Ik stampede
jij stampedet
wij stampeden
wij hebben gestampeded
wij gaan stampeden
stampeder
stampederin
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
De lijst met stampedeteams ziet er al indrukwekkend uit

[edit]
Hoe zit het eigenlijk met de stats? Ik heb KoW al een poosje niet meer gezien
[ Voor 20% gewijzigd door MarcyDarcy op 24-07-2003 12:20 ]
Thnx MD, user added.MarcyDarcy schreef op 24 July 2003 @ 12:19:
Funcracker je bent user bastien vergeten bij het Verenigd Graaskundig Genootschap
De lijst met stampedeteams ziet er al indrukwekkend uit [afbeelding]
[edit]
Hoe zit het eigenlijk met de stats? Ik heb KoW al een poosje niet meer gezien
As to KoW. Volgens mij is hij nog op vakantie en komtie dit weekend terug.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
SFM
Welkom!
[edit]
Hoeveel power gaan VGG en #DPC eigenlijk leveren? De kleinere teams zijn daar heel open in, maar van de groten (= veel deelnemers) heb ik nog niks gehoord.
[ Voor 49% gewijzigd door Marcelloz op 24-07-2003 14:43 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
ooeh wij zijn een van de groteMarcelloz schreef op 24 July 2003 @ 12:30:
En jawel, we hebben er weer een nieuw lid bij ons team "En die muis zei tegen de olifant...":
SFM
Welkom!
[edit]
Hoeveel power gaan VGG en #DPC eigenlijk leveren? De kleinere teams zijn daar heel open in, maar van de groten heb ik nog niks gehoord.
weer ontopic * CaLeX is goed voor zo een 2 a 5 gig
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Specs van mijn bak Hier!
Verwijderd
+ xp2000 + pv 2,0 en mischien nog meer ....beetje afhankelijk waar we in de stats komen te staan.MarkB schreef op 24 juli 2003 @ 12:59:
#DPC levert in ieder geval een duron 1300 af, is dat alvast bekend
* Sundead laat het wel eens doorschijnen, maar nu niet
Verwijderd
hahaha 30 days of full power - ars could be last year's wet dreamVerwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 07:05:
hehe. we shall see. we shall see.
/me goes off to look for rabbits and doves to pull out of his hat
Specs van mijn bak Hier!
Oe hoor ik echt bij de grote jongens?Marcelloz schreef op 24 July 2003 @ 12:30:
Hoeveel power gaan VGG en #DPC eigenlijk leveren? De kleinere teams zijn daar heel open in, maar van de groten heb ik nog niks gehoord.

/(bb|[^b]{2})/
Met een beetje moeite moet ik wel aan de 8000 MHz komenJR1974 schreef op 24 July 2003 @ 14:38:
[...]
Oe hoor ik echt bij de grote jongens?![]()
![]()
Ik lever rond de 700 Mhz valt dus nog wel mee...
Als ik dus meedoe met de stampede, moet ik mij dan ergens aanmelden of mag ik gewoon wat dp's outpoepen 30 dagen lang op mijn eigen account ?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Je moet je hier aanmelden, en je mag gewoon flushen onder je eigen account.DukeBox schreef op 24 July 2003 @ 16:45:
Om ff duidelijk te zijn, ik had SoB gestemd omdat ik al ecc2 deed. Toen bleek dat het toch ecc2 werd ben ik daar mee gestopt en doe dus alleen nog maar SoB.
Als ik dus meedoe met de stampede, moet ik mij dan ergens aanmelden of mag ik gewoon wat dp's outpoepen 30 dagen lang op mijn eigen account ?
[ Voor 4% gewijzigd door Crack op 24-07-2003 16:56 ]
Dat linkje moet inmiddels http://stampede.flavor.nl?p=a zijn
die link is trouwens de staging server, en de email werkt daar niet
en die in je .sig mag je ook ff aanpassen
[ Voor 59% gewijzigd door Marcelloz op 24-07-2003 16:55 ]
Ok.. doe ik zo..Crack schreef op 24 July 2003 @ 16:49:
[...]
Je moet je hier aanmelden, en je mag gewoon flushen onder je eigen account.
Huh,... het is geen regel hoor dat je je daar moet aanmelden.
Het is alleen de bedoeling dat je in een team zit.
Welk team dat het wordt mag je zelf bepalen.
