Fifa 2004

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.452 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Tuurlijk jongen, want jij bent GOD. Geef jij maar eens toe dat Fifa gewoon super verkoopt en dat de meeste mensen gewoon Fifa spelen omdat het lekker wegspeelt zoals een hoop andere spellen van EA Sports. Dat het niet realistisch is lijkt me nogal duidelijk want dat hoeft ook niet en dat kan ook niet. Er bestaat niet zoiets als een SIM want we hebben het gewoon over een in elkaar geflanst spelletje. Er bestaat geen voetbalspel, racespel of vliegspel die de realiteit benadert. PES3 is anders dan Fifa en volgens sommigen beter maar realistischer is het zeker niet want het blijft gewoon een spelletje die je met een gamepad doet en waarbij de bewegingen verschrikkelijk onrealistisch zijn. PES heeft me nooit kunnen boeien en aangezien er toch geen realisme bestaat ga ik voor het spel dat het lekkerst wegspeelt en dat is Fifa. Mensen die het woord flop in de mond nemen hebben nog nooit de verkoopcijfers gezien. Davilex is flop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 17:32:
ik heb zeker nix tegen EA...

maar jongens geloof me, een sterk verbeterde gameplay gaat fifa2004 niet hebben, da zie ik al aan de filmpjes, en dat is niet om fifa afbraak te doen. ik kijk vooral naar de details qua gameplay en dan zie duidelijk dat ze dezelfde fouten gemaakt hebben of niet eens verbeterd hebben. wat nieuwe moves en wat show en geforceerde acties zitten erin maar verder spijtig genoeg nix. daarvoor moet ik het spel niet eens meer spelen.

zij die me niet geloven zullen me gelijk geven bij de demo, en andere zullen dan niet willen toegeven punt.

grtz
Jij ziet aan de filmpjes hoe de gameplay is? Knap! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op 29 september 2003 @ 18:38:
Tuurlijk jongen, want jij bent GOD. Geef jij maar eens toe dat Fifa gewoon super verkoopt en dat de meeste mensen gewoon Fifa spelen omdat het lekker wegspeelt zoals een hoop andere spellen van EA Sports. Dat het niet realistisch is lijkt me nogal duidelijk want dat hoeft ook niet en dat kan ook niet. Er bestaat niet zoiets als een SIM want we hebben het gewoon over een in elkaar geflanst spelletje. Er bestaat geen voetbalspel, racespel of vliegspel die de realiteit benadert. PES3 is anders dan Fifa en volgens sommigen beter maar realistischer is het zeker niet want het blijft gewoon een spelletje die je met een gamepad doet en waarbij de bewegingen verschrikkelijk onrealistisch zijn. PES heeft me nooit kunnen boeien en aangezien er toch geen realisme bestaat ga ik voor het spel dat het lekkerst wegspeelt en dat is Fifa. Mensen die het woord flop in de mond nemen hebben nog nooit de verkoopcijfers gezien. Davilex is flop.
Ik vind dit echt een "vreemde" reactie. Dus omdat het goed verkoopt is het een goed spel? Er zit gewoon een hele goede marketing achter. Ze proppen er leuke filmpjes in, echte hoofden en veel goede muziek. Maar ik moet ook toegeven dat de gameplay gewoon achterblijft bij voetbalspellen op andere consoles. Als eenmaal die combinatie is gemaakt dan :P :P.

die echte hoofden enzo dat is 1 keer leuk maar ik denk toch dat er steeds meer spelers zijn die een betere gameplay willen hebben. Die showelementen etc hebben we nu toch wel gezien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 17:32:
zij die me niet geloven zullen me gelijk geven bij de demo, en andere zullen dan niet willen toegeven punt.
En zo heb je natuurlijk altijd gelijk. :+

Ik wacht wel de demo af voordat ik dit spel beoordeel.
2003 speel ik nog steeds en dat na een jaar, da's sinds Fifa99 niet meer voor gekomen.
Oh en van PES3 heb ik ook filmpjes gezien en ook daar krijg ik niet echt inzicht in hoe de game aanvoelt kwa gameplay en beleving.
Laat staan dat ik echt onder de indruk was.
Neemt niet weg dat ik naar bijde titels uitkijk.

