Due to the world shortage of trained trumpet players the end of the world has to be postponed. God Incorporated would like to apologize for this interruption in service.
Niemand ??
Zelfs niemand met hetzelfde probleem ??
bah 
En ik maar balen..
Zelfs niemand met hetzelfde probleem ??
En ik maar balen..
Due to the world shortage of trained trumpet players the end of the world has to be postponed. God Incorporated would like to apologize for this interruption in service.
Verwijderd
Nope ik kan red alert 2 ook prima onder 2k draaien, geen enkel probleem. Maar als je het gekocht hebt dan heb je wel recht op support dus gewoon ff westwood mailen.
Heb westwood gemaild op 14/11 en nog steeds geen antwoord gehad..
Is geen stijl dat het antwoord zo lang op zich moet wachten..
Ik zit hier maar te balen..
Is geen stijl dat het antwoord zo lang op zich moet wachten..
Ik zit hier maar te balen..
Bij mij gaat het ook prima. 2 dingen die je kunt proberen:
1. Als je een dualboot PC hebt met Win9x installeren onder andere OS en dan ra2.exe draaien onder 2k.
2. In de X:\Support\Tool direcory (iets in die buurt) op de Win2K CD staat "Apcompat.exe". Daarmee kun je een programma in "Win9X mode" laten draaien. Misschien dat het daarmee lukt.
Of downloaden hier: http://home.wirehub.nl/~inc10897/tools/apcompat.exe (Gratis extra service
)
1. Als je een dualboot PC hebt met Win9x installeren onder andere OS en dan ra2.exe draaien onder 2k.
2. In de X:\Support\Tool direcory (iets in die buurt) op de Win2K CD staat "Apcompat.exe". Daarmee kun je een programma in "Win9X mode" laten draaien. Misschien dat het daarmee lukt.
Of downloaden hier: http://home.wirehub.nl/~inc10897/tools/apcompat.exe (Gratis extra service
Re. 1. Heb ik geprobeerd.. krijg dan de volgende foutmelding:

Re. 2. Thx. Ik zal dat vanavond eens proberen
ennuh.. Xtra service.. van jou of....

Re. 2. Thx. Ik zal dat vanavond eens proberen
ennuh.. Xtra service.. van jou of....
Pagina: 1