-[klaag mode on]-
Tja vertel mij wat ik heb een al 3/4 jaar lopen zeiken met het system.
Vanaf vandaag was ik het beu !! Dan maar geen garantie bij de des betreffende leverancier,..Heb vrijdag contact op genomen met ECL,.Deze vertelde me ook dat de leverancier verantwoordelijk is om het moederbord te ruilen voor een ander moederbord,..dus als laatst poging geprobeert bij de leverancier die meld als het ware steek dat moederbord maar in je reet want dat vervangen we niet !!Zoja vervangen kan maar dan via onze procedures i.p.v. ECL's RMA procedures,.. Helaas was ik te laat anders had ik met ECL nogmaals contact opgenomen,..ik was het gezeur meer dan zat eigelijk vandaar ik nieuwe spullen heb gehaald,..!!
Zelf heb ik aangegeven dat het moederbord iets mankeerd aan de chipset,..
Nadat een IBM 60GB HDD was gecrashed zeiden ze me dat er iets aan de hand was. En dat de HDD stuks kon gaan en dat deze het warmte probleem veroorzaakte wat als gevolg was dat ik een nieuwe HDD kreeg in me systeem. En deze na 3 maanden het zelfde euvel vertoonde. Pats stuk,..op ATA 100 en nog enkele malen aanwezig op 33 IDE daarna was het over met de HDD. (geluk bij een ongeluk trouwens want ik kon met data recoveren) Dat was nummer twee,. Weer dat kreng weg gebracht,.. Een 80 GB MAXTOR laten installeren,.. Vanwege de eigewijsheid die de leverancier behoud dat de schijven defect zijn !! Deze is dus na 4 maanden stuk gegaan,. Ondertussen heb ik 15 keer aan de telefoon gehangen met het verzoek of ze niet me moederbord konden vervangen want wanneer er een HDD richting stuk gaan was, en tussentijds gewoon weg hete problemen had zoals in het offtopic mode vermeld,..Die handelingen moet ik verrichten alvorens weer wat leven te krijgen op het moederbord,..Vanmiddag Geheugen module getest in een ander system werkte prima mee,.. Ik er toen vanuit gegaan dat ik dus gelijk heb en een nieuwe plank gehaald met uitvoorzorg een nieuwe voeding, en processor koeler,..Wat je allemaal niet moet doen om je garantie te krijgen,..zucht dit is trouwens de eerste leverancier waarmee ik loop te bakkeleien over rma,..Hopelijk de laatste want ik ben deze leverancier spuigzat vanwege de om amenhangende verklaringen die de mensen afleggen aan de telefoon, tevens in het openbaar waar andere klanten in de winkel je aan staan te kijken alsof de mensen achter de balie alles beter weten. Dan een ICTer die bij Dell gedegen opleidingen heeft gevolgd om hardware te trouble-shoeten. Het enige wat men ook heeft gedaan is een ATA KABEL vervangen. Hier kreeg ik zelfs over commentaar,..!! Dat het niet gewoonte was dat men ATA KABELS vervangt onder garantie,..Zucht,..
Aanstaande Maandag ga ik ook zeker terug maar dan ga ik voor iemand die met een oor kan luisteren. (naar me een directielid b.v.)
-[klaagmode off]-
Maar even goed bedankt voor je luisterend oor