tweakers HCC gebruikersgroep ??

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 20:42

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
is het niet een idee om als tweakers een HCC gebruikersgroep op te zetten. ik weet niet wat hier allemaal bij komt kijken maar het lijkt me wel handig als we op de HCC dagen een plaats hebben waar het rustig is waar iedereen elkaar kan ontmoeten en tips uitwisslen, eigen test-plaats maken alleen voor tweakers. computers neerzetten om hccpricewatch te bekijken e.d.

als lid van een gebruikersgroep krijg je waarschijnlijk ook gratis toegang, niet ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Kan ik me al voorinschrijven??? :)

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:14
Op zaterdag 25 november 2000 19:02 schreef ---X2--- het volgende:
Kan ik me al voorinschrijven??? :)
idem hier

This message was sent from a galaxy far, far away.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:13

Animal_X

Rodin

en hier

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 14:13
Om een gebruikersgroep bij de HCC op te zetten, moet je lid zijn van de HCC. Wil je lid worden van die gebruikersgroep, moet je ook lid zijn van de HCC. Als je lid bent van de HCC, heb je gratis toegang tot de HCC-beurs.
Ik ben lid van de HCC en kan wel eens vragen of die gg opgezet kan worden, maar er zal iemand moeten zijn die deze groep coördineert en daar heb ik nog de tijd voor,nog de zin in.
Is er iemand die dat dan wil doen?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:28
Als daar dan ook tenminste echte oc-stuff is tekopen.(dus nieuwste coolers ofzo).
Dan TOPPIE.

• BrammeS
  • Laatst online: 12-02 15:57
Nog niet eens een slecht plan.....

* BrammeS is HCC lid

Advanced sheep-counting strategies

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

Is idd geen slecht plan, bv een OC GG?
Zo te zien hebben 'we' al een voorzitter >:)
* botoo = ook al jaren HCC lid (altijd lekker langs die 1000 wachtenden voor de kassa voorbij te lopen >:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Leuk hoe de HCC rond de HCC dagen ineens helemaal word gehyped :)
We hebben toch hier onze on-line community.. wat voegt zo'n HCC gebruikersgroep daar nou aan toe?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 20:42

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Om een gebruikersgroep bij de HCC op te zetten, moet je lid zijn van de HCC. Wil je lid worden van die gebruikersgroep, moet je ook lid zijn van de HCC. Als je lid bent van de HCC, heb je gratis toegang tot de HCC-beurs.
ok. voordeel van gratis toegang valt af.
We hebben toch hier onze on-line community.. wat voegt zo'n HCC gebruikersgroep daar nou aan toe?
ik kwam vooral op het idee door de drukte bij computechworld. als we nou ons eigen plekje hebben op de hcc.
vandaag waren er maar weinig tweakers bij de treintjes om 13:00
offtopic:
er ging een lijstje rond met nicknames is daar nog iets mee gebeurd ?

als we nou een mooie plek hebben kan je daar altijd even heen gaan voor info. of om uit te rusten :)

ik ken de gebruikersgroepen alleen van de hccdagen dus heb eigenlijk geen idee wat er buiten de hcc dagen gebeurd.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Gman
  • Laatst online: 06-01 12:02
Een GG mag volgens mij GEEN commercieele instelling worden.
Dus geen OC'ed spul verkopen...hooguit een t-shirtje ofzo?

* Gman aka Georgio wilt wel meehelpen volgend jaar.

Op zich wel een goed plan...vanuit de HCC GG meteen de prijzen zo real time mogelijk bijwerken enzo.
En ik denk dat je wat losse t.net gear mag verkopen.

• printerman
  • Laatst online: 06-02 14:13
Voor zover ik weet mag je wel overtollig materiaal en promotiemateriaal op een stand van de GG verkopen, maar zeker geen nieuw spul. Als je dat wil doen heet je commercieel en moet je een stand huren.

Overigens voor de aanwezigenlijst. Ik was vrijdag op de beurs aanwezig.

Helaas heb ik niet alles kunnen bemachtigen van mijn lijstje. De Duron 600 was al uitverkocht. Ben niet meer terug geweest en weet niet of die op de andere dagen weer leverbaar was.