Even nog over die filmpjes van fifa, het is me niet echt duidelijk of het ai v.s. ai of mensen zijn die daar tegen elkaar spelen.
Dat maakt nml nog al wat uit.
Als ik tegen vrienden speel ziet dat er toch wel wat anders uit dan wanneer je een potje ai tegen ai zit te kijken.

De fifa serie is en blijft natuurlijk wel meer arcade omdat het ook op de VS gericht is en die houden nou eenmaal niet van wedstrijden met maar 1 doelpuntje.
Daarnaast moet het te spelen zijn voor de massa en niet alleen voor de sim-freaks.
Dat is EA, spelen voor een zo groot mogelijke groep en dat betekend concessies.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qua realisme telt ook mee hoe het eruit ziet, en dat zit bij Fifa dus wel heel goed in elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet dat mijn argument goedkoop lijkt maar ik kan het niet anders verwoorden.
ik zie gewoon aan die filmpjes hoe het spel zal aanvoelen.. eens je voor zowat alle fifa's enorm opgewonden was voor een demo die uitkwam met hetgeen ze je allemaal beloven, en keer op keer weer die teleurstelling...nah, nu weet ik beter.
100 keer de filmpjes laten afspelen en met uw mond open zitten van verbazing en WOW waren er nog met fifa2001,2002,2003...nu ik deze filmpjes bekijk zie ik weer dezelfde minieme fouten die de gameplay maken al dan niet slecht voor sommigen.

en realistsch? ik durf zeggen dat PES of winning eleven -reeks enorm realistisch is, ik denk dat jij het gewoon anders bekijkt. ja natuurlijk speel je games met een controller, is het daarom onrealitisch? natuurlijk niet, zou erg zijn zeker...het is niet de realiteit, ja duh.

speel eerst eens deftig PES2 (3), want imo suck jij daarin redelijk, en daarom terug keert naar het goal festival fifa genaamd.

en ja ik ben GOD...en half life2 is uitgesteld verdomme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik post wel een screenshotje... dat gezeur altijd over PES en Fifa gameplay... zucht

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/914856_20030827_screen006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe goed Fifa ook zal worden... Ik blijf mijn Winning Eleven trouw _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

ik denk (ik ken alleen de fifa serie), dat het moeilijkste is om goede bal fysische eigenschappen te krijgen.
dat vind ik persoonlijk niet een al te best punt van fifa, de bal gaat veel te vaak dezelfde weg en de spelers staan zo vaak op dezelfde plek, zodat je vaak een statisch voorgeprogrameerd spel krijgt, hier moet diversiteit in komen.
het tactiek naar je eigen wensen aan kunnen passen zou een oplossing kunnen zijn, de spelers individueel opdrachten kunnen geven.
het probleem die je dan krijgt is dat de AI niet goed reageren zal.

en wat ook mooi zou zijn is dat je meer controle zou kunnen hebben over de keeper, dmv van een knop (bv END) zijn reactie snelheid zou kunnen bepalen, dit ivm het duiken naar de bal.

fifa 2004 zal heus beter zijn als 2003, maar omdat er elk jaar weer een spel uitkomt (lees marketing) raken mensen erop uitgekeken.
EA kan het beter om het jaar doen, met een diepere research, maar goed eerst fifa 2004 spelen en dan pas klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 20:12:
ik post wel een screenshotje... dat gezeur altijd over PES en Fifa gameplay... zucht

[afbeelding]
Die bal is te groot :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op 30 September 2003 @ 00:10:
ik denk (ik ken alleen de fifa serie), dat het moeilijkste is om goede bal fysische eigenschappen te krijgen.
dat vind ik persoonlijk niet een al te best punt van fifa, de bal gaat veel te vaak dezelfde weg en de spelers staan zo vaak op dezelfde plek, zodat je vaak een statisch voorgeprogrameerd spel krijgt, hier moet diversiteit in komen.
het tactiek naar je eigen wensen aan kunnen passen zou een oplossing kunnen zijn, de spelers individueel opdrachten kunnen geven.
het probleem die je dan krijgt is dat de AI niet goed reageren zal.

