Toon posts:

Branden van 8cm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Een of ander vage brander zonder merk...als ik er 8cm cd-tjes in doe, loopt mijn pc spontaan vast...en als ik hem opnieuw opstart met zo'n cd'tje erin blijft hij gewoon hangen bij het opstarten.....kan mijn brander die cd-tjes gewoon niet aan?!
Wie kan mij een beetje redelijk gekoope snelle brander aanraden

Verwijderd

lijkt me wel, kan geen andere reden verzinnen..

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
[spam mode] Ik heb zelf een Mitsumi brander (met 4 MB buffer), en ben daar zeer zeer zéér tevreden over... zeker als ik het met brakke Aopen en Acer brandertjes vergelijk.[/spam mode] Lite-On schijnt echter toch ook wel goed te zijn en is vaak erg goedkoop.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:45

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit hoort in OM thuis, wat meer info over de merken van de brander en cdr's zou welkom zijn

>> OM

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Lite-on?
Ik bezocht net de norrod site ff....

dit brandertje.....ERg goegkoop 44 euro......

Omschrijving:
Het branden van een CD is met deze 52 speed CDRW in een mum van tijd gebeurd. De brander heeft een IDE aansluiting en is makkelijk in een 5,25 inch bay te installeren. De branders worden geleverd inclusief burningsoftware. Het merk van de brander kan verschillen, de merken die wij veel gebruiken zijn Samsung, MSI, BTC, A-Open, Asus en Lite-On

Zal dez ewel redelij kzijn en kleine 8cm cd aan kunne.....

Verwijderd

merk? type? link?oeps niet goed gelezen

alle moderne branders kunnen trouwens 8cm cd's aan.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 17:28 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Aham brahmasmi schreef op 10 juli 2003 @ 17:03:
[spam mode] Ik heb zelf een Mitsumi brander (met 4 MB buffer), en ben daar zeer zeer zéér tevreden over... zeker als ik het met brakke Aopen en Acer brandertjes vergelijk.[/spam mode] Lite-On schijnt echter toch ook wel goed te zijn en is vaak erg goedkoop.
SPAMT terug : Welke :? SPECS/PICS :?

* nero355 heeft nu 4x 2x 8x Mitsumi en die kan zelfs 8 cm branden :D gaat wel waarschijnlijk 8 MB Samsung kopen ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:23
Denk dat vrij veel branders geschikt zijn, vanaf de eerste :). Je moet alleen even de specs door lezen op internet. Want misschien kan je maar op 12/24 x branden.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-03 08:36
Termi schreef op 10 juli 2003 @ 19:18:
Denk dat vrij veel branders geschikt zijn, vanaf de eerste :). Je moet alleen even de specs door lezen op internet. Want misschien kan je maar op 12/24 x branden.
Maar dat verklaart nog niet waarom de PC spontaan vastloopt tijdens het opstarten van Windows of als je alleen een cd erin legt (en hij dus automatisch gaat lezen) dat hij dan vastloopt.

Kun je overigens het merk CD niet achterhalen met je brandersoftware. Nero bv geeft volgens mij aan welke brander je hebt tijdens installatie. Probeer de Nero demo eens op nero.com. Heeft je gewone CD driver overigens geen problemen met het lezen van (lege) 8 cm cd's?
Pagina: 1