Verwijderd

Topicstarter
Problemen met mijn lievelingsspeelgoed.
Heb een Ipod voor mac gekocht en wil deze graag beheren via mijn pc. Hiervoor moet ik de harde schijf converteren en volgens mac kan dit met de bijgeleverde software. Deze software is echter niet bijgeleverd en is ook niet te downloaden op www.ipod.com of mac.com
Weet iemand hoe ik aan het geschikte programmatje kan komen waarmee ik dit kan doen? Mijn Ipod is een 10 gig, versie 1.3

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-02 20:20
Ik denk dat je wat je zoekt wel kunt vinden op www.ipodlounge.com (in de faq staat een heel stuk over converteren).

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:24

4hp

Misschien www.apple.com/ipod ???

Er zijn wel veel meer programma's die je iPod kunnen configgen (:)) naar een Win iPod.
EphPod + MacOpener bijvoorbeeld...

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Ik snap eigenlijk niet hoe je bij mac.com of ipod.com komt als je gewoon in de handleiding de apple site kan vinden?

Trouwens zijn ook al duizend topics over geweest en er is ook een prachtig draadje waar je het precies in terug kan vinden.

kleurbleur.nl

Verwijderd

Topicstarter
Thanx voor de replies,

Heb denk ik de oorzaak gevonden: mijn firewirekaart mist drivers zodat ik de schijf niet kan kraken . Ik zie in die mooie draad dat ik ook niet de eerste ben die dat probleem heeft.
Aan de slag!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Kraken? Je kraakt niks. Staat zelfs op de Apple site dat je het beste zo kan doen. :)
En dat je eerst drivers moet installeren om hardware te laten werken is nog al logisch. ;)

kleurbleur.nl

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
Waar heb je dat ding eigenlijk vandaan? Heb vandaag geprobeerd een Ipod 30Gb te bestellen, maar dat ding is nergens op voorraad.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem tweedehands gekocht voor € 220 van een gast die naar Japan gaat en denkt dat ie daar een hele goedkope 30 gig Ipod kan kopen (maar volgens mij heeft apple de prijzen juist gelijkgeschakeld tussen alle landen)
Die drivers ktijg ik niet geinstalleerd omdat mijn Windows Me lastig doet. Ga 2000 erop zetten, kijken of dat helpt
Pagina: 1