en wat ook mooi zou zijn is dat je meer controle zou kunnen hebben over de keeper, dmv van een knop (bv END) zijn reactie snelheid zou kunnen bepalen, dit ivm het duiken naar de bal.
say hello to winning eleven 7 aka pro evolution soccer 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Fifa is al sinds 1998 niet meer wat het moet zijn. Het spel is een stuk mooier geworden, maar wat is er nou leuker als je maten ellebogen, swalbes en 180 dolbewegingen maken. :S

Imho bepaald dat de gameplay. Die dingen moeten eenvoudig te doen zijn en daar wil ik geen 100 knoppencombo's voor moeten leren. fifa 2003 was ook al niet best.

En dan nog de ergernis van het 'uitlopen' van de bal. De timing van de schoten etc etc. Nee ook 2004 zal het wederom niet worden.

Er moet natuurlijk altijd wat te verbeteren blijven he?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-03 14:19
ben benieuwd wanneer die uit komt...

want fifa zijn echt top spellen heb ze tot nu toe allemaal nog en nu ook weer de nderlandse competitie dus echt super ben echt wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanaf het moment dat je een voetbalspel op een computer kon spelen voetbalspellen gespeeld. van pixels tot aan poppetjes die op spelers lijken.
heb zo'n beetje elk voetbal spel gespeeld waaronder alle fifa series.
heb fifa 2003 gekregen en hij heeft ongeveer een week op mijn computer gestaan, hij ligt nu alweer stof te vangen. ik geef dat spel weg aan iemand in mijn vriendenkring die hem graag wil hebben...

1 ding is zekerz, de we en pes series zijn VERREWEG de beste voetbalsims.
als je nagaat dat ik bv pes2 vanaf de dag dat ie uitkwam iedere dag zo'n beetje nog heb gespeeld. en elke wedstrijd is weer anders. het gaat gewoonweg niet vervelen.
en als ik lees hoe goed we7 en dus pes3 word word het gewoon weer een topper.

sorry maar ik heb gewoon geen vertrouwen meer in fifa, als die beter word dan pes3 geef ik dat graag toe en zal ik fifa spelen, want ik wil gewoon de beste voetbalsim die er is, maar ik heb echt het gevoel, weet bijna wel zeker dat PES3 beter gaat worden dan fifa2004..
lees op internet maar us alle reviews en reacties van mensen die we7 al een tijdje spelen...

Ik hoop dat fifa2004 aan het nivo kan tippen of maybe beter word, maar dat is slechts hoop..
voor de mensen die de pes serie nog nooit gespeeld hebben, probeer het eens, speel es bij iemand met een ps2 een middagje pes2 en je zal zien dat ik niet uit me nek lul of graag fifa mensen wil overhalen tot pes. waarom zou ik??

Van fifa spellen heb ik vaak spijt van de aankoop gehad, van de pes serie nooit!! ook al maken ze PES3 nog 50 euro duurder, dan zal ik hem nog kopen.. dat geld speel je er makkelijk uit kwa plezier.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
zucht, toch wel vermoeiend die elk jaar terugkerende discussie over welk spel nou beter is. Ik ben persoonlijk van mening dat heel veel argumenten gebasseerd zijn op smaak en over smaak valt simpelweg niet te twisten.

Natuurlijk leuk om over te praten maar kom dan ajb met andere argumenten als "PES is echt veel beter", en "FIFA sucks want PES is beter".

Gaat dus nergens over...

Feit blijft, dit topic gaat over Fifa 2004. Persoonlijk kijk ik weer echt uit naar de nieuwe Fifa. Niet zozeer voor het vernieuwende karakter of de mega coole graphics maar gewoon omdat ik het gewoon een heel erg leuk en verslavend video spelletje vind.

Voordeel van dit soort spelletjes is dat ik het een hele avond lang kan doen, maar ook even snel 5 minuten.

