artijn schreef op 13 July 2003 @ 18:18:
Mijn broertje moet voor zijn studie een notebook aanschaffen maar de notebook die ze daar aanbieden is niets. Dus zijn we op zoek naar een betere.
Omdat hij hem ook wil gebruiken om te gamen zoeken we iets met een geforce fx of ati 9600 maar ik heb die alleen nog maar in de aldi en lidl laptops zien zitten en die hebben geen aanbieden voorlopig (dacht ik)
Dus wie weet waar ik zoiets kan vinden
(ps. alleen in nederland)
euhhh no offence maar zie ook de mensen die boven mij hebben gepost ... er lopen genoeg topics over gaming laptops ...
Daarnaast iz het misschien ook handig als je een budget vermeld en wat er naast gamen ermee gedaan wordt want anders heeft het ook niet veel nut .... dan zien we een laptop die aan je specs voldoet maar die boven het budget is ...
Een laptop met een M9600 met 64MB gaat je denk ik minimaal 2500 euro kosten (denk ik) als de rest van de specs ook goed moeten zijn, zoals geluid, hoeveel inch scherm in combinatie met resolutie etc .....
De meeste laptops hebben (waar ik naar gekeken heb) hebben meestal de M9000 met 64MB ...
Kijk eens naar de HP NX7000, die heeft een M9200 met 64MB, p-m 1,6GHz en is een Centrino. Laat je niet tegenhouden omdat je MAAR 1,6GHz ziet ... want een 1,6GHz p-m is net zo goed als een p4-m van 2,4GHz
Maar daar hangt wel een prijskaartje van ongeveer 2800 euro aan vast.
Ik zou ook zeggen kijk eens bij het centrino topic voor meer info:
[Laptops] Het Pentium-M/Centrino topic
[
Voor 12% gewijzigd door
FongWan op 13-07-2003 18:36
]
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |