Toon posts:

Welke games draaien niet/slecht onder windows 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke games doen het niet of slecht onder windows 2000? De stabiliteit van dit OS trekt me toch ten zeerste aan!:)
Hoor enkel slechte dingen over het gamen!

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01 14:41
valt wel mee, de bekendste (nieuwere) titels draaien zonder problemen meestal (Quake3, Half-Life(CS), Red Alert 2 (e.d.)), er zijn alleen een paar uitzonderingen; Bijvoorbeeld, Soldier of Fortune en Grim Fandango...

Nieuwe spellen werken zowiezo wel (bijna altijd). Ik draai nu alleen met Win2k, heb 98 er maar afgegooid (had SOF uitgespeeld :P)

Verwijderd

Ik heb het zelfde te melden alle nieuwe spellen werken

Verwijderd

Ik wil absoluut niet meer terug naar Win9x. Wat is win2k toch stabiel!! :9~ En gamen...gewoon directx 8 installeren en als je een Nvidia chipset hebt ben je helemaal beter uit met win2k. De detonator 7.17 drivers geven bij mij onder 3DMark 2000 betere resultaten dan in win98se.

Verwijderd

sof doet het wel onder w2k

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 16:28
ja, bij mij ook hoor. Het is wel een kutspel, maar het werkt wel

Verwijderd

nah kutspel... beetje simpel

Verwijderd

Topicstarter
Hmm haal in win2k 4FPS meer dan in winME!?

• RiMaBo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

RiMaBo

RiMaBo NETworks

Driver krijg ik no way aan de praat onder win 2k, verder is Commandos niet te installeren, maar als die geinstalleerd is onder win 9x/ME dan kan je hem wel gewoon opstarten :)
Nieuwe spellen zijn idd geen probleem, behalve Red Alert 2 dan bij mij :( zie probleem hier

Due to the world shortage of trained trumpet players the end of the world has to be postponed. God Incorporated would like to apologize for this interruption in service.

• Aeon
  • Laatst online: 27-01 18:41
Ik heb pas Win2k geinstalleerd. Ik wil nu niet anders meer. Tot zo ver werken alle games. (UT loopt zelfs sneller)

Hier is een hele goeie Win2k games tweak guide te vinden: http://www.3dspotlight.com/tweaking.shtml

• duderuud
  • Laatst online: 16:00

duderuud

Sliden is koel

Nou jongens, als ik dit zo lees ga ik er ook over denken! Eindelijk van win9x af, wow! Maar ik moet nog zien welke speller er wel en niet onder draaien, en ik heb jeen zin om 80 patches te downen!:(

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Als je thuis kabelinternet hebt, dan zijn die paar patches zo binnengehaald. Modemgebruikers komen voor lange downloadtijden te staan. Servicepack 1 en andere grote patches moeten worden binnengehaald. Win2k is het WAARD :)

• Aeon
  • Laatst online: 27-01 18:41
Als eerder genoemd door Sjako:

http://www.ntcompatible.com/

Hier staat onder "games" een lijst van games die NIET onder Win2k draaien. Dat zijn er heel erg weinig. Er staat ook welke games een fix oid nodig hebben. (of bv inloggen als power user ipv admin)

Let op: die site is nogal dodgy. (op...neer...op...neer..)

• lvmeijer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08-2025

lvmeijer

www.leonmeijer.nl

Need for Speed 5 werkt niet onder W2000, en tevens ook niet onder Windows XP. NFS werkt trouwens wel als je de compatibilty modus aanzet en instelt op Windows 98/ME...

Maar raad iedereen aan: Gebruik Windows XP, desnoods Windows 2000 -> bijna nooit meer vastlopers en alles loopt lekker soepel...

• Otho
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 15:06

Otho

Zoeken scheelt ergernis

damn hoezo oude koeien uit de sloot trekken :? :P

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:13
Beetje oud he :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tomb Raider werkt er ook niet onder. :(

🌞🍃

Verwijderd

Ts Ts
We gebruikt der nou Win2k als er Win XP is :)

Indien nodig mag er een nieuw topic komen maar dat met in de titel XP ipv W2K :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.