Ik wil hiermee niemand op de tenen trappen maar het feit dat deze discussie elk jaar terugkomt vind ik nogal vervelend worden. Ik geloof dat heel veel mensen hun tijd wel beter kunnen besteden.
:)

oh ja, nog ter illustratie:
als je nagaat dat ik bv pes2 vanaf de dag dat ie uitkwam iedere dag zo'n beetje nog heb gespeeld. en elke wedstrijd is weer anders. het gaat gewoonweg niet vervelen.
en als ik lees hoe goed we7 en dus pes3 word word het gewoon weer een topper.
Dit is dus geen argument. Het feit dat jij PES wel elke dag speelt en Fifa niet heeft mijns inziens met smaak te maken. Of vertegenwoordig je een community die hierover hetzelfde denkt.

Ik kan makkelijk als tegenargument aanvoeren dat ik elke dag Fifa speel en niet PES. En dat dus Fifa veel beter is... Maargoed, dan gaat de discussie nergens over (heen en weer gesmijt van waardelooze feitjes...)...

ofcourse, no offence... :)

[ Voor 29% gewijzigd door party42 op 30-09-2003 16:49 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

gewoon allebei spelen en dan oordelen, laten ze pes3 eerst maar goed laten draaien op de pc, pes3 heeft toch geen licentie met echte namen of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Zelf ben ikal jaren een fan van de FIFA serie. Gameplay vindt ik wel ok. Het enige minpunt is dat ze hebben bezuinigd op de schijnbewegingen, en dan verwijs ik naar FIFA'98. Daarbij zou het wel tof zijn als ze de zaal weer terug in het spel brachten.
Ik ben ieder jaar weer benieuwd naar de nieuwe animaties en stadions die erin zitten. De gameplay is wel ok. Al maken ze soms rare beslissingen, maar ja. Het blijven bots he..

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Calitomnication schreef op 30 September 2003 @ 16:53:
Daarbij zou het wel tof zijn als ze de zaal weer terug in het spel brachten.
hier ben ik het echt ongelofelijk mee eens!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die schijnbewegingen ja, inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op 30 September 2003 @ 16:46:
zucht, toch wel vermoeiend die elk jaar terugkerende discussie over welk spel nou beter is. Ik ben persoonlijk van mening dat heel veel argumenten gebasseerd zijn op smaak en over smaak valt simpelweg niet te twisten.

Natuurlijk leuk om over te praten maar kom dan ajb met andere argumenten als "PES is echt veel beter", en "FIFA sucks want PES is beter".

Gaat dus nergens over...

Feit blijft, dit topic gaat over Fifa 2004. Persoonlijk kijk ik weer echt uit naar de nieuwe Fifa. Niet zozeer voor het vernieuwende karakter of de mega coole graphics maar gewoon omdat ik het gewoon een heel erg leuk en verslavend video spelletje vind.

Voordeel van dit soort spelletjes is dat ik het een hele avond lang kan doen, maar ook even snel 5 minuten.

Ik wil hiermee niemand op de tenen trappen maar het feit dat deze discussie elk jaar terugkomt vind ik nogal vervelend worden. Ik geloof dat heel veel mensen hun tijd wel beter kunnen besteden.

oh ja, nog ter illustratie:

[...]

Dit is dus geen argument. Het feit dat jij PES wel elke dag speelt en Fifa niet heeft mijns inziens met smaak te maken. Of vertegenwoordig je een community die hierover hetzelfde denkt.

Ik kan makkelijk als tegenargument aanvoeren dat ik elke dag Fifa speel en niet PES. En dat dus Fifa veel beter is... Maargoed, dan gaat de discussie nergens over (heen en weer gesmijt van waardelooze feitjes...)...

ofcourse, no offence... :)
Ik geef gewoon mijn menig hoor, mijn mening is dat ik niet zo geloof in fifa, reden is dat IK PES tot nu toe beter vind... no offence..

