Ik heb sinds vorige week een nieuwe pc met windows xp prof. erop (geactiveerd + geregistreerd.
Alles liep perfect tot gisteren, windows crashte plotseling op "ntoskrnl.exe"
Ik denk, ff opnieuw opstarten in veilige modus, maar neej, hij crashte telkens net na de windows xp boot screen.
Ook de laatst juiste configuratie terugzetten hielp niks.
Ik heb elke opstart modus geprobeerd ( ook booten van de win xp cd-rom ) maar weer bleef hij hangen net na de boot screen.
Zelfs de sneltoetsen die je te zien krijgt tijdens het opstarten (van het moederbord en de bios) werkte niet.
Gelukkig had ik al partities gemaakt en kon ik makkelijk XP opnieuw installeren.
Dus ff formatteren, installeren en het was weer ok. Pc starte perfect op en alles ging goed.
Maar....nu moest ik weer opnieuw windows activeren.
Dus ik het product key invoeren, hmmm...krijg ik de meilding dat de key te vaak is gebruikt (pas 1 keer).
Nouja dit had ik wel vaker gezien, dus dan maar via de telefoon.
Gratis nummer gebeld en toen moest ik de installatie-id invoeren, juiste nummer ingevoerd...Zegt die vrouw op dat bandje dat ze het niet kan verifieren
en dat ik werd doorverbonden met een medewerker...maar na 2 seconden ofzo krijg ik een engelse mannen stem die zegt dat er een storing ofzoiets is
daarna hoor ik heel even ruis...en dan word de verbinding verbroken.
Daarna nog een paar keer proberen, zelfde probleem
Wie wat hier aan de hand is en wat ik nu moet doen ???
Ik heb een volledig LEGALE versie van windows xp prof.
mijn systeem:
Asus A7N8X Deluxe
AMD Athlon xp 2500+
512 mb ram
Radeon 9600 pro
Alles liep perfect tot gisteren, windows crashte plotseling op "ntoskrnl.exe"
Ik denk, ff opnieuw opstarten in veilige modus, maar neej, hij crashte telkens net na de windows xp boot screen.
Ook de laatst juiste configuratie terugzetten hielp niks.
Ik heb elke opstart modus geprobeerd ( ook booten van de win xp cd-rom ) maar weer bleef hij hangen net na de boot screen.
Zelfs de sneltoetsen die je te zien krijgt tijdens het opstarten (van het moederbord en de bios) werkte niet.
Gelukkig had ik al partities gemaakt en kon ik makkelijk XP opnieuw installeren.
Dus ff formatteren, installeren en het was weer ok. Pc starte perfect op en alles ging goed.
Maar....nu moest ik weer opnieuw windows activeren.
Dus ik het product key invoeren, hmmm...krijg ik de meilding dat de key te vaak is gebruikt (pas 1 keer).
Nouja dit had ik wel vaker gezien, dus dan maar via de telefoon.
Gratis nummer gebeld en toen moest ik de installatie-id invoeren, juiste nummer ingevoerd...Zegt die vrouw op dat bandje dat ze het niet kan verifieren
daarna hoor ik heel even ruis...en dan word de verbinding verbroken.
Daarna nog een paar keer proberen, zelfde probleem
Wie wat hier aan de hand is en wat ik nu moet doen ???
Ik heb een volledig LEGALE versie van windows xp prof.
mijn systeem:
Asus A7N8X Deluxe
AMD Athlon xp 2500+
512 mb ram
Radeon 9600 pro