"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
UTFS weet ik inmiddels, maar STFU zou ik geen flauw idee hebben.
na 6 maanden ofzo...
[ Voor 13% gewijzigd door Glashelder op 11-07-2003 00:58 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
werkt dat niet ga verder naar google
begrijp me goed, ik ben niet tegen zo'n lijst, alleen ik zie het nut er ook niet van in. Zo'n lijst wordt groot en onoverzichtelijk (denk eens aan alle vormen van ROFLMAO etc

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik wil gerust wel een begin bouwen hoor maar ik weet ook niet welke termen wel en niet moeilijk zijn..
dual-zip STFU = Shut The F*** Up
voor andere UTFS = Use The F****** Search
Ik meld me bij deze aan om wel een FAQ te schrijven hoor met enige hulp (ICQ / MSN staan in me profile)
Alfredt: Je kan natuurlijk met dingen als ROTFLMAO wel een idee geven, dan kunnen ze meestal zelf wel een idee vormen
[ Voor 13% gewijzigd door vinnie1908 op 11-07-2003 01:02 ]
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ik dus niet... maar ik hoor wel vaker dat ik goed kan zoekendual-zip schreef op 11 July 2003 @ 01:01:
Alfredt: dan vindt je meestal alleen maar topics waar iemand dat woord toevallig heeft gebruikt
search-> betekenis stfu
http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek
2de topic komt in aanmerking
Bingo: eerste LA topic dat er tussen staat
[ Voor 58% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-07-2003 01:05 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
http://www.sensei.co.il/languages/acronyms.html
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
geen UTFS geen STFUDUX schreef op 11 July 2003 @ 01:04:
Neem dan wat van dit lijstje over zou ik zeggen:
http://www.sensei.co.il/languages/acronyms.html
Ik zeg ook niet dat die lijst compleet isvinnie1908 schreef op 11 juli 2003 @ 01:05:
geen UTFS geen STFU
DUX schreef op 11 juli 2003 @ 01:04:
Neem dan wat van dit lijstje over zou ik zeggen
[ Voor 9% gewijzigd door DUX op 11-07-2003 01:06 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Goed, ik ehb je toegevoegd @ msn, s kijken wat we ervan kunnen makenvinnie1908 schreef op 11 July 2003 @ 01:09:
OEPS....hehe kan gebeuren maar het is een leuk idee. Misschien dat ik dan maar ga beginnen
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 06:14 ]
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 06:34 ]
Zet dan in de lijst dat die betreffende woorden op eigen risico gebruikt mogen worden en dat wanneer ze bij een modje in het verkeerde keelgat schieten ze een ow kunnen krijgen, heel kort gezegd:Genghis Khan schreef op 11 July 2003 @ 06:33:
Maar als je termen als STFU en UTFS in de FAQ gaat zetten gaan mensen het juist gebruiken. En dat willen we juist niet.
1
2
3
4
5
6
| STFU (kans op OW, zie OW) .. .. UTFS (kans op OW, zie OW) .. .. |

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
[rml][ FEAT] Vakjargon/Turbotaal voor leken[/rml]
en dan vooral deze: http://gathering.tweakers...message/17449345#17449345, en zo'n beetje alles wat daarna komt. Maar je kunt het beter vanaf het begin lezen.
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Wat is een FAQ?curry684 schreef op 11 July 2003 @ 00:58:
En wie houdt je tegen zo'n FAQ te schrijven en naar gathering(at)tweakers.net te sturen?
De islam kan uw vrijheid schaden
Frequently Asked Questions in ieder geval, ongeveer oudste term die op internet rondhangt, ontstaan op Usenet, en gewoon als zelfstandig naamwoord 'the faq' in gebruik
Verwijderd
En daarom is er dus in de verschillende FAQ's te lezen wat wel en wat niet getolereerd wordt op GoT.DAlchemist schreef op 11 July 2003 @ 06:54:
[...]
Zet dan in de lijst dat die betreffende woorden op eigen risico gebruikt mogen worden en dat wanneer ze bij een modje in het verkeerde keelgat schieten ze een ow kunnen krijgen, heel kort gezegd:
code:
1 2 3 4 5 6 STFU (kans op OW, zie OW) .. .. UTFS (kans op OW, zie OW) .. ..
Het roepen van UTFS en STFU vallen daaronder, dat mag zo ondertussen voor de vaste bezoeker bekend zijn, maar ook voor de wat nieuwere GoT leden. Immers: iedereen wordt geacht de FAQ's gelezen te hebben.
http://gathering.tweakers.net/forum/faqVoorwaarden:
Registreren op Gathering of Tweakers.net geeft je de mogelijkheid te reageren op het forum en actief mee te doen aan topics. Als je je registreert en reacties op het forum plaatst, geef je aan akkoord te gaan met het Algemeen beleid, de Huisregels, de Algemene Voorwaarden en de zogenaamde forum-FAQ's die bovenin de meeste fora staan.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 10:11 ]