Welke printer voor max. 350 piek?

Pagina: 1
Acties:

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-08 20:29
Okee, ik had deze vraag al in Fok! gezet omdat ik mijn password voor GoT kwijt was |:(
Dus...

[knip, plak, aanpas]

Eindelijk weer geld om wat leuks te kopen: een kleurenprinter.

Wie heeft er onlangs eentje gekocht, wat zijn de ervaringen? Suggesties voor merk, type?

Ik wil het gebruiken voor het printen van foto's op glossy papier, grafisch werk voor presentaties en geillustreerde brieven. Hoeft geen super kwaliteit printjes te zijn, als het maar goed is. Budget is maximum fl. 350,-.

Zelf heb ik de HP 840C op het oog, van een vriend hoor ik dat dat hetzelfde is als de iets duurdere 843C, die kan maar liefst 1 pagina extra printen per minuut en je krijgt een geinig dekseltje in Mac-kleur. }:O

Nou heb ik in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/77697 gelezen over verschillen in inktcatridges bij HP. Als ik het goed begrepen heb kan er bij de HP 840C alleen de kleinere, net zo duur als de grote, inktpatronen in?? ;(

Oink

Verwijderd

Ik zou de Epson 670 nemen ofzo, ik heb de 660 >:) maar het enige verschil is dat de 670 USB is en de 660 Parallel, heeft een hele goeie kwaliteit voor niet te veel geld.

suc6

Verwijderd

Koop een HP zou ik zo zeggen. :)

Greetz

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zijn die Lexmark Z52 printertjes nix ? daar zie ik vaak advertenties van in dixons en it's folders enzo, hoor er ook wel goeie dingen over...

Verwijderd

heb een paar weeken terug bij diga 4 you een hp840c icm scanner gekocht.
dik tevreden over beide, ookj een prima afdruk op gewoon papier