ik vergelijk gewoon 2 series die ik allerbij gespeeld heb..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Ik vind FIFA juist weer beter. ok,2002 versie is 1 om snel te vergeten,maar de rest is wel goed. ja en eerder was het echt arcade-achtig,maar fifa is eigenlijk ook een arcade voetbalspel. gelukkig is dit sinds 2002 veranderd.bij 2003 trouwens pas echt. alleen jammer van 2003 was dat de nederlandse competitie ontbrak. bij 2004 is die gelukkig weer terug.
bij '97 had je overigens nog zaalvoetbal. was wel lachen.vanaf de middenstip scoren :P
't zou wel leuk zijn als dit ook weer erin kwam,maar dat denk ik niet. Ik ben trouwens wel benieuwd naar dat managengedeelte.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zaalvoetbal was idd wel lachen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 18:06:
dat zaalvoetbal was idd wel lachen. ;)
Je kon ook lekker hard knallen.. hoop dat het dit jaar er weer in zit maar zal wel niet. Kheb er in iedergeval nog nix van gelezen

[ Voor 9% gewijzigd door Mavvie op 30-09-2003 18:10 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Search of Sunrise schreef op 30 September 2003 @ 18:02:
Bij '97 had je overigens nog zaalvoetbal. was wel lachen.vanaf de middenstip scoren :P
Met FIFA 97 kon dat ook op het veld hoor... Echt goed rammen...

Heb het nog ff gespeeld (nou ja gespeeld... Hij doet het wel maar de cameraman kan de tempo van het spel niet zo aan.. Hij blijft nl op 1 ptn hangen, en dan moet je op ESC drukken om de het beeld weer te zoeken naar je bal >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 17:49:
[...]
Ik geef gewoon mijn menig hoor, mijn mening is dat ik niet zo geloof in fifa, reden is dat IK PES tot nu toe beter vind... no offence..

ik vergelijk gewoon 2 series die ik allerbij gespeeld heb..
ofcourse,
none taken...

ik vind het jammer dat mensen (waaronder ikzelf waarschijnlijk ook) argumenteren op basis van meningen c.q. ervaringen en niet zozeer feiten erbij halen.

Het zou bijvoorbeeld al helpen door te zeggen waarom je PES beter vindt... Betere graphics? Beter gevoel? Heb je het idee dat je het gras ruikt? etc....

Ik hoop persoonlijk dat ze bij fifa eindelijk het 2d publiek eruit hebben gegooid en daar normale 3d poppetjes van gemaakt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de demo dan ? half oktober toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 22:54:
wanneer komt de demo dan ? half oktober toch?
Berichten waren er dat hij de eerste week van oktober zou komen.. deze week dus.. afw88 maar.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil M@V schreef op 30 september 2003 @ 23:12:
[...]

Berichten waren er dat hij de eerste week van oktober zou komen.. deze week dus.. afw88 maar.
Hoogstwaarschijnlijk vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik reken er wel een beetje op, EA is namelijk altijd precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:18
hm, ik had 30 oktober gelezen volgens mij hoor :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA stelt het weer uit. Dat had ik toevallig op een Game Site gelezen vandaag. Eind oktober!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet games sites niet geloven, daar heb ik wel meer kul gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm.. Ok vrijdag. Ik houd iig fifabenelux.com in de gaten zijn er nog meer goede siteS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.fifa04.com misschien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 21:00:
Hmmm.. Ok vrijdag. Ik houd iig fifabenelux.com in de gaten zijn er nog meer goede siteS?
www.soccergaming.com

Matt Holme is natuurlijk legendarisch. B)

Fifa2004.
Release date : october 31 [worldwide]
Demo: 1st week of october [unofficial]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op 02 October 2003 @ 06:25:
[...]

www.soccergaming.com

Matt Holme is natuurlijk legendarisch. B)

Fifa2004.
Release date : october 31 [worldwide]
Demo: 1st week of october [unofficial]
Jep, jammer alleen dat ik die site niet kan bekijken op m'n werk, is geblockt.. Was er al vaker geweest en dat vonden ze niet zo leuk.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

By the way, weet iemand al hoe ze het deze keer met de shirts doen? Weer hetzelfde type als bij Fifa2003? Want dan kunnen we weer vast bezig met nieuwe shirts...

