Enkelen van jullie hebben vast de topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/76693 al gelezen.
Als je dat nog niet gelezen hebt, lees dat dan eerst.
Nou heb ik zelf een idee voor het opzetten van een Tweakers.NET gg. En ook niet alleen een idee, maar ik wil me er zelf ook mee bezig gaan houden.
Get ready hier komt mijn idee: (heu eigenlijk cosmoOo's idee)
Ik wil een tweakers gebruikers groep creeren, mischien zelf groepen.
Nu bleek in het eerder genoemde topic ook al dat er best wel animo voor is.
Het enige wat in het idee nog ontbreekt zijn de volgende punten.
1. Wat moet zo'n gg precies doen? Uiteraard de standaard dingen als meetings & mailings enzo. Maar er is meer.
2. Wie gaan dat organiseren en hoe??
Nou ikzelf en Puckly zijn geinterreseerd. Maar das niet genoeg. En hoe?.. Nou aangezien ook Tweakers online is, kun ook hiervoor een web pagina in het leven roepen.
3. Waarom?
Tweaker.net is community. Er heerst een enorm gevoel van gebondenheid. een gg kan dat uitbreiden.
4. Wie gaan dat mogelijk maken??
Een oplossing is via de HCC. Ook lostaand is mogelijk. Alleen hebben we in beide gevallen de steun van Tweakers.net nodig.
Nou neem ik dit vrij serieus. Dus zou ik graag van mensen (met name Femme en zijn crew) willen horen of dit een goed idee is en/of ze daarbij willen en kunnen helpen.
Voor meer info, mail of ICQ mij!!
Als je dat nog niet gelezen hebt, lees dat dan eerst.
Nou heb ik zelf een idee voor het opzetten van een Tweakers.NET gg. En ook niet alleen een idee, maar ik wil me er zelf ook mee bezig gaan houden.
Get ready hier komt mijn idee: (heu eigenlijk cosmoOo's idee)
Ik wil een tweakers gebruikers groep creeren, mischien zelf groepen.
Nu bleek in het eerder genoemde topic ook al dat er best wel animo voor is.
Het enige wat in het idee nog ontbreekt zijn de volgende punten.
1. Wat moet zo'n gg precies doen? Uiteraard de standaard dingen als meetings & mailings enzo. Maar er is meer.
2. Wie gaan dat organiseren en hoe??
Nou ikzelf en Puckly zijn geinterreseerd. Maar das niet genoeg. En hoe?.. Nou aangezien ook Tweakers online is, kun ook hiervoor een web pagina in het leven roepen.
3. Waarom?
Tweaker.net is community. Er heerst een enorm gevoel van gebondenheid. een gg kan dat uitbreiden.
4. Wie gaan dat mogelijk maken??
Een oplossing is via de HCC. Ook lostaand is mogelijk. Alleen hebben we in beide gevallen de steun van Tweakers.net nodig.
Nou neem ik dit vrij serieus. Dus zou ik graag van mensen (met name Femme en zijn crew) willen horen of dit een goed idee is en/of ze daarbij willen en kunnen helpen.
Voor meer info, mail of ICQ mij!!