K heb een 3000+ en een zalman fb123 cooler erin,
naar mijn gevoel moet deze cooler wel goed genoeg zijn maar zonder iets te doen zegt mijn bios dat mijn cpu 70 graden is
als ik mijn xp'tje opstart en een spelletje probeer te spelen slaat de computer uit en start hij weer overnieuw op, erg frustrerend dus!!!
hier even mijn pctje samengesteld:
AMD xp 3000+
ATI radeon 9700 pro
chieftec kastje
5.1 soundcard
512 ddr geheugen blabla
zalman fb123 cooler.
Asus a7v8x-x moederbord.
ik had al eerder een volcano 9+ coolmod, die had hetzelfde probleem, nu heb ik een betere cooler erop en nog steeds dezelfde shit.
ik heb de zalman op de hoogste stand staan en draaid 2600 rpm.
ook heb ik garantie bij wie ik hem heb gekocht maar dan moet ik hem weer gaan opsturen etc waar ik niet veel zin in heb.
k ben nogal een computern00bje vergeleken met jullie techneutjes
dus wat raden jullie me aan ??
alvast bedankt .. Armando
naar mijn gevoel moet deze cooler wel goed genoeg zijn maar zonder iets te doen zegt mijn bios dat mijn cpu 70 graden is
als ik mijn xp'tje opstart en een spelletje probeer te spelen slaat de computer uit en start hij weer overnieuw op, erg frustrerend dus!!!
hier even mijn pctje samengesteld:
AMD xp 3000+
ATI radeon 9700 pro
chieftec kastje
5.1 soundcard
512 ddr geheugen blabla
zalman fb123 cooler.
Asus a7v8x-x moederbord.
ik had al eerder een volcano 9+ coolmod, die had hetzelfde probleem, nu heb ik een betere cooler erop en nog steeds dezelfde shit.
ik heb de zalman op de hoogste stand staan en draaid 2600 rpm.
ook heb ik garantie bij wie ik hem heb gekocht maar dan moet ik hem weer gaan opsturen etc waar ik niet veel zin in heb.
k ben nogal een computern00bje vergeleken met jullie techneutjes
dus wat raden jullie me aan ??
alvast bedankt .. Armando
thats my case