D

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/pics/siemensM55.pngAfbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/pics/nokia7210.png

http://mobil.emule-project.net/

Zodra ik een telefoontje met ondersteuning voor Java heb, toch maar eens even uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:40

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 11:09:
haha oke, heb alleen de hele nacht en nu nog steeds, geen kb tje van je gekregen :p

en van sh4d0wman, 5.57 mb, en ik sta de hele tijd rond qr 200 bij hem, is 5.57 mb niet een beetje weinig voor een vriend, over de hele nacht en meer?
daar snap ik ook vrij weinig van, heb je als friend geadd en een friendslot gegeven. mijn verbinding mag dan traag zijn maar zou je toch zeker meer dan 5 mb moeten opleveren :?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is weer mooi eMule 0.30a
17-8-2003 16:33:04: Creditfile loaded, 18326 clients are known, 5064 clients deleted (not seen within 5 month) ... ja, hier schrok ik even van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Nu je het zegt :o
17-8-2003 12:43:40: Creditfile loaded, 11433 clients are known, 23664 clients deleted (not seen within 5 month)
:| :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ... ja that makes sense :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Yup, is wel klaar, dus kom maar op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
Ik help wel mee met het topic volspammen.. :P
Vreemd... dat ie wat known clients verwijdert... ach.. misschien hebben ze hun hash verandert of zo... van die domme mensjes... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3R
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-09 15:28

3R

infrequent visitor

Zoefff schreef op 17 augustus 2003 @ 16:37:
Nu je het zegt :o

[17-8-2003 12:43:40: Creditfile loaded, 11433 clients are known, 23664 clients deleted (not seen within 5 month)]

:| :X
Hmm dan valt het bij mij nogal mee; van de 5500 ben ik er maar 200 kwijtgeraakt. Blijkbaar kom ik de meeste mensen die van mij uploaden dan nog wel regelmatig tegen.

Edit: Nu ik er zo over na zit te denken is dit best wel vreemd. Het zit namelijk zo dat ik Emule sinds april draai, dus nog geen 5 maanden. En toch verwijdert deze nieuwe versie 200 clients omdat ik die (zogenaamd) 5 maanden niet zou hebben gezien. Dan zit er toch ergens een foutje omdat die periode van 5 maanden er nog niet opzit. :/

[ Voor 30% gewijzigd door 3R op 17-08-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
offtopic:
ik was er niet, weekend weg :)
lees dit net. dus maak jij hem vanaf nu maar weer. ga volgende week dinsdag ook 15 dagen op vakantie naar turkije dus ik heb ook geen tijd meer :)

ik laat het vanaf nu weer aan jou over, hopelijk neem je wat van m'n aanvulling over ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Mr.Nobody op 17-08-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 15:02
@dj dat zin credits van mensen die in geen 5 maanden bij je hebben je download, dit doen ze ter ontlasting van het netwerk.

imand nu nog de laatste post. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Puc van S. op 17-08-2003 17:07 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.