Maakt eigenlijk ook niet uit, we zien het in de demo wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je dat precies met die shirts :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

hij heeft het denk ik over het editen van shirts :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 14:17
kan ni meer w8ten op die demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Gipsy King schreef op 02 oktober 2003 @ 11:59:
kan ni meer w8ten op die demo
Hopenlijk nog 1 daggie.. dan zou ie uit moeten komen

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 02 October 2003 @ 10:54:
hij heeft het denk ik over het editen van shirts :)
Jazeker, dat bedoel ik ja, er zal zoals gewoonlijk weer veel ge-edit worden, ook met deze versie van Fifa 2004. Das ook het mooie, je spel zo compleet mogelijk maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, als je op fifa2004.ea.com kijkt, betwijfel ik het nog steeds of de Holland Casino eredivisie wel in Fifa 2004 zit... als je naar het flash toegangskaartje kijkt, zoals dit plaatje hier:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jan.poelstra/naamloos.JPG

Zie je nergens een logo van onze competitie voorbijkomen... is dit een vergissing? Of is het dit logo misschien, wegens de rechten

edit:
sorry, las net ergens anders dat dit het logo is wat als vervangend wordt gebruikt omdat de rechten van de knvb weer eens te duur waren, damn :(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HC zit erin! dat is beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
demo demo kom nu gauw !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
heheh kheb ut gevoel dat ie niet komt vandaag

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach.. ik denk dat ie vanavond om 22:00 uur komt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
No date has been given out by EA as to when the demo will be released. It is expected to be in the second week of October. In my opinion, sometime between October 7 - 14.
En da's nieuws van vandaag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
LoneRanger schreef op 03 oktober 2003 @ 16:08:
[...]

En da's nieuws van vandaag. ;)
dacht ik al wel, zonde maar we zullen nog ff moeten w88 tot ie echt komt.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg maar zo: Het langen wachten word beloond ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 17:35:
Ik zeg maar zo: Het langen wachten word beloond ;-)
Laten we het open de officiele release datum is ook bekend 24 oktober 2003

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:50
Ik vind het wel zwak dat die demo er niet al is.. het echte spel komt al over 3 weken uit en de demo is er nog geen eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
btw de (minimale) systeem eisen zijn bekend:

- Pentium III 500 Mhz
- 64MB (128MB voor XP en 2000)
- Win 98 / 2000 / XP
- Direct3D compatible with DirectX8.1 16MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Calitomnication schreef op 30 September 2003 @ 16:53:
Daarbij zou het wel tof zijn als ze de zaal weer terug in het spel brachten.
Zaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil M@V schreef op 03 October 2003 @ 18:29:
[...]

Laten we het open de officiele release datum is ook bekend 24 oktober 2003
en de demo komt 27 oktober 2003 :Y) Zal wel vreemd zijn als de demo 3 dagen na de release van FIFA komt... FIFA Football 2004 komt volgens www.gamerelease.nl 30 oktober naar NL samen met Xbox en PS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie echt naar de release van dit spelletje uit, heb bijna alle fifa's exept die hele oude van voor Fifa97, dus ik voel me geroepen ook weer deze te kopen, ik ben echt zo'n fan die het helemaal niks uitmaakt hoe het speelt, ik vind het toch altijd wel weer lekker spelen..

Blij dat ook de Nederlandse competitie weer terug is, hoeven ze bij Soccergamez niet zo heel veel moeite meer te doen om een hele grote patch te maken, ze hoeven nu eigenlijk alleen maar updates te produceren, wel zo handig... De eerste patch die ze maken zal dan waarschijnlijk het Nederlands Elftal zijn.

