Toon posts:

task scheduler service security error

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste luitjes,

voor mn backup taken enzo gebruik ik de standaard schedule task van windows. De service hiervoor wil echter niet meer starten (task scheduler). Als ik m handmatig wil starten krijg ik de volgende melding:
-corruption has been detected in the task scheduler security database; the database has been reset.

Deze melding geeft ie iedere keer weer, zelfs na een server herstart. Weet iemand hoe ik de database handmatig kan repareren of welke bestanden ik van de backup terug kan zetten zodat mn scheduler het weer doet.

Bedankt

Michael

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Zie je niks in je eventviewer aan foutmeldingen :?

Daarnaast: welk Windows (server) versie praten we over :?

Op www.technet.com gezocht leverde dit op: task scheduler

eerste hit:
http://support.microsoft....?scid=kb%3ben-us%3b328773

[ Voor 104% gewijzigd door aReaRe op 09-07-2003 19:10 . Reden: zoeken op technet ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Nee er komen geen fouten in de event log en op technet heb ik gezocht. Het gaat om w2k server. Voor installatie van sp4 en exchange werkte het nog wel.

Verwijderd

Topicstarter
ik zie het al default foutje van Ms sp4, is ook al een oplossing voor

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OK, mooi, zou je volgende keer er alsjeblieft aan willen denken dat je dat soort dingen eerst zelf probeert op te lossen? :*.
En dat je je OS toevoegt aan de topictitel zoals in de WOS-Policy aan je topictitel toevoegt.

Maar opgelost dus :).

Dit topic is gesloten.