Strix (Skullflame)
sssshhhh!mcB schreef op 24 juli 2003 @ 17:05:
[...]
Huh,... het is geen regel hoor dat je je daar moet aanmelden.
[ Voor 51% gewijzigd door DukeBox op 24-07-2003 17:10 ]
De stampede hangplek wordt toch de stampede-stats-draadjes.
Strix (Skullflame)
[edit]
Kan ik niet mijzelf als stampede 'team' aanmelden met maar 1 member ?
[ Voor 22% gewijzigd door DukeBox op 24-07-2003 17:21 ]
edit: dat zeg ik.
[ Voor 18% gewijzigd door Jopster op 24-07-2003 17:23 ]
Anders krijg je dat ieder zomaar een team voor zichzelf gaat beginnen en zien we binnenkort door de bomen het bos niet meer.
Je komt ook niet in een ECHT team. Je flusht onder je eigen account. Het team waar je bij wilt horen bestaat slechts in de stats. Al je credits worden wel op jouw naam bijgeschreven.
Geen enkele reden dus om niet deel te nemen aan de allereerste DPC Stampede
[ Voor 38% gewijzigd door mcB op 24-07-2003 17:25 ]
Strix (Skullflame)
In de officiële ECC2 stats en op GoT blijf je gewoon onder je eigen naam in de stats staan. Alleen de in speciale Stampede-stats is dit niet zo. Hier zijn de flushers in teams ingedeeld die tegen elkaar strijden. Naast de Stampede-stats blijven de normale stats ook gewoon op GoT verschijnen. De normale flusher die niet met de stampede mee doet heeft hier dus ook geen last van.DukeBox schreef op 24 July 2003 @ 17:20:
Ik stop wel ff met ecc2 totdat die stampede over is. Ik wil gewoon meedoen onder mijn eigen naam, ben geen subteam, en wil er ook niet lid van worden.
Dan kun je nog gewoon onder je bestaande ecc2 account flushe alleen kom je niet in de stampede stats maar in de gewone stats maar help je wel mee
Correct me if im wrong
Ok, heb me nu uit het team gehaald en zal me inschrijven voor mezelf met 3 nieuwe users; Ik, WeerIk en NogEenKeerIk. Ik denk dat al die users een leuke bijdrage kunnen leveren.Heineken schreef op 24 juli 2003 @ 17:33:
...Alleen de in speciale Stampede-stats is dit niet zo. Hier zijn de flushers in teams ingedeeld die tegen elkaar strijden. Naast de Stampede-stats blijven de normale stats ook gewoon op GoT verschijnen...
Dat wil ik gewoon, maar als ik het goed begrijp mag dat niet als er een stampede is ?Struis schreef op 24 July 2003 @ 17:40:
Dan kun je nog gewoon onder je bestaande ecc2 account flushe alleen kom je niet in de stampede stats maar in de gewone stats maar help je wel mee
Correct me if im wrong
Ik hoef helemaal niet in die stampede stats.
[ Voor 30% gewijzigd door DukeBox op 24-07-2003 17:43 ]
Lord, Knight en Squire??DukeBox schreef op 24 July 2003 @ 17:42:
[...]
Ok, heb me nu uit het team gehaald en zal me inschrijven voor mezelf met 3 nieuwe users; Ik, WeerIk en NogEenKeerIk. Ik denk dat al die users een leuke bijdrage kunnen leveren.
[ Voor 61% gewijzigd door Marcelloz op 24-07-2003 21:20 ]
Je hoeft ook helemaal niet in een Stampede team! Je mag gewoon individueel blijven flushen voor DPCDukeBox schreef op 24 July 2003 @ 17:42:
[...]
Ok, heb me nu uit het team gehaald en zal me inschrijven voor mezelf met 3 nieuwe users; Ik, WeerIk en NogEenKeerIk. Ik denk dat al die users een leuke bijdrage kunnen leveren.
[...]
Dat wil ik gewoon, maar als ik het goed begrijp mag dat niet als er een stampede is ?
HODL
Team SRA b.tw.
Ik geloof dat jij het weer eens niet helemaal snapt?X-G schreef op 24 juli 2003 @ 17:47:
Duke, join ons, we zijn 't kleinste team en zullen nooit winnen... misschien met jouw erbij wel ;)!
Team SRA b.tw.
