Toon posts:

Cybercafe & vakantiefoto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Morgen ga ik op vakantie :) naar Italie en heb pas een dig. camera (fuji a310) gekocht. Nu zat er een vertraging in de 128mb XD-Picture card levering, en
dus peer ik em met m'n 16meg kaart.

Uiteraard hebben ze in Italie (rond het gardameer) ook CyberCafes (oh?), en nu vroeg ik me af of ik daar m'n foto's kan uploaden naar een webserver? Ik heb hiervoor een fuji-usb-driver CD bij me... Zouden ze zoiets toestaan? Of zouden
er standaard fasciliteiten aanwezig zijn?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hmm..........meestal zit je met user rechten maar soms ook niet kwestie van geluk ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Mwoah, USB cardreader, even lief vragen en dan mag het wel denk ik. Heb zelf een keer de receptioniste van het hotel het laten branden voor me, is ook een stukje service tegenover de klant natuurlijk.

Canon Digital Ixus V3

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-12-2025

Erikie

www.erikie.nl

16 mb?! zou je toch niet even langs de pc shop gaan?! want hoeveel foto's kun je schieten dan?! 4 ofzo?! succes !

traktor scratch!

Verwijderd

16mb is echt helemaal niks. Dan zou ik gewoon een fototoestel meenemen met rolletjes, of anders toch echt een grotere kaart kopen :)

/me schiet een gig per week vakantie

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, 16 mb zuigt bigtime, maar die XD-picture card (initiatief van fuji en olympus) is nog niet echt vet leverbaar. Heb de 128 bij Opus supplies (http://www.opus.nl) besteld, maar die gasten hadden een levertijdprobleem van meer dan 7 dagen, dus dat ding komt te laat aan :(

Kan 33 foto's van 1280x960 schieten en dan uiteraard alleen de leukste bewaren en die in een cybercafe uploaden. Heb die camere tenslotte niet voor jan l** gekocht, dus dan ga ik er wat mee doen ook :P

M'n Itialiaans is ook al niet best (niet dus), dus dat wordt engels lullen en hopen dat die lui meewerken.

ps: Uiteraard nemen de gasten met wie ik em peer hun ouderwetse analoge camera mee.

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

als ze winxp draaien heb je die cd niet nodig en word de cam gewoon als extra hdd gezien. zoniet, dan heb je kans dat het niet gaat lukken

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

In Tsjechie (daar heb je ze zelfs ook!!!) hebben wij vorig jaar gewoon een hele zooi op een CDR laten branden. En USB-pennen e.d. werkten daar ook gewoon. Was op zich echt simpel geregeld:

Je pleurde alles van USB of diskettes gewoon in een mapje op de HD. Als je alles had, dan haalde je die gekke Tsjech, hij deelde het mapje even, zodat hij erbij kon vanaf zijn PC, en Easy CD Creator deed de rest... Kosten: 3-4 euro. Zodra er een klant wegging, werd er meteen een schone image op de HD gezet.

Hehehe... Ik was trouwens wel zo'n beetje de enige, die met een Tsjechische Windows nog enigszinds kon werken.... Dat is dus echt onleesbaar gebrabbel!!!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb et wel... hopen dat ze ook zo advanced zijn in Italie! Nah ja, ik sleep alles mee (Fuji USB driver CD) :p en USB kabel en dan hopen dat die lui het willen klussen...

Die XD-Picturecard is ook nog redelijk nieuw, en nog niet zo bekend als bijv. de sony
memorystick. Dus dat sucks dan wel weer

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 20:49
Fuji en Olympus gebruiker xD, niet de minst verkopende. Dus dat valt op zich wel mee hoor.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
Yep, dat klopt, alleen ze zijn de laatste in de rij (superklein en er kan superveel op (512 enzo). Maar heel veel winkels verkopen ze nog niet. De Dixons en de mediamarkt verkopen 6 types (SD, Memory Card, Flashbla, blabla, ), maar nog geen XD-Pic. card.
Pagina: 1