Keuze TFT scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-08 20:57
Hallo allemaal,

Er zullen er vast al velen voor mij zijn geweest, maar ik wil graag jullie advies rondom een 2tal tft schermen. Ik heb een Iiyama as4314utg gehad, daar was ik erg tevreden over. Een vriend van mij heeft deze overgekocht van mij, omdat hij er helemaal gek van was ;) . Nu zit ik natuurlijk zonder TFt. Nu heb ik al wat uitgezocht, maar ik zou graag wat willen weten over wat de gebruikers er van vinden. Het gaat om de Iiyama as4612ut, en de Samsung syncmaster 181t. Ik zou graar willen weten wat jullie van die 2 schermen vinden? Ik wil er mee kunnen film kijken, maar het gaat vooral om het standaard word/i-net/fotobewerking.

Alvast bedankt voor de moeite!

Gr IJnte

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
k denk dat je in het verkeerde forum zit..
een vraag of monitoren moet namelijk in Videoplanken en Beeldkanonnen :)

iig.. het lijkt me verstandig dat je veel reviews gaat lezen.. in PC magazine's, CT bijvoobeeld.. maar ook dus op Inet.. THG bv

wat daarna een stap is een paar IRL bekijken..
en dus zelf ervaren hoe het beeld is...
en daarna tot kopen overgaan :)
Suc6 ermee :)

[ Voor 12% gewijzigd door delyver op 12-07-2003 18:17 ]

Audi A8 W12 6.0

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-08 20:57
Heej,

Nou ik heb al wat gelezen, hier en daar en in tijdschriften, maar het probleem is dat ik niet zo veel kan vinden over de Iiyama as4612it. Ik wou eigenlijk weten wat de meningen zijn van gebruikers... Soz dat ik in het verkeerde gedeelte zit van et forum, maar ik ben pas een paar weken lid:p

Gr ijnte

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-10-2025
Dan raad ik je aan de FAQ's te lezen. :)

o.a. het groeten onder een post word niet gewardeerd.

Suc6 en welkom. :)

[ Voor 7% gewijzigd door M289 op 12-07-2003 18:26 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
Gezien je dit topic in AV neerzet vermoed ik dat je Videoplanken & Beeldkanonnen over het hoofd hebt gezien. Gelieve daar eerst even rond te kijken. Lees de policy en de faq van VB even goed door:
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
en FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03)

(vandaar dat ik deze niet verplaats, het is verstandig eerst even bovenstaand door te nemen)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.