[ Voor 11% gewijzigd door Ralphie op 24-07-2003 17:50 ]
HODL
Hmm.DukeBox schreef op 24 July 2003 @ 17:52:
Ik heb al een eigen team gestart.. tnx voor de uitleg i.i.g.
Ten eerste: Bovenstaande uitleg over teams is perfect
Ten tweede: DukeBox, het idee van de Stampede is dat je in teams zit met anderen. Beetje onderling socializen maar vooral proberen te winnen.
Aangezien in de reguliere stats geen verandering zal optreden, waarom een eigen team starten? Je eigen naam zal ook in de Stampede stats gewoon voorkomen, en in plaats van onder DPC kom je nu onder een Stampede team name te staan. Daar is toch wel mee te leven?
Right
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Jawel dat mag wel je bent niet verplicht mee te doen aan de stampede. Wij doen ook niet mee aan de stampede maar blijven gewoon door flushe zo komen we niet in stampede stats maar blijven we wel in de normale stats te zien. Aangezien jij al een account hebt in ecc2 kun je volgens mij daar gewoon op flushe. Tenminste imhoDukeBox schreef op 24 July 2003 @ 17:42:
Dat wil ik gewoon, maar als ik het goed begrijp mag dat niet als er een stampede is ?
http://www.crazycows.nl/stampertjes/index.php?p=nieuws
HODL
Wij zijn 350+ DP's kwijtgeraakt door 'em op sparen te zettenRalphie schreef op 24 July 2003 @ 22:30:
Inmiddels beschikken we ook over een team proxy! Nog een reden om de Stampertjes te joinen!
You better watch out!
Zonder gekheid, das niet mooi. Hoe heeft dat kunnen gebeuren?
HODL
Ik heb het ding hier ook al een tijdje draaien, maar echt makkelijk in gebruik is die niet helemaal. Kijk hier goed mee uit, sluit altijd eerst je proxy af voordat je ermee gaat prutsen ed...Ralphie schreef op 24 July 2003 @ 22:30:
Inmiddels beschikken we ook over een team proxy! Nog een reden om de Stampertjes te joinen!
Zoals gezegd zijn er zo wel een paar puntjes verloren gegaan, inmiddels heb ik het aardig door en werkt de boel goed.
lol @ Duke btw
Verwijderd
Als we zo gaan beginnenRalphie schreef op 24 July 2003 @ 22:30:
Wij hebben er ook een, en die verliest geen punten!
Zoals gezegd, deze ook niet meer...Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 00:30:
[...]
Als we zo gaan beginnen
Wie niet?Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 01:55:
Niet op Duke letten, hij heeft een ARSfobie.
nu moet je geen dingen door elkaar gaan halen, deze heeft ook geen punten verloren.Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 00:30:
[...]
Als we zo gaan beginnen
Van klussen krijg je grijze haren
Dan zien we jullie flush maar al te graag komen!fenrir schreef op 25 July 2003 @ 07:08:
[...]
nu moet je geen dingen door elkaar gaan halen, deze heeft ook geen punten verloren.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
snaller? biertje?CaLeX3000 schreef op 25 juli 2003 @ 08:08:
Gister ff proef gedraait, en het gaat snaller dan ik d8 iig
offtopic:
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
klein :? ;)Flapmo schreef op 25 juli 2003 @ 10:29:
VGG nog open? ziet me er beetje klein uit.
[ Voor 5% gewijzigd door Marcelloz op 25-07-2003 10:35 ]
Hm die pagina gemist huhu. Naja vind het wel goed zo.
flapmo - bastijn@maartenvissers.nl meldt zich :0. #VGG
//edit
IEmand die ervaring heeft met die -non-output- client? Die flusht neem ik aan automatisch? Wilde die op 2 andere bakken in me huis zetten.
[ Voor 21% gewijzigd door Flapmo op 25-07-2003 10:47 ]
VGG accepteert nog steeds nieuwe leden, want er moet toch iemand een beetje concurrentie gaan bieden aan "When you need more than Vodka Martini".
Mag ik je alvast welkom heten?
Welkom Flapmo!!
[ Voor 11% gewijzigd door Arnim op 25-07-2003 10:46 ]
BedanktArnim schreef op 25 July 2003 @ 10:45:
Flapmo, alle beetjes helpen.![]()
VGG accepteert nog steeds nieuwe leden, want er moet toch iemand een beetje concurrentie gaan bieden aan "When you need more than Vodka Martini".![]()
Mag ik je alvast welkom heten?
edit:
Welkom Flapmo!!
