"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Je zou deze eens in zwartwit of sephia moeten posten...
[ Voor 15% gewijzigd door MauriX op 23-08-2003 15:45 ]
Verwijderd
maar gelukkig dat die beesten geen APK keuring hebben ofsowDoD Cerberus schreef op 22 augustus 2003 @ 22:50:
eerste vind ik wel mooi, laatste 3 van die koi vinnik verre van mooi, t is dat je t erbij zegt anders zou ik t beest amper herkennen...

http://community.webshots.com/user/marcovh101
[ Voor 18% gewijzigd door FalconM op 23-08-2003 16:21 ]
Volvo V70 D5 my2011
Ik weet niet of mijn commentaar zo welkom is, want leuk is het niet. Jij hebt iets erg mis met je ccd. Linksboven zie ik steeds alsof er dead pixels zijn. Ik zal de foto effe croppen...Jeroen98675432 schreef op 22 August 2003 @ 22:40:
Okee, hier nog wat pics van mij, newbie met Canon Powershot G5:
Ik ben nog vrolijk bezig om de mogelijkheden van de cam en de lenzen te verkennen, dus commentaar/tips zijn altijd welkom.

Iets uitvergroot van een andere foto (met die vis)

[ Voor 37% gewijzigd door Sheik op 23-08-2003 18:50 ]
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Verwijderd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 06:49 ]
Cons:::BB4E
Die laatste is erg leuk, mooi perspectief.Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 06:49:
Foto impressie IDDS club dag op de Erasmusbrug te Rotterdam:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Olav: de opgepoetste versie is niet mooi. Hij is veel te fel en onnatuurlijk (vooral het gras)
[ Voor 7% gewijzigd door dArtagnan op 24-08-2003 11:54 ]
Verwijderd
Van kop tot staart 5cm!

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
Ik heb voor mezelf een simpel programma'tje gemaakt om niet de hele code te typen om een thumbnail hier naar een full pic te linken.
http://users.skynet.be/DinX/imagepaster.exe
Bij bestandsnaam geef je de naam van de .jpg in.
Thumb-toevoeging is wat je achter je pics zet als het thumbnails zijn.
En url-begin is wat voor de bestandsnaam komt.
Als ik de foto's http://users.skynet.be/DinX/test1.jpg tot http://users.skynet.be/DinX/test5.jpg wil posten geef ik dus gewoon "test" in bij de naam. Ik kies voor 5 foto's, en m'n thumbnails zijn als volgt test1_thumb.jpg. Dan geef ik dus thumb in als thumb-naam.
Vervolgens nog de url van m'n webspace (staat hier automatisch ingevuld).
Thumbnail aanvinken en op de knop duwen.
Ziezo, je code
http://users.skynet.be/DinX/paster.jpg
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
k heb btw weer wat leuke foto's gezien hier en zal er ook nog eens een paar posten die ik deze vakantie gemaakt heb.
Met name de laatste vind ik erg mooi en de foto erboven. en de tweede foto. Bij de vierde had ik er een stukje koplamp bij genomen, dat had de compositie imho wat netter gemaakt. Nu doet het mij wat vreemd aan zo'n egale partij verbogen staal in de voorgrond.
[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 24-08-2003 14:35 ]
Het lijkt alsof er ineens een kerncentrale in de buurt is komen staan
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
De tweede is een leuk actieshot. Hij zou het leuk kunnen doen bij de GOT fotocontest.Foxke schreef op 24 August 2003 @ 22:29:
Fiber kabel dat over campzone 3 liep:
[afbeelding]
De Goliath in sixflags:
[afbeelding]

Verwijderd
gaaf topic!!! Hier wat foto's van mij.. ik heb nog bergen maar ik begin ff met deze. Ben benieuwd of jullie ze leuk vinden.

1. Gemaakt in Frankrijk

2. Ook frankrijk

3. Gemaakt in Istanbul

4. Ook Istanbul

5. Gemaakt in Oslo

6. Gemaakt in Oslo

7. Gemaakt in Noorwegen, Geiranger Fjord, Wijn Fles Waterval

8. Gemaakt in Zandvoort tijdens Zandvoor-alife
Alle foto's zijn gemaakt met een Nikon Coolpix 2500. Resolutie 1600x1200, Fine. Voor de laatste foto heb ik een zon filter gebruikt. Voor de andere foto's geen filters.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 23:46 ]
Verwijderd
De foto's uit instanboel zijn idd sfeervol, alleen jammer dat de eerste overbelicht is (de lucht).
Dit is de eerste keer dat ik hier wat post, ik hoor graag wat jullie er van vinden.
De grote plaatjes achter de thumbnails zijn 1024 bij 768.
Water tempel, Lake Bratan Bali
Ceremonie, Sanur Bali
Rijstvelden Bali
Het Lavra, Kiev Oekraine
Kiev Oekraine
Zonsondergang, Amboselli National Park, Kenia
Eenzame Giraffe, Amboselli National Park, Kenia
Alle foto's zijn genomen met de Fuji S602Z
Life is like a box of chocolates, you never know wich one will kill you
Verwijderd
Dank je!Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 23:46:
Foto's uit Instanbul zijn erg sfeervol!
Ja de lucht is idd eruug overbelicht. Had hem misschien beter kunnen maken met een zonnefilter.Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 02:05:
Die vlinders zouden erg mooi geworden zijn met een macrofilterje denk ik. Er zit nu net te weinig diepte in, de achtergrond is nog vrij goed duidelijk.
De foto's uit instanboel zijn idd sfeervol, alleen jammer dat de eerste overbelicht is (de lucht).
aaaah die auto is echt gaaf, die grijpt je helemaal. heb je daar de exif data nog van? ben benieuwd wat voor groothoek die is gemaakt.....Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 23:44:
Hoi,
gaaf topic!!! Hier wat foto's van mij.. ik heb nog bergen maar ik begin ff met deze. Ben benieuwd of jullie ze leuk vinden.
[afbeelding]
4. Ook Istanbul
Alle foto's zijn gemaakt met een Nikon Coolpix 2500. Resolutie 1600x1200, Fine. Voor de laatste foto heb ik een zon filter gebruikt. Voor de andere foto's geen filters.
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
digicam is een minolta dimage 5 die ik van werk geleend heb
lokatie: Hongarije
Onderwerp: Formule 1 2003
Toyota @ eigen stand
http://members.chello.nl/m.veltman6/PICT0009.JPG
rijdersparade waar schumi en jos vrolijk kletsen
http://members.chello.nl/m.veltman6/PICT0018.JPG
Jos in actie gedurende de race
http://members.chello.nl/m.veltman6/PICT0097.JPG
foto's zijn gemaakt op autofocus dus kan weinig info geven over instellingen etc , foto van jos (3e) is gemaakt met 7x optische zoom
ben benieuwd naar reacties
I don't drive fast, I only fly low!
Ik krijg ze niet gedownload. Bovendien is het handiger om tumbnailtjes te maken. Meer daarover vind je in de topicstart van dit topic.yonexfreak schreef op 25 August 2003 @ 20:12:
zo hier mn 1e x dat ik meedoe aangezien het ook de 1e x is dat uberhaupt foto maak met een digicam
digicam is een minolta dimage 5 die ik van werk geleend heb
lokatie: Hongarije
Onderwerp: Formule 1 2003
Toyota @ eigen stand
http://members.chello.nl/m.veltman6/PICT0009.JPG
rijdersparade waar schumi en jos vrolijk kletsen
http://members.chello.nl/m.veltman6/PICT0018.JPG
Jos in actie gedurende de race
http://members.chello.nl/m.veltman6/PICT0097.JPG
foto's zijn gemaakt op autofocus dus kan weinig info geven over instellingen etc , foto van jos (3e) is gemaakt met 7x optische zoom
ben benieuwd naar reacties
vreemd...hier met zowel IE als Mozilla kan ik ze openenKoraalduivel schreef op 25 August 2003 @ 20:27:
[...]
Ik krijg ze niet gedownload. Bovendien is het handiger om tumbnailtjes te maken. Meer daarover vind je in de topicstart van dit topic.
[img]JPGhttp://members.chello.nl/m.veltman6/klein3.JPG[/]
[ Voor 37% gewijzigd door yonexfreak op 25-08-2003 20:35 . Reden: thumbs ervan gemaakt op verzoek.. ]
I don't drive fast, I only fly low!
Het lijkt wel of er links een doodshoofd oid is te zien.. kan ook zijn dat mijn koffie die ik net gedronken heb te sterk wasVerwijderd schreef op 24 August 2003 @ 22:22:
Twee pumpkins. Waarvan eentje erg verrot is
[afbeelding]
Commentaar is welkom.
Slache!
nee dat ligt niet aan jou, dat was ook het 1e wat in mij opkwam toen ik de foto zag-ChRiZz- schreef op 25 August 2003 @ 20:34:
[...]
Het lijkt wel of er links een doodshoofd oid is te zien.. kan ook zijn dat mijn koffie die ik net gedronken heb te sterk was
Alleen jammer dat het geen echte foto bevat... deze is al oud. Kreeg deze 2 jaar geleden met Halloween al in mijn mail.-ChRiZz- schreef op 25 August 2003 @ 20:34:
[...]
Het lijkt wel of er links een doodshoofd oid is te zien.. kan ook zijn dat mijn koffie die ik net gedronken heb te sterk was
De eerste vis (kloterig haakje wol der ook nog niet makkelijk uit
Veevoer fabriek.
Huis aan de overkant van het kanaal (express zo donker).
Een klein (1 cm) kruis-spinnetje.
En onderweg naar huis nog ff een aanrijding bewondertd, en daar heb ik geen mooie fotos van.
[ Voor 2% gewijzigd door Minkie op 25-08-2003 23:52 . Reden: typooo ]
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Thx, vind hem ook wel aardig gelukt moet ik zeggen.Orangeman schreef op 25 August 2003 @ 23:15:
@GeurtD: Die fontein in Kiev is echt fantastisch!! Beetje sprookjesachtige sfeer
Moet eerlijk bekennen dat het geluk is dat ie zo is geworden, heb het al een aantal keren geprobreerd te reproduceren maar zoals deze is er nog geen gelukt
Verwijderd
Uuuhh... exif data??[babrakadaver schreef op 25 augustus 2003 @ 17:58[/message]:[/b]
aaaah die auto is echt gaaf, die grijpt je helemaal. heb je daar de exif data nog van? ben benieuwd wat voor groothoek die is gemaakt.....
Verwijderd
Yo Chrizz. Je koffie is niet te sterk hoor-ChRiZz- schreef op 25 August 2003 @ 20:34:
[...]
BTW Dorron heeft gelijk. Het is gewoon een plaatje van internet wat ik heb bewerkt en heb gebruikt
Verwijderd
Informatie m.b.t. de instellingen van jouw camera (sluitertijd, diafragma, e.d.) welke zijn gebruikt voor de desbetreffende foto ('s).
Heb even de vrijheid genomen om er eentje na te bewerken voor jegeurtd schreef op 25 augustus 2003 @ 09:58:
[afbeelding]
Zonsondergang, Amboselli National Park, Kenia

(Horizon rechtgetrokken, levels aanpassen, croppen).
Je kunt veel meer uit je foto's halen zoals je ziet, als je er in de nabewerkingsfase wat aandacht aan besteedt
Prima, ziet er super uit.Pelle schreef op 26 August 2003 @ 13:43:
[...]
Heb even de vrijheid genomen om er eentje na te bewerken voor je
[afbeelding]
Je kunt veel meer uit je foto's halen zoals je ziet, als je er in de nabewerkingsfase wat aandacht aan besteedt
je hebt gelijk maar al mijn foto's komen zo uit de camera, er heeft er geen 1 een nabewerking gehad.
Ben pas net begonnen en ben nog aan het zoeken naar een goed pakket waarmee een beginneling dit soort dingen makkelijk voor elkaar kan krijgen dus alle suggesties zijn welkom.
Verwijderd
adobe photoshop 7 zeer uitgebreid pakket en leer ermee werken je zult versteld staan van het resultaat wat je er van krijgt :-)geurtd schreef op 26 August 2003 @ 16:00:
[...]
Prima, ziet er super uit.
je hebt gelijk maar al mijn foto's komen zo uit de camera, er heeft er geen 1 een nabewerking gehad.
Ben pas net begonnen en ben nog aan het zoeken naar een goed pakket waarmee een beginneling dit soort dingen makkelijk voor elkaar kan krijgen dus alle suggesties zijn welkom.
[center]Erg mooie zonsondergang, heb er een heleboel maar deze is het mooist vind ik
[center]Bliksuhm, nog vroeg op de avond
[center]Probeerseltje die goed gelukt is
[center]Uitkijk over strand
[center]Zand, baby, *kuch* en wat mensen... Phoootoooshop
[center]Bliksem ergens in de verte
[center]Silhouet van mezelf op 'de Eng'
[center]Egeltje #1 (In gevangenschap
[center]Egeltje #2 (Loop dan, je bent vrij!)[/center]
[ Voor 12% gewijzigd door aKra op 26-08-2003 18:26 ]
Intentionally left blank.
[ Voor 98% gewijzigd door Carstijn op 26-08-2003 19:32 . Reden: foutje ]
Die is erg mooi.Pelle schreef op 26 August 2003 @ 13:43:
[...]
[afbeelding]
Verwijderd
Is dit bij Grindelwald en de Jungfrau ?utbone schreef op 26 augustus 2003 @ 14:01:
FF een snelle update van het EK Reizen 2003
Zwitserland
....
Beetje hele rare foto. Kijk maar naar die auto's die onderaan staan. Niet echt kleurrijk ofzo...Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 21:12:
Vanmorgen toen ik wakker werd in Finland
[afbeelding]
Canon A70
Verwijderd
Het was erg fel in de morgen. Moest korte sluitertijd gebruiken (1/1000), anders leek het helemaal nergens meer op.DoRRoN schreef op 26 August 2003 @ 22:56:
[...]
Beetje hele rare foto. Kijk maar naar die auto's die onderaan staan. Niet echt kleurrijk ofzo...
Nu alleen nog een cursus PhotoShop volgen, zodat ik de kleuren een beetje kan aanpassen en schefe foto's recht kan maken.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Kermisfoto's.. ze zijn al wel eens de revue gepasseerd maar het blijft leuk, vooral door de onverwachte effecten die je krijgt.
[ Voor 4% gewijzigd door lawnmower op 27-08-2003 09:56 ]
Op de eerste plaats: Echt mooi gedaan!!Pelle schreef op 26 August 2003 @ 13:43:
[...]
[afbeelding]
De vraag is of je dat wel wil. Ik heb altijd zoiets van, tja.. ik ga em niet eindeloos bewerken want dan kun je van iedere foto iets moois maken in principe. Voor m'n gevoel ben ik trotser op een foto die zo uit m'n camera al super mooi is, dan dat ik em bewerk.
Uiteraard vind ik het bewerken op deze manier wel geschikt voor een foto-contest oid. Maar om nou thuis te komen na een vakantie en te zeggen dat dit je foto's zijn, dan lijk je wel een reclame bureau
Ik weet dat deze discussie al eens gevoerd is, en hij hoeft niet heropend te worden voor mijn part