Verwijderd

Als er een tweakers gg komt doe ik ook mee! :)
ben al lid van hcc en zat te twijfelen aan de unix gg, maar tweakers is nog leuker! :)

• Cartman!
  • Niet online
Ik ben ook al 2 jaar hcc lid en lid van 3G (games gebruikers groep), idd. leuk om langs die blauwbekkende mensen te lopen die staan te w88 voor een kaartje >:)>:)>:)

• Baxlash
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

Als het komt, help ik ook graag mee!

• WarPuppy
  • Laatst online: 19-10-2025

WarPuppy

Electronic Technology

Vote yes !

Ik doe mee !
Strak plan, maar wat wou je er mee bereiken eigenlijk?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
same here,

Ik wil erg graag meehelpen, kewl id!

• oehoe
  • Laatst online: 16-02 16:12

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Ik twijfelde al een tijd over het lid worden van HCC, maar als er zo'n gg bijkomt, word ik meteen lid. Lijkt me een errug goed id.

* oehoe baalt wel heel erg van het feit dattie ziek was tijdens de HCC |:( :(

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 17:43

D-RiSe

Kick the baby

count me in..... leuk id

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

• SartriX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2023
Ik krijg de CTotaal van de HCC al van mijn pa. Ik moet es vragen of je bij de HCC korting krijgt als je meerdere leden op een postadres hebt. 70 piek/jaar is veel als je dat alleen doet voor het HCCkaartje en de GG.

Error 91265748: Incompetent usererror, please replace user.

• tspawn
  • Nu online
Goed Idee, ik doe mee. 8-)

Je kan hiernaartoe meelen voor Info:
ledenservice@hcc.nl

• KMK
  • Laatst online: 17-02 07:29

KMK

Echt niet GG = saai en triest

* KMK snapt ook niet waarom het de HCC dagen heet..

Die losers van die GG-en zijn altijd oud en zielig en saai en komen uit zo een duf stoffig dorpje in Gelderland en zitten daar duffe treintjes te klooien op oude 286 jes.

Nee slecht plan.
Laat die lui maar bij ons lid worden dan heet het volgend jaar.
Tweakers.net-dagen

Oja crew laad je gewoon lekker sponsoren zoals dit jaar neem lekker een groote stand met reclame en doe daar lekker je eigen dingen in. Lekker commercieel dan verdienen jullie er ook nog iets aan wat ik heel erg terrecht vindt

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Verwijderd

COunt me in.... /me was btw ook alle dagen op de beurs...
Ik wil in principe best e.e.a. coördineren >:)

• Lord Maximus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 21:05
Dat GG idee is idd niet slecht..

Alleen waarom dan een HCC gg. Een gg (gg is gewoon een afkorting en niet iets van de HCC specifiek) aangesloten bij de HCC heeft naast een aantal voordelen denk ik iets te veel nadelen.

1. Je mag idd geen commerciele activiteiten uitvoeren. Niets verkopen dus.
2. Voor dat mensen lid van de T.net gg kunnen worden MOETEN ze HCC lid word. Kost wel weer fl 80,- per jaar.
3. HCC gg's worden teveel geassocieerd met saai & oude mensen machines. Iets wat dus niet past bij het Tweakers imago.

Je kunt ook best een gg opzetten die aangesloten is bij T.net. b.v. T.net gg Limburg, T.net gg Noord-Holland etc. etc.

Dus niet een HCC gg maar een T.net gg.

• BrammeS
  • Laatst online: 12-02 15:57
So what als we een GG oprichten wie zegt dat we ons aan de strikte HCC regels moeten houden....... We splitsen ons gewoon af....

Maar ehm ik weet hoe dit gaat. Iedereen roept ja ik doe mee. Maar als er uiteindelijk iets geregeld moet worden gebeurt er niets....!

Advanced sheep-counting strategies

• Lord Maximus
Als we dan i.p.v. slap ouwehoeren hierover nou eens tot actie overgaan kan het lukken.

Ik ben best bereid tijd vrij te maken om een gg op te zetten en draaiende te houden.