Verwijderd
Zou namelijk leuk zijn als het basis idee van ongeveer even sterke teams zou lukken.
Dan word het echt leuk om dagelijks naar de stats te kijken.
En dat wij "De Stampertjes" daar dan maar alvast als 1e uit mogen komen.
woei Flapmo, ben ik toch niet de enige NC-erFlapmo schreef op 25 July 2003 @ 10:29:
VGG nog open? ziet me er beetje klein uit. Stampertjes is me nu wel groot genoeg. Ik doe niet veel maar wel wat.
offtopic:
Stampede teams
====================
De Stampertjes
--------------------------
Ralphie
Silk_Dude
Jopster
MaartenP
BaBBeloedie
fenrir
Marble
Noon
partycows
chielos
Tube
Allied Computers
Evert Mulder
Stampot Rauwe Andijvie
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
Reggy
Gronik
De Vliegende BonBon
RedFox
GameCube:)
Cerieltjuh
"En die muis zei tegen de olifant..."
Bigbakkus (TL)
Crack
CubicQ
DDan
Heineken
Murtceps
Marcelloz
Veter
Kwarkie
Dutchsauron
g_uus
SFM
Paknaald
Verenigd Graaskundig Genootschap
E-Jey
MarcyDarcy
Calex3000
JR1974
Marco K
MadMarky
Hakke
msentinelb
Cow_tipping
KeeZ
Arnim
DSB_Sabian
SuspiciouS
SlinkingAnt
ColdFusion
Toranaga
Division Brabant
Jan (aka DuponJan)
p0g
Teckna
scorpionv
bastien
Flapmo
#dpc
_piranha_
Pyrus
Heinrich_Harrer
(TGEN) onder voorbehoud
Mark
Soulmaster
Elteor
[eNeRGy]
Chaos
Dutchman!
Loco-Motiv
Shindog
PowderFin
SandStar
NioXX
Sundead
xux
Andy
nolabel
When you need more than Vodka Martini
The LedZ Collective
Da Devil Crew
Paranoimia
tigz
Yggie
Sha
Randy48
KayCee
Flowerkid
XL9
Bas_Tard
Tomahawk
[ Voor 1% gewijzigd door Funcracker op 25-07-2003 12:57 . Reden: Paknaald toegevoegd ]
dit heb ik ookDukeBox schreef op 25 July 2003 @ 13:14:
Vind het wel lastig om te kiezen welk team ik moet kiezen. Bied iemand nog meer voordelen dan anderen ?

HODL
Join het team met de minste rekenkracht. Zij kunnen de hulp nog gebruiken en de onderlinge competitie word daardoor beter.Cyclops10 schreef op 25 July 2003 @ 13:16:
[...]
dit heb ik ookal heeft het joinen van mij bij een team wel wat minder impact denk ik
Ben je vanplan zoveel mee te nemen dat het gelijk de grootste wordt?
[ Voor 92% gewijzigd door MarcyDarcy op 25-07-2003 13:22 ]
Ik denk dat het niet echt heel veel uit maakt. Als je voor gezelligheid gaat zou je de sites van de verschillende teams kunnen bezoeken, hier zit wel een vrij groot verschil in. Als je voor de competitie gaat dan zou je het kleinste team kunnen joinen. Ik weet niet hoeveel power je inzet, maar het zal aardig wat impact hebben. Kijk een beetje wat je een beetje aanspreek en bepaal zo je keuzen. Suc6.DukeBox schreef op 25 July 2003 @ 13:14:
Vind het wel lastig om te kiezen welk team ik moet kiezen. Bied iemand nog meer voordelen dan anderen ?
Idd, misschien dat er toch maar eens een mhz lijstje moet komen. Ik weet alleen dat ons team niet het zwakste team isDukeBox schreef op 25 July 2003 @ 13:20:
Ja, maar wie is dat ?? Alleen heb ik het idee dat als ik join dat dan meteen het team met de meeste wordt.
offtopic:
Klik
HODL
Verder hoop ik er ook niks aan over te houden
Ralphie, hier is onze lijst te vinden.
Dan kan ik dus beter niemand joinen denk ik.Heineken schreef op 25 juli 2003 @ 13:34:
... het bevorderd wel de concurrentie tussen de teams...
De naam van dit team zou bijvoorbeeld "de buitenbeentjes" kunnen zijn
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Heb je niet met sommige DPC-ers een betere band dan met anderen? Iedereen heeft wel GoT-ters waar het meer mee klikt dan met andere GoTters. Dat zou voor mij een reden zijn een bepaald team te joinen of misschien juist om een ander team in ieder geval NIET te joinen...DukeBox schreef op 25 July 2003 @ 13:14:
If you choose, choose wiseley grasshopper...
of crunch je Ars af zonder stampede. Het gaat bij de stampede toch voornamelijk om de extra stats....
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Waarom kracht uitdrukken in Ghz? Hebben jullie allemaal P4's en willen jullie patsen met de Ghz'en?Ralphie schreef op 25 July 2003 @ 13:22:
We zitten nog steeds te wachten tot iedereen een lijst maakt, met daarin het aantal GHz wat ze hebben. Wij hebben eventueel als een lijstje wat je hier kan vinden.
Klik
Daarnaast is er ook een groot verschil tussen een 24/7 Ghz en een 6/5 Ghz. Een lijstje maken heeft dus weinig nut imo.
Ik denk namelijk dat als ik een team join, het niet zo leuk is.. ik denk namelijk dat ik in mijn 1tje tegen iedereen kan concureren,

offtopic:
Verwijderd
DukeBox schreef op 25 July 2003 @ 14:04:
Bij deze richt ik een team op "de buitenbeentjes" met tot nu toe ik als lid
Ik denk namelijk dat als ik een team join, het niet zo leuk is.. ik denk namelijk dat ik in mijn 1tje tegen iedereen kan concureren,

Als je nou eens kijkt, dan zie dat er bij staat wat voor systemen het zijn, en hoe veel ze per dag aanstaan. Dan heb je wel een globaal overzicht. Nu weet je eigenlijk helemaal niet hoe groot de andere teams zijn qua CPU kracht.MadMarky schreef op 25 juli 2003 @ 14:01:
[...]
Waarom kracht uitdrukken in Ghz? Hebben jullie allemaal P4's en willen jullie patsen met de Ghz'en?
Daarnaast is er ook een groot verschil tussen een 24/7 Ghz en een 6/5 Ghz. Een lijstje maken heeft dus weinig nut imo.
HODL
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
* DukeBox is al compleet met 3 members..
Joy
Meeuw
en
DukeBox
[ Voor 42% gewijzigd door DukeBox op 25-07-2003 15:50 ]
Verwijderd
yep !DukeBox schreef op 25 juli 2003 @ 14:29:
Vind er wel 2 leden bij.. dan mag het toch wel ?
Verwijderd
hum de mijne staan er niet bij zie ikRalphie schreef op 25 July 2003 @ 13:22:
We zitten nog steeds te wachten tot iedereen een lijst maakt, met daarin het aantal GHz wat ze hebben. Wij hebben eventueel als een lijstje wat je hier kan vinden.
Klik
Maar als ze dit gaan doen dan zullen we waarschijnlijk ons team opsplitsen om de balans iets te herstellen.
Zolang er nog niets duidelijk is blijft team #6 "When you need more than Wodka Martini" voortbestaan zoals in het overzicht is gepost.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Nogmaals je kunt ook buiten de stampede om mee doen dan hoef je niet een speciaal team op te starten en kun je gewoon gebruik maken van je "oude" account. Enige verschil is dat je dan niet mee doet aan de stampede strijd. Die zou je toch wel winnen als je wilDukeBox schreef op 25 July 2003 @ 14:29:
Vind er wel 2 leden bij.. dan mag het toch wel ?
Verwijderd
En weer gaan we wachten.... en wachten... (en sparen) en wachten.....
tot 1-8 dan gaan we beginnen!
Sparen ?? das toch niet de bedoeling ?Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 18:36:
Nou, zo te lezen komen die buitenste beentjes er wel
En weer gaan we wachten.... en wachten... (en sparen) en wachten.....
tot 1-8 dan gaan we beginnen!
Verwijderd
Er zijn al enkele aan het sparen om een MF te doen op 31 juli om zo de stampede in te luiden.
Dit topic is gesloten.