Verwijderd
Vraagje...lawnmower schreef op 27 August 2003 @ 09:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kermisfoto's.. ze zijn al wel eens de revue gepasseerd maar het blijft leuk, vooral door de onverwachte effecten die je krijgt.
Zijn die foto's toevallig genomen in Naaldwijk?
Ze zijn wel erg leuk trouwens
Firecow, heb je 't orgineel (uncut, zeg maar) nog? Ik zoek test 'materiaal' voor m'n exif-class.
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
Nu is ie alleen te klein om als achtergrond te nemenPelle schreef op 26 augustus 2003 @ 13:43:
[afbeelding]
Ja, das bij mijn S30 ook, vreseleijk irritant soms! Vooral als je van bewegende objecten een foto wilt makenZjemm schreef op 04 August 2003 @ 12:17:
zijn er hier ook mensen die zich eraan ergeren dat een digicam bv (de canon g3) de foto niet schiet op het moment dat je dat ook daadwerkelijk precies wil. er zit een vertraging in.
Kruidvat: foto's ingestuurd, 1600x1200 standaard. Foto's werden gewoon op 1800x1200 = 3:2 afgedrukt. De randjes die je aan te zijkant overhield waren al door de machine netjes afgesneden, vond ik erg handig. Ik vind alleen de afdrukkwaliteit van de Hema veel beter, die her-belichten je foto tenminste niet.Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 18:23:
Ga dan naar een fotozaak die met de Kodak centrale werkt om de foto's te laten drukken, dixons, kruidvat etc, bij de meeste formaten (10x15 o.a.) drukken ze de foto dan af in 4:3, en waar dat (nog) niet kan krijg je 2 witte randjes links en rechts die je er makkelijk af kan snijden.
DarkX heb je van deze foto nog het origineel/high res versie? Zou je die kickass foto kunnen sturen naar yoko@home.nl (mail) of icq 86100392
[ Voor 76% gewijzigd door Yokozuna op 29-08-2003 18:40 ]
Verwijderd
De laaste 2 weken heb ik geprobeerd om wat te experimenteren met mijn toestel. Hieronder 4 foto's. Voor de geinteresseerden, ik heb vooral met de macro-modus gewerkt
Commentaar is natuurlijk welkom.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 19:30 ]
Verwijderd
Verwijderd
Yow Maurix, Heb je uberhaupt al iets upgeload met @home? Als dat wel zo is zou het kunnen zijn dat je er te veel op hebt staan. Want als ik bijvoorbeeld foto's upload krijg ik ook soms een foutmelding maar dan ligt dat dus meestal aan dat ik te veel bestanden erop heb gezet. Volgens mij is de limit 20 MB ofzo. Ik weet niet wat de limit van @home is?MauriX schreef op 29 August 2003 @ 19:32:
Verdomme man! Ik wil wel foto's posten, maar @home geeft steeds foutmeldingen bij het uploaden, iemand een andere oplossing(host)?
Maar welk programma gebruik je om up te loaden?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 19:38 ]
Tja, van de drie macro's vind ik er maar een echt goed geslaagd, de eerste. Die eerste is echt mooi, maar is het ps-werk of is hij echt zo uit de camera gekomen?Verwijderd schreef op 29 augustus 2003 @ 19:28:
Toch maar even weer wat posten![]()
De laaste 2 weken heb ik geprobeerd om wat te experimenteren met mijn toestel. Hieronder 4 foto's. Voor de geinteresseerden, ik heb vooral met de macro-modus gewerkt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
De is eerste is idd PSKoraalduivel schreef op 29 August 2003 @ 20:09:
[...]
Tja, van de drie macro's vind ik er maar een echt goed geslaagd, de eerste. Die eerste is echt mooi, maar is het ps-werk of is hij echt zo uit de camera gekomen?
Wat ik jammer vind dat je commentaar niet onderbouwd. Ik ben wel benieuwd waarom je de andere drie niet zo goed vindt.
Snappie? Anders kan ik er niet zoveel mee
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 20:17 ]

Moeilijk te fotograferen, toch komen er soms mooie plaatjes van
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
Onderbouwing.Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 19:28:
Toch maar even weer wat posten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweede is erg simpel en de compostie is niet echt geweldig. Het onderwerp staat in het midden en je onderwerp is een beetje bijelkaar gelegt. Beter is het om een betere ondergrond/achtergrond te kiezen en dan van een lager standpunt zodat je niet te veel neerkijkt op de vruchten.
De bloem op de tweede foto staat niet echt centraal en de andere dingen leiden heel erg af. Probeer bijvoorbeeld die bamboestok er af te laten en je achtergrond wat vager over te laten komen dan het onderwerp. Meer bloem en minder andere dingen.
Tja, gewoon een foto van een stel pompoenen. Niet echt iets leuks mee gedaan.
http://www.seittipaja.fi/.../_The_Rule_of_Thirds.html
hoedje-van-papier:
http://www.seittipaja.fi/...sition/a_Photography.html
(maar je zult toch eerst een hoop moeten proberen, je krijgt niet in een keer een fanatastische foto uit het niets.

ortaköy moskee

ortaköy moskee

zo'n 2km van ortakoy af.

zo'n 2km van ortakoy af.

zo'n 2km van ortakoy af.

ik weet niet meer precies waar dit was.. en ik had niet eens door dat ik de vogel te pakken had omdat na die pic de batt. op waren

SL 55 AMG

we verbleven in de crowne plaza, en dit is wat je vanaf verdieping 24 te zien krijgt icm. zonsondergang

kiz kulesi @ night genomen van de rock bar "kemanci" in taksim.
(kiz kulesi is dat gebouw midden op het water
allemaal genomen in istanbul met de olympus C-5050
[ Voor 36% gewijzigd door Ra5a op 29-08-2003 22:10 ]
Imperfectionist.
zit je toevallig achter een router?? probeer dan eens passive te uploaden, dat werkt wel. bovendien schijn je dan geen limiet te hebbenMauriX schreef op 29 August 2003 @ 19:32:
Verdomme man! Ik wil wel foto's posten, maar @home geeft steeds foutmeldingen bij het uploaden, iemand een andere oplossing(host)?
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Hey Carstijn, heel fraai! Hoe heb je die gemaakt? "Gewoon" met een statief, iedere keer een stukje verder en dan aan mekaar plakken met panoramasoftware ofzo? Zo ja, welke software gebruik je en zo nee, hoe hebbie 't dan wel gedaan?Carstijn schreef op 26 August 2003 @ 19:31:
Hier een aantal van mij panorama probeerseltjes![]()
1. Een best groot boompje in het seqoia park
2. Uit zicht op de Grand Canyon
3. Mooi uit zicht in yosimetie
4. Casino in Las Vegas
Thnx alvast!
[ Voor 3% gewijzigd door Bra-Jo op 29-08-2003 23:36 ]
Nomen nescio
Verwijderd
1

