It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
idem hierOp zaterdag 25 november 2000 19:02 schreef ---X2--- het volgende:
Kan ik me al voorinschrijven???
This message was sent from a galaxy far, far away.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Ik ben lid van de HCC en kan wel eens vragen of die gg opgezet kan worden, maar er zal iemand moeten zijn die deze groep coördineert en daar heb ik nog de tijd voor,nog de zin in.
Is er iemand die dat dan wil doen?
Dan TOPPIE.
* BrammeS is HCC lid
Advanced sheep-counting strategies
Zo te zien hebben 'we' al een voorzitter
* botoo = ook al jaren HCC lid (altijd lekker langs die 1000 wachtenden voor de kassa voorbij te lopen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
We hebben toch hier onze on-line community.. wat voegt zo'n HCC gebruikersgroep daar nou aan toe?
ok. voordeel van gratis toegang valt af.Om een gebruikersgroep bij de HCC op te zetten, moet je lid zijn van de HCC. Wil je lid worden van die gebruikersgroep, moet je ook lid zijn van de HCC. Als je lid bent van de HCC, heb je gratis toegang tot de HCC-beurs.
ik kwam vooral op het idee door de drukte bij computechworld. als we nou ons eigen plekje hebben op de hcc.We hebben toch hier onze on-line community.. wat voegt zo'n HCC gebruikersgroep daar nou aan toe?
vandaag waren er maar weinig tweakers bij de treintjes om 13:00
er ging een lijstje rond met nicknames is daar nog iets mee gebeurd ?
als we nou een mooie plek hebben kan je daar altijd even heen gaan voor info. of om uit te rusten
ik ken de gebruikersgroepen alleen van de hccdagen dus heb eigenlijk geen idee wat er buiten de hcc dagen gebeurd.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Dus geen OC'ed spul verkopen...hooguit een t-shirtje ofzo?
* Gman aka Georgio wilt wel meehelpen volgend jaar.
Op zich wel een goed plan...vanuit de HCC GG meteen de prijzen zo real time mogelijk bijwerken enzo.
En ik denk dat je wat losse t.net gear mag verkopen.
Overigens voor de aanwezigenlijst. Ik was vrijdag op de beurs aanwezig.
Helaas heb ik niet alles kunnen bemachtigen van mijn lijstje. De Duron 600 was al uitverkocht. Ben niet meer terug geweest en weet niet of die op de andere dagen weer leverbaar was.
Verwijderd
ben al lid van hcc en zat te twijfelen aan de unix gg, maar tweakers is nog leuker!
Ik doe mee !
Strak plan, maar wat wou je er mee bereiken eigenlijk?
* oehoe baalt wel heel erg van het feit dattie ziek was tijdens de HCC
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Error 91265748: Incompetent usererror, please replace user.
* KMK snapt ook niet waarom het de HCC dagen heet..
Die losers van die GG-en zijn altijd oud en zielig en saai en komen uit zo een duf stoffig dorpje in Gelderland en zitten daar duffe treintjes te klooien op oude 286 jes.
Nee slecht plan.
Laat die lui maar bij ons lid worden dan heet het volgend jaar.
Tweakers.net-dagen
Oja crew laad je gewoon lekker sponsoren zoals dit jaar neem lekker een groote stand met reclame en doe daar lekker je eigen dingen in. Lekker commercieel dan verdienen jullie er ook nog iets aan wat ik heel erg terrecht vindt
Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
Verwijderd
Ik wil in principe best e.e.a. coördineren
Alleen waarom dan een HCC gg. Een gg (gg is gewoon een afkorting en niet iets van de HCC specifiek) aangesloten bij de HCC heeft naast een aantal voordelen denk ik iets te veel nadelen.
1. Je mag idd geen commerciele activiteiten uitvoeren. Niets verkopen dus.
2. Voor dat mensen lid van de T.net gg kunnen worden MOETEN ze HCC lid word. Kost wel weer fl 80,- per jaar.
3. HCC gg's worden teveel geassocieerd met saai & oude mensen machines. Iets wat dus niet past bij het Tweakers imago.
Je kunt ook best een gg opzetten die aangesloten is bij T.net. b.v. T.net gg Limburg, T.net gg Noord-Holland etc. etc.
Dus niet een HCC gg maar een T.net gg.
Maar ehm ik weet hoe dit gaat. Iedereen roept ja ik doe mee. Maar als er uiteindelijk iets geregeld moet worden gebeurt er niets....!
Advanced sheep-counting strategies
Ik ben best bereid tijd vrij te maken om een gg op te zetten en draaiende te houden.
Als er meer mensen zijn die net als mij er niet alleen over willen ouwehoeren maar ook echt wat willen doen.
Mail of ICQ me maar.!!
Verwijderd
Ditto hier!Op zondag 26 november 2000 15:31 schreef Llewella het volgende:
Als er een tweakers gg komt doe ik ook mee!
ben al lid van hcc en zat te twijfelen aan de unix gg, maar tweakers is nog leuker!
Ben ook lid van de Unix gg (sja, je moest zo'n gg aankruisen). Maar echt heel bijzonder is dat niet: af en toe een nieuwsbrief, maar naar zo'n bijeenkomst ga ik toch niet... veel te ver weg en ik heb geen auto!
Op maandag 27 november 2000 17:12 schreef BrammeS het volgende:
So what als we een GG oprichten wie zegt dat we ons aan de strikte HCC regels moeten houden....... We splitsen ons gewoon af....
Precies, daar ben ik ook bang voor...Maar ehm ik weet hoe dit gaat. Iedereen roept ja ik doe mee. Maar als er uiteindelijk iets geregeld moet worden gebeurt er niets....!
Maar het idee is ok!
* Newjersey is al lid van de HCC
eerdere post.
Dus nogmaals:
Als er mensen zijn die net als mij hier niet alleen over willen praten, maar ook echt willen helpen een dergelijk gg op te zetten
mail of ICQ mij dan!!
Verdere toegevoegde waarde kan ik niet bedenken, hooguit een forum voor watersportende computeraars (maar ik geloof dat Tweakers.net al een forum heeft
En soms wat korting bij bedrijven. (Is buiten de HCC om ook wel te regelen, volgens mij)
HCC is allemaal wat officieler, met een ledenpas, allemaal geregistreerd, een bepaalde mate van cash-flow, waarvan een (klein) gedeelte naar de gebruikersgroepen gaat, waarmee die bijeenkomsten etc te financieren zijn.
Wat de aantallen zijn, weet ik niet:
Hoeveel mensen zijn "geabonneerd op de C!T en perongeluk dus ook HCC lid"
Hoeveel mensen zijn "HCC lid en perongeluk dus ook geabonneerd op de C!T"
Hoeveel mensen zijn in beide actief.
Zelfde geldt voor Tweakers.net: Er zijn legio mensen die niet naar de frontpage kijken, maar ook legio mensen die niet naar het forum kijken.
Bovendien zijn er ook nog mensen die: dubbel geregistreerd zijn, of 1 keer geregistreerd hebben en nooit meer teruggekomen zijn.
Kortom, ik weet niet of een combinatie met de HCC wel zo zinnig is. Ik denk dat je teveel identiteit in moet leveren.
Zou er persoonlijk niet over denken.