Van die nieuwe gameplay, verwacht ik als Fifa speler wel wat veranderingen.. Vooral dat Off The Ball control en de verbeterde Freestyle Control schijnen het allemaal nog realistischer te maken... wie weet, ik hoop dat het er mooier op word, spannendere wedstrijden. Maar online ben je toch meestal aan elkaar gewaagd (wat is er nou mooier dan een Tweakers.net competitie :))

Anyways, ik kijk met smart naar de 24e dan, ik meende op het officiele forum van EA hebben gelezen dat het de 30e zou worden, maar het maakt me niet uit... ik kan nog wel even geduld hebben.. Het word voor mij toch wel weer een juweeltje..

edit:
laten we maar niet meer zeiken over releasedates, anders eindigt dit topic hetzelfde als HL2

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfffff zit echtiedere keer op de fifa 2004 site op vernieuwe te drukke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kan je dat nog wel even een tijdje blijven doen hoor denk ik zo :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Weer nieuws wat betreft de demo:

A.s. dinsdag zal easports de release datum vrijgeven van de demo.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebt ge gelezen op fifabenelux neemt ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 22:14:
hebt ge gelezen op fifabenelux neemt ik aan? :)
Nee, fifaleague.be ;)

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook goed :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Het is zeker.. deze week komt de fifa 2004 demo :D

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
? ik dacht dat dat pas morgen bekend gemaakt ging worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil M@V schreef op 06 October 2003 @ 19:28:
Het is zeker.. deze week komt de fifa 2004 demo :D
Ja.. klopt, Exacte datum: 10 oktober 2003
bron: www.fifaleague.be
Eindelijk,Eindelijk de fifa2004 demo is nu op komst.

Ja ja je leest het goed,de demo zit er nu wel echt aan te komen,
even wat rond gesurft en wat vond ik?De fifa 2004 demo zou zeker deze week in ons bezit zijn,ze houden de datum op vrijdag 10 Oktober.
Zodra die er is zal je deze hier kunnen downloaden.
Hou onze site dus regelmatig in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gezocht op schwalbe in dit topic, maar vond er niks over, een iemand die er wat vaag over was :P
Weet iemand of het mogelijk is om schwalbes te maken? :)
Dit kan wel met This Is Football 2002/2003 (weet niet zeker), en das echt wel lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW, FIFA 2004 DEMO VERWACHT: VRIJDAG of ZATERDAG Officieel aangekondigd
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 22:52:
Ik heb gezocht op schwalbe in dit topic, maar vond er niks over, een iemand die er wat vaag over was :P
Weet iemand of het mogelijk is om schwalbes te maken? :)
Dit kan wel met This Is Football 2002/2003 (weet niet zeker), en das echt wel lachen :D
Dit kon ook met Fifa 98, of was het een andere? Het was best geinig iemand een kaart aan te smeren in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

play zegt 17oct, net als dimplus.nl, en amazon.co.uk zegt weer 24oct :P

Nou ja, PES3 komt op 17oct uit, komt FIFA2004 later uit dan haal ik eerst PES3, wil ze toch allebei hebben :), alleen zal de 2e even een maandje moeten wachten :P

Ik heb het hier dan over de PS2 versies.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 16-09 11:27
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 15:44:
BTW, FIFA 2004 DEMO VERWACHT: VRIJDAG of ZATERDAG Officieel aangekondigd

[...]

Dit kon ook met Fifa 98, of was het een andere? Het was best geinig iemand een kaart aan te smeren in ieder geval
98, en ook 99 kon het :)
2000 weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash-Override schreef op 07 oktober 2003 @ 16:18:
[...]

98, en ook 99 kon het :)
2000 weet ik niet zeker
Woei, hopelijk ook met 2004 :)
Het is echt superfun om met een maat met Duitsland schwalbes te maken :D
Wordt de wedstrijd gewoon gestopt omdat de tegenpartij (of wij soms ook, teveel schwalbes) teveel rode kaarten heeft gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

en nu hopen dat hij niet zo slecht is als 2003 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infernis schreef op 07 oktober 2003 @ 20:26:
en nu hopen dat hij niet zo slecht is als 2003 :)
Fifa 2003 was niet slecht, maar het was niet het spel waar iedereen op gehoopt had, waarschijnlijk, voor velen (niet mij) zal dit weer hetzelfde zijn.. iedereen wil maar dezelfde gamplay als PES, maar dat is niet mogelijk en not fifa..

