[PS2 - EYETOY] Aan de praat krijgen onder windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 994 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Topicstarter
Ik heb een Eyetoy camera'tje voor ps2 ( zie www.eyetoy.com voor meer info ).
Nu is deze camera enkel voor playstation 2, maar ik was benieuwd of deze camera ook werkt onder windows XP.
Als ik dit camera'tje aansluit op de usb poort, ontdekt hij een "logitech Eyetoy USB Camera".
Even op de site van logitech gezocht , maar de eyetoy drivers zijn nergens te vinden. Ik heb dan maar enkele drivers gedownload op de site van logitech, maar hij vind nooit het camera'tje als ik dit installeer.
Er brandt een blauw lichtje aan de camera, dus hij steekt correct in de usb poort.

Er moet toch een mogelijkheid zijn om deze camera aan de praat te krijgen onder windows XP ?

Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/pl_images/hardware/ps2_eyetoy_hw.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Skeleton353 op 09-07-2003 10:34 ]

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:56

RSP

Zoals je zelf al zegt denk ik niet dat er drivers