nieuwe laptop ook om te gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• artijn
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mijn broertje moet voor zijn studie een notebook aanschaffen maar de notebook die ze daar aanbieden is niets. Dus zijn we op zoek naar een betere.
Omdat hij hem ook wil gebruiken om te gamen zoeken we iets met een geforce fx of ati 9600 maar ik heb die alleen nog maar in de aldi en lidl laptops zien zitten en die hebben geen aanbieden voorlopig (dacht ik)

Dus wie weet waar ik zoiets kan vinden

(ps. alleen in nederland)

[ Voor 4% gewijzigd door artijn op 13-07-2003 18:18 ]

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat dacht je van de pricewatch?

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 09:00

Scighera

swim-bike-run

www.triathlete.nl

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 11:42
[Spam spam]www.computerland.nl[/Spam spam]
Geen 9600 maar voor de prijs wel goed .

[ Voor 33% gewijzigd door _Drake_ op 13-07-2003 18:23 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

artijn schreef op 13 July 2003 @ 18:18:
Mijn broertje moet voor zijn studie een notebook aanschaffen maar de notebook die ze daar aanbieden is niets. Dus zijn we op zoek naar een betere.
Omdat hij hem ook wil gebruiken om te gamen zoeken we iets met een geforce fx of ati 9600 maar ik heb die alleen nog maar in de aldi en lidl laptops zien zitten en die hebben geen aanbieden voorlopig (dacht ik)

Dus wie weet waar ik zoiets kan vinden

(ps. alleen in nederland)
euhhh no offence maar zie ook de mensen die boven mij hebben gepost ... er lopen genoeg topics over gaming laptops ...

Daarnaast iz het misschien ook handig als je een budget vermeld en wat er naast gamen ermee gedaan wordt want anders heeft het ook niet veel nut .... dan zien we een laptop die aan je specs voldoet maar die boven het budget is ... |:( 8)7

Een laptop met een M9600 met 64MB gaat je denk ik minimaal 2500 euro kosten (denk ik) als de rest van de specs ook goed moeten zijn, zoals geluid, hoeveel inch scherm in combinatie met resolutie etc .....

De meeste laptops hebben (waar ik naar gekeken heb) hebben meestal de M9000 met 64MB ...

Kijk eens naar de HP NX7000, die heeft een M9200 met 64MB, p-m 1,6GHz en is een Centrino. Laat je niet tegenhouden omdat je MAAR 1,6GHz ziet ... want een 1,6GHz p-m is net zo goed als een p4-m van 2,4GHz
Maar daar hangt wel een prijskaartje van ongeveer 2800 euro aan vast.

Ik zou ook zeggen kijk eens bij het centrino topic voor meer info:
[Laptops] Het Pentium-M/Centrino topic

[ Voor 12% gewijzigd door FongWan op 13-07-2003 18:36 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

correctie: voor 1500 Euro heb je een Mobile 2500+,512MB DDR PC2700, M9600 64MB DDR, 40GB 5400rpm, 15"SXGA+ TFT 1400x1050px, DVD/CDRW etc

www.triathlete.nl

Verwijderd

Wat about accu tijd? :)

Je zegt dat hij hem ook voor zijn studie wilt gebruiken, dus ook mee naar school nemen? Dan lijkt mij een draagbare, lichte en kleine de beste optie, als je wilt gamen zou ik voor de Travelmate 800 gaan, deze heeft een Centrino 1.3Ghz en een Mobile 9000 64mb.

Verwijderd

Ik heb zelf een hp pavilion amd xp 2200 met ati radeon en 512 ddr...
best een snel dingetje....
ik heb 1 keer geprobeerd te gamen.. met vietcong.. maar ik kon het bar slecht zien...

• artijn
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hij wil hem thuis op zijn gewonen monitor aansluiten dus dan kan je voldoende zien
En de accutijd maakt niets uit omdat je hem op school gewoon via de netspanning kan voeden.

En scighera is die lidl laptop ook in nederland te koop. Ik kon hem niet vinden namelijk

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:40

DUX

blijft ook nu voor Oranje

artijn schreef op 13 July 2003 @ 20:05:
Hij wil hem thuis op zijn gewonen monitor aansluiten dus dan kan je voldoende zien
En de accutijd maakt niets uit omdat je hem op school gewoon via de netspanning kan voeden.

En scighera is die lidl laptop ook in nederland te koop. Ik kon hem niet vinden namelijk
Ik ben van mening dat je niet je accutijd en je beeldschermkwaliteit moet wegstrepen bij aankoop van een laptop. Accutijd is juist hetgeen wat je onafhankelijk maakt van het werken op normale plekken zoals kantoren of thuis.

En het beeldscherm wat in zo'n ding maakt maakt zo'n off-road verblijf nog gemakkelijk ook. Overigens heb je dat beeldscherm op school ook nodig, dus zorg maar dat het wel goed is.

Laptops zijn voor momenten bedoeld dat je op een non-bureauplek kunt werken. Als dat jong een computer nodig heeft voor thuis, neem dan een PC. Je moet hem niet kopen zodat hij dat ding mee kan nemen naar school.

Ergo: zorg voor goede accutijd en comfortabel beeldscherm.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

artijn schreef op 13 July 2003 @ 20:05:

De Lidl heef them helaas alleen met een M9000 ipv een M9600 chip

helaas worden er nog teveel XGA schermen gebruikt

www.triathlete.nl

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
ik heb deze besteld, ze zijn nu met vakantie :(

Multicom

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:38

LopeZ