Als er meer mensen zijn die net als mij er niet alleen over willen ouwehoeren maar ook echt wat willen doen.

Mail of ICQ me maar.!!

Verwijderd

Op zondag 26 november 2000 15:31 schreef Llewella het volgende:
Als er een tweakers gg komt doe ik ook mee! :)
ben al lid van hcc en zat te twijfelen aan de unix gg, maar tweakers is nog leuker! :)
Ditto hier!
Ben ook lid van de Unix gg (sja, je moest zo'n gg aankruisen). Maar echt heel bijzonder is dat niet: af en toe een nieuwsbrief, maar naar zo'n bijeenkomst ga ik toch niet... veel te ver weg en ik heb geen auto!
Op maandag 27 november 2000 17:12 schreef BrammeS het volgende:
So what als we een GG oprichten wie zegt dat we ons aan de strikte HCC regels moeten houden....... We splitsen ons gewoon af....
:) Het idee van al die gebruikersgroepen onder de HCC was juist het samenbrengen van kleine organisaties onder een overkoepelend orgaan toch? En wat dat betreft is Tweakers denk ik al wel groot genoeg om het zonder de HCC te kunnen...
Maar ehm ik weet hoe dit gaat. Iedereen roept ja ik doe mee. Maar als er uiteindelijk iets geregeld moet worden gebeurt er niets....!
Precies, daar ben ik ook bang voor...
Maar het idee is ok! :)

Verwijderd

/me nog geen lid van HCC .. maar wel oke idee !

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02 11:00
Goed idee
* Newjersey is al lid van de HCC

• Lord Maximus
Zo, 2 uur verder en nog geen reacties op mijn
eerdere post.

Dus nogmaals:

Als er mensen zijn die net als mij hier niet alleen over willen praten, maar ook echt willen helpen een dergelijk gg op te zetten
mail of ICQ mij dan!!

• Bigs
  • Niet online
Wat is het nut nou van een HCC GG? :?

• Matrix
  • Laatst online: 13:00
Een GG lijkt me een goed ID maar zoiets moet denk ik opgezet worden vanuit tweakers.net, wat weer inhoud dat Femme er zijn goed keuring aan moet geven. Maar voordat we te hard van stapel lopen, waarvoor zouden we een GG gebruiken? uitgeven van een nieuwsbrief, bijeenkomsten om gezellig over OCen te praten :? Ik weet niet of daar iemand op af komt die dingen kunnen ook allemaal op GOT.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik ben lid van de watersport gebruikersgroep, maar moet zeggen dat het allemaal maar wazig is. We krijgen af en toe een krantje (8 pagina's) waar wat specifiek nieuws in staat, maar verder heb ik me er niet zo mee bezig gehouden. Zijn soms wel bijeenkomsten, maar meestal in Lelystad of zo.

Verdere toegevoegde waarde kan ik niet bedenken, hooguit een forum voor watersportende computeraars (maar ik geloof dat Tweakers.net al een forum heeft :P)

En soms wat korting bij bedrijven. (Is buiten de HCC om ook wel te regelen, volgens mij)

HCC is allemaal wat officieler, met een ledenpas, allemaal geregistreerd, een bepaalde mate van cash-flow, waarvan een (klein) gedeelte naar de gebruikersgroepen gaat, waarmee die bijeenkomsten etc te financieren zijn.

Wat de aantallen zijn, weet ik niet:

Hoeveel mensen zijn "geabonneerd op de C!T en perongeluk dus ook HCC lid"
Hoeveel mensen zijn "HCC lid en perongeluk dus ook geabonneerd op de C!T"
Hoeveel mensen zijn in beide actief.

Zelfde geldt voor Tweakers.net: Er zijn legio mensen die niet naar de frontpage kijken, maar ook legio mensen die niet naar het forum kijken.
Bovendien zijn er ook nog mensen die: dubbel geregistreerd zijn, of 1 keer geregistreerd hebben en nooit meer teruggekomen zijn.

Kortom, ik weet niet of een combinatie met de HCC wel zo zinnig is. Ik denk dat je teveel identiteit in moet leveren.

Zou er persoonlijk niet over denken.
Pagina: 1