Toon posts:

Lenco DVD-20 geluid gaat achterlopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een Lenco DVD-20 speler gekocht bij de Kijkshop. Als ik hierop DVD's afspeel (die ik overigens op Bali heb gekocht, en dus niet 100% origineel zijn), gaat het geluid op een gegeven moment achterlopen. Als de film start is het prima, maar na een minuut of 10 is het niet meer aan te zien. Enig idee hoe dit eventueel zou kunnen? Andere DVD's uit dezelfde bron geven geen problemen in een Sony speler...
SVCD's geven geen problemen...

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:55
Heb je dezelfde film al geprobeerd in een andere speler? (pc, buren, familie, enz). Als het daar ook zo is ligt het aan de DVD, anders aan je speler. Met deze info weet je nog niet hoe het op te lossen is, maar je weet in ieder geval waar het probleem ontstaat :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 10:34
anders moet je ze even ruilen op bali :+

nee hoor, ik heb 't ook bij 1 film gehad in m'n panasonic speler, later bleek het dus inderdaad aan de film te liggen (welke origineel was!)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Lenco :r :r m`n pa heeft ns een dvd speler van lenco gekocht bij een groothandel, aanbieding 100 euro.
Wij dat ding kopen, geen kabel zooi bij alleen een boekje, in het japans volgens mij ook nog.
Na een weekje vertoonde de display allemaal rare dingen en kapte ermee, hetzelfde bij een vriend waarvoor wij ook 1 hadden gekocht voor z`n verjaardag, hij deed het ook niet meer na 1`2 weken.
Daarna maar een goeie JVC dvd speler gekocht en nooit meer problemen gehad.

Dus geen lenco meer.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Verwijderd

Topicstarter
Ach, als er zulke dingen gaan gebeuren ga ik gewoon voor de garantie ;) Het lijkt inderdaad aan de DVD te liggen, ik heb een 'goede' geleend en die doet het wel normaal... Ben ik trouwens nog steeds benieuwd hoe dat eigenlijk kan? Wordt de audiotrack net iets langzamer gespeelt? En waarom klopt het dan weer als je hem even stopt en weer verder gaat?

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 20:14

McLambo

MTB Junky

Om ff door te borduren op het geluid.

Van de week ook'een DVD-20 ontvangen van de Grijpshop.

op de site staat 2 channel geluid, maar je kan wel overschakelen naar 5.1 met dvd'tjes kijken.

Gaat dit alleen dan via de SPDIF out naar een fatsoenlijke DTS versterker ofzo?
Pagina: 1