Heb met een van de mods overlegd,maar die kwam niet verder dan een vliegenmepper
of ik dit topic toch kon plaatsen.
Ik wil niemand tegen de schenen schoppen,probeer me te gedragen zoals dat zou horen,maar ik heb een probleem waar ik niet uitkom en ik hoop dat het topic nu niet dicht gaat.
Van Norton antivirus krijg ik steeds meldingen dat zich een virus aanmeldt. (windows 2000 professional)
Het w32HLLW.Deloder virus, Bat.mumu en nog een paar.
Hoe komt die troep mijn pc in, met windows 98 SE heb ik er geen last van.
Ik heb een vrij ingewikkeld password om in te loggen.
De administrator heeft ook een moeilijk password.
Ik zit achter een router achter NAT en er is geen enkele poort doorgemapt naar mijn pc.
IIS is niet geinstalleerd ben ik nu achter.
Nieuwste service pack 4 is geinstalleerd.
Na het alarm dat het virus is gevonden (meestal inst.exe bij Deloder) wordt het gewist.
Een scan is schoon, dus blijkbaar gebeurt dit:
Op de een of andere manier komt er iets door mijn systeem,installeert de loader voor een besmetting maar dit wordt gevonden.
Omdat het gelijk wordt gewist kan infectie zelf niet plaatsvinden.
Toch komt iets er doorheen.
Ik heb in mijn Draytec ingesteld dat elk pakketje op poort 445 (deloder) inkomend gelijk moet worden geblokkeerd.
Toch komt het binnen.
Hoe sluit ik dit af want ik word er gek van.
Ik hoop dat dit topic niet dicht gaat, ik heb de search gebruikt,een mod via ICQ gevraagd of ik het mocht posten,de FAQ gelezen, beter kan ik me niet indekken en anders weet ik het ook niet meer.
Ik wil niemand tegen de schenen schoppen,probeer me te gedragen zoals dat zou horen,maar ik heb een probleem waar ik niet uitkom en ik hoop dat het topic nu niet dicht gaat.
Van Norton antivirus krijg ik steeds meldingen dat zich een virus aanmeldt. (windows 2000 professional)
Het w32HLLW.Deloder virus, Bat.mumu en nog een paar.
Hoe komt die troep mijn pc in, met windows 98 SE heb ik er geen last van.
Ik heb een vrij ingewikkeld password om in te loggen.
De administrator heeft ook een moeilijk password.
Ik zit achter een router achter NAT en er is geen enkele poort doorgemapt naar mijn pc.
IIS is niet geinstalleerd ben ik nu achter.
Nieuwste service pack 4 is geinstalleerd.
Na het alarm dat het virus is gevonden (meestal inst.exe bij Deloder) wordt het gewist.
Een scan is schoon, dus blijkbaar gebeurt dit:
Op de een of andere manier komt er iets door mijn systeem,installeert de loader voor een besmetting maar dit wordt gevonden.
Omdat het gelijk wordt gewist kan infectie zelf niet plaatsvinden.
Toch komt iets er doorheen.
Ik heb in mijn Draytec ingesteld dat elk pakketje op poort 445 (deloder) inkomend gelijk moet worden geblokkeerd.
Toch komt het binnen.
Hoe sluit ik dit af want ik word er gek van.
Ik hoop dat dit topic niet dicht gaat, ik heb de search gebruikt,een mod via ICQ gevraagd of ik het mocht posten,de FAQ gelezen, beter kan ik me niet indekken en anders weet ik het ook niet meer.