Hallo, ik probeer film te kijken op mij tv maar ik kom niet veder dan ik een Windows venster zie met Windows media player met daarin zwart beeld op mijn tv op mijn pc scherm kan ik wel gewoon film kijken. Ik heb een mx400 die het niet doet en een ati9500 waar die het ook niet op doet
Probeer eens om je monitor te disablen, zodat je alleen beeld hebt op je TV.
sommige kaarten kunnen geen overlay tekenen op 2 schermen tegelijk.
sommige kaarten kunnen geen overlay tekenen op 2 schermen tegelijk.
* DUX vindt dat de TS wat leestekens en gegevens in z'n startpost mist...
Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je bijvoorbeeld al de TV-Tool geprobeerd of andere videodrivers?
Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je bijvoorbeeld al de TV-Tool geprobeerd of andere videodrivers?
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Deze vraag is echt al honderden keren op GoT gesteld...
display properties > 2de beeld op primary screen setten
advanced, displays, overlay aanpassen
moet werken dan
advanced, displays, overlay aanpassen
moet werken dan
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
dan maar de dummy-approach
bureaublad -> rechtermuisknop -> eigenschappen -> opties -> klik op tv -> "gebruik dit apparaat als primaire monitor"
kunnen fouten inzitten, ik heb Win XP Engels
bureaublad -> rechtermuisknop -> eigenschappen -> opties -> klik op tv -> "gebruik dit apparaat als primaire monitor"
kunnen fouten inzitten, ik heb Win XP Engels
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Zetje 01 waar is die post dan. Dan zoek ik daar het antwoord ik denk zelf dat het een beveiliging is in plaats van een fout in de driver of instellingen
Staat in de AV FAQ, Toevallig heb ik deze vanmorgen nog gelezen. Zal ff een linkje plaatsen.
Ik heb nl. hetzelfde probleem, alleen nog geen zin gehad om te posten
klikkerdeklik
Ik heb nl. hetzelfde probleem, alleen nog geen zin gehad om te posten
klikkerdeklik
[ Voor 22% gewijzigd door Calitomnication op 10-07-2003 13:04 ]
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
dat moet je dus lezen vóórdat je zo'n vraag stelt...
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Over het algemeen is het zeer raadzaam eerst even in de FAQ te kijken. Omdat dit probleem misschien in een grijs gebied ligt (het kan zijn voor afdeling Audio/Video maar ook Videoplanken/Beeldkanonnen omdat beide wat met tv-out hebben te maken) kun je het beste beide FAQ's raadplegen (staan bovenaan de topiclijst). Zo staat dit probleem beschreven in de grote TV-out FAQ (in VB).
Mocht je het alsnog nergens kunnen vinden dan kun je de zoekfunctie van het forum proberen. Lukt het dan nog niet, dan mag je gerust een topic openen om je probleem neer te leggen. Maar vertel dan wel _precies_ wat je al hebt geprobeerd, wat je hebt gezocht en gevonden, en wat er dan niet wil lukken. Dat maakt het voor de anderen makkelijker om je te helpen. Maar is daarnaast voor de moderators makkelijker om in te zien dat je niet de zoveelste bent die dit forum als helpdesk gebruikt. Want daar houdt niemand zo van.
Vandaar bovenstaand, zie dit als tip (of richtlijn) voor een volgende keer.
Mooi overigens dat het is opgelost
Mocht je het alsnog nergens kunnen vinden dan kun je de zoekfunctie van het forum proberen. Lukt het dan nog niet, dan mag je gerust een topic openen om je probleem neer te leggen. Maar vertel dan wel _precies_ wat je al hebt geprobeerd, wat je hebt gezocht en gevonden, en wat er dan niet wil lukken. Dat maakt het voor de anderen makkelijker om je te helpen. Maar is daarnaast voor de moderators makkelijker om in te zien dat je niet de zoveelste bent die dit forum als helpdesk gebruikt. Want daar houdt niemand zo van.
Vandaar bovenstaand, zie dit als tip (of richtlijn) voor een volgende keer.
Mooi overigens dat het is opgelost
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()