Aangezien er ook een Q-tec 550 watt toptic is, heb ik een HPC-420 ( a.o. Chieftec 420W en meer) topic gemaakt, omdat dit volgens mij een zeer interesante, betaalbare voeding is. En omdat er is weinig over te vinden is.
even ter verduidelijking, het zijn deze voedingen:
Thermaltake 420W,
Enlight 420W,
Chieftec 420W
het is een dual-fan voeding dus je hebt ook lekker een afvoer koeler boven je cpu.
de 2 fans schijnen aardig stil te zijn.
kijk eens op de HIGH POWER SUPPLY site voor meer info
hier een aantal links:
het Q-tec topic
HIGH POWER SUPPLY site
klein engels topic
engelse review
duitse review
te koop bij funprice voor 75 euro.
Mijn vraag aan de gebruikers van deze voeding is of ze de volt lijnen willen posten, (gebruikers van de 340 / 360 watt mogen ook posten, omdat de voeding niet echt goed vertegenwoordigd is hier
)
en of er redelijk mee te overklokken is.
ik ga deze voeding binnenkort zelf kopen omdat ik het vermoeden heb dat mijn sweex 400 watt mijn overklok in de weg zit.
(reboots en hangen tijdens het overklokken)
als het topic verkeerd staat move hem maar (maar het Q-tec topic staat hier ook dus...)
even ter verduidelijking, het zijn deze voedingen:
Thermaltake 420W,
Enlight 420W,
Chieftec 420W
het is een dual-fan voeding dus je hebt ook lekker een afvoer koeler boven je cpu.
de 2 fans schijnen aardig stil te zijn.
kijk eens op de HIGH POWER SUPPLY site voor meer info
hier een aantal links:
het Q-tec topic
HIGH POWER SUPPLY site
klein engels topic
engelse review
duitse review
te koop bij funprice voor 75 euro.
Mijn vraag aan de gebruikers van deze voeding is of ze de volt lijnen willen posten, (gebruikers van de 340 / 360 watt mogen ook posten, omdat de voeding niet echt goed vertegenwoordigd is hier
en of er redelijk mee te overklokken is.
ik ga deze voeding binnenkort zelf kopen omdat ik het vermoeden heb dat mijn sweex 400 watt mijn overklok in de weg zit.
(reboots en hangen tijdens het overklokken)
als het topic verkeerd staat move hem maar (maar het Q-tec topic staat hier ook dus...)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 00:17 ]