Ik zie uit naar de demo, die ga ik alvast zo vaak spelen dat m'n hdd overuren draait }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
ofte well alzovast skills opdoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wednesday, October 8 2003
Demo Update
Well, if all goes to plan the demo will be here this Friday. EA have confirmed that if the tests on the demo go well we'll be able to play FIFA 2004 in just two days. Fingers crossed people!

As soon as the demo is release I will put up a special index page with a list of mirror sites you can find the demo on. I will take down the images on this page for the first 24 hours to speed up loading times as we realise the servers will be extremely busy.
*Posted by Matt
www.fifa04.com

En nog een heel cool filmpje!!
http://www.thoom.nl/modul...ads/visit.php?cid=2&lid=9

met dank aan thoom.nl _/-\o_

Ik kan eigenlijk niet meer wachten nu :P

[ Voor 15% gewijzigd door LoneRanger op 09-10-2003 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 20:18
LoneRanger schreef op 09 October 2003 @ 10:58:
[...]

www.fifa04.com

En nog een heel cool filmpje!!
http://www.thoom.nl/modul...ads/visit.php?cid=2&lid=9

met dank aan thoom.nl _/-\o_

Ik kan eigenlijk niet meer wachten nu :P
Wow, die spelers zijn er echt goed uit.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje ziet er echt strak uit...!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook niet meer wachten :P, gelukkig komt er een demo aan, ff de tijd doden voordat hij uitkomt, helaas een weekje vertraagd, ik had gehoopt op volgende week :(

Net filmpje gezien, GEWELDIG! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hopen maar dat Fifa 2004 demo morgen vrijgegeven zal worden.
Als alles volgens plan verloopt kunnen we de demo al spelen.
Ben benieuwt hoe laat de demo zal arriveren. >:)

Ik kan niet wachten tot ik de demo heb....... :P

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demo demo demo demo demo demo demo demo!

vandaag? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:45

wasco

brightest crayon in the box

fingas crossed!

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is pas in de middag... Maar goed! ik moet toch werken van 1200-1800 :z en dan zal die er wel zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet hem vandaag echt hebben! anders word ik helemaal gek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
hij komt vandaag ook wel hoor :p

relaxe and play !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
En is ie er al :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Netjes ik wist niet dat ie vandaag zou komen, voor mij dus een aangename verassing :D. Alhoewel ik bang ben dat je straks met maar 10kb/sec kan downloaden omdat iedereen hem wil hebben!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hij is er nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Grappig om te lezen op www.fifa04.com;
Friday, October 10 2003
Still Waiting...
You're not alone. We too are waiting just like you to find out if today is the day for the demo. In the mean time, do everyone a favour and check out some other sites. These servers simply can't handle the 1000's of users refreshing every 5 minutes. So, for the first time in my life I am saying... please stop visiting Soccer Gaming... just for the moment that is ;)
Posted by Matt

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
lol idd straks is alles dik overbelast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zit er dik in ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt me niet uit, als ik strax maar de eerste ben die het kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lucky dat de NL competitie erin zit anders zou hij helemaal niet verschijnen in de nederlandse winkels.. Lijkt me wel mooi spel btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vorige versies zonder NL comp kon je toch ook gewoon kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamer.nl ligt er nu ook uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:15
Hmm, ik vraag me echt af of hij vandaag wel komt ...
Zou wel een stunt zijn dat iedereen op f5 zit te rammen een hele dag en er nix komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Mijn F5 slijt ook eigenlijk wel :)
Tergelijkertijd vermoed ik ook dat ie vandaag niet komt :)

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:15
JohnnyBravo schreef op 10 October 2003 @ 14:34:
Mijn F5 slijt ook eigenlijk wel :)
Tergelijkertijd vermoed ik ook dat ie vandaag niet komt :)
Ik heb op de EA site ook geen officiele aankondiging gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Nog weinig activiteit op de ftp van EA.

Maareh de fifa EA zit in Canada, daar is het nog ochtend.
Rustig awachten en lekker rush-hour'en ofzo. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, waarschijnlijk staat hij vanavond NL tijd pas op de server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeee :(
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste