Toon posts:

[IE6] Auto-search bij adresbalk?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enkele dagen het probleem dat wat ik dan ook in de adresbalk typ, automatisch wordt doorgegeven aan een of andere voze search URL. Ik krijg dit dan ook met niets weg, ik heb al geprobeerd in windows onderdelen IE eruit te gooien en opnieuw te installen, en ik ben ten einde raad. Het is zeer irritant want ipv de URL die ik wil zien krijg ik een hoop reclame popups. Ideas, anyone? :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ad-Aware draaien en daarna als het nog niet mocht baaten je register doorspitten :?

Heb je wat te doen :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ad-aware ;)

Zal wel net zoiets zijn als 'Commenname'
Is gewoon spyware..

[ Voor 37% gewijzigd door Han op 12-07-2003 19:31 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Vragen over IE horen thuis in Software Algemeen, ik stuur het dan ook die kant op :)

De hamvraag: welke URL? Dat zou wel eens een goede aanwijzing kunnen zijn, voor jou en voor ons ;)

Grote kans trouwens dat het een oude bekende is, kijk even onder het kopje spyware in de SA FAQ. Maar goed, dit is dus al vaak voorbij gekomen: probeer het eerst even met de gangbare methoden die hier in SA al veel zijn genoemd, beginnend bij de FAQ en bovenstaande zoektips :)

[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 12-07-2003 19:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.