2

3

4

5

hoofdstuk2: zomerwinter
6

7

8

Hoofdstuk 3: Liften
9

10

doet me denken aan toen ik met pasen ging snowboarden:
-sleepliften waarbij je stukken gras over moest steken
-aan het eind van de dag onderaan de piste een rivier van smeltwater
nice pictures btw
[ Voor 88% gewijzigd door Jimbolino op 30-08-2003 05:00 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Nee den boschVraagje...
Zijn die foto's toevallig genomen in Naaldwijk?
Ze zijn wel erg leuk trouwens
Ik zit hier achter een router inderdaad(staat bij de buurmanOrion84 schreef op 29 August 2003 @ 23:25:
[...]
zit je toevallig achter een router?? probeer dan eens passive te uploaden, dat werkt wel. bovendien schijn je dan geen limiet te hebben
Heb ik geleend van school voor een eindproject. Hiermee geef ik een soort indruk vanmijn opleiding...
Alle commentaar is welkom, ben een beginner. En graag TIPS

Mooie foto's, vooral nummer 4 en 10.Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 02:48:
hoofdstuk 1: Watervallen.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
hoofdstuk2: zomerwinter.
6
[afbeelding]
7
[afbeelding]
8
[afbeelding]
Hoofdstuk 3: Liften
9
[afbeelding]
10
[afbeelding]
Ik stoor me alleen aan het compressieniveau van de foto's. Ik heb nu een aantal MB binnen moeten halen voordat je foto's geladen waren. Ze zijn tussen de 400kb en 750kb, dat is echt te veel.
Met kleurVerwijderd schreef op 31 August 2003 @ 16:16:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Welke ist mooist?
Geeft meer sfeer
wat is het?Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 16:16:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Welke ist mooist?
heb je uitgevonden hoe je passief moet ftp'en of heb je een andere oplossing gevonden??MauriX schreef op 30 August 2003 @ 14:10:
HEt is gelukt!! Zie hier het resultaat. De foto's zijn gemaakt met een oude Mavica(?) van Sony. Daar gaan nog floppy's in. NIet al te goede kwaliteit dus...
Heb ik geleend van school voor een eindproject. Hiermee geef ik een soort indruk vanmijn opleiding...
[hoop leuke foto's]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Wat vinden jullie van mijn foto's???
Verwijderd
'k denk dat ik in dit geval het kleuren plaatje de meeste sfeer vind hebben, die anderen 'k weenie....ze missen echt ietsVerwijderd schreef op 31 August 2003 @ 16:16:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Welke ist mooist?
zie nu pas dat iemand me al voor was...had er ff overheen gelezen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 23:46 ]
Jep dat klopt! Ik heb er nog veel meer! Echt super mooi en erg helder.
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

F1.8 @ iso 1000 op de weg buiten vanuit de auto genomen

[ Voor 30% gewijzigd door Firecow op 01-09-2003 00:52 ]
Verwijderd
hee een knt'er! dag collega, hoeveelste jaars ben je? Mooie platen hoor, vooral voor uit een mavica. Ik heb zo'n vermoeden dat jij je eindpresentatie bij paul moet houden of niet?MauriX schreef op 30 augustus 2003 @ 14:10:
HEt is gelukt!! Zie hier het resultaat. De foto's zijn gemaakt met een oude Mavica(?) van Sony. Daar gaan nog floppy's in. NIet al te goede kwaliteit dus...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik begin vanmiddag aan mijn tweede jaar. Het ging om de presentatie van het 1e jaar. Moesten we zo'n indruk geven wat je van het laatste jaar vond.Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 10:24:
[...]
hee een knt'er! dag collega, hoeveelste jaars ben je? Mooie platen hoor, vooral voor uit een mavica. Ik heb zo'n vermoeden dat jij je eindpresentatie bij paul moet houden of niet?
Zie dat je een 602 hebt? Zit daar ook al tijden op te azen, maar het budget laat me steeds in de steek. Bevalt hij goed? Post 's wat foto's zou ik zeggen ...
Verwijderd
En je mocht de schoonmaakrobot ook wel uit het zwembad halen... Staat een stuk mooier denk ik, en zet je camera op een statief...aKra schreef op 01 September 2003 @ 11:20:
[afbeelding]
Gisteravond gemaakt... Als reply op Pim...
Jammer genoeg pas net bekeken en blijkt hij mega bewogen te zin![]()
Verwijderd
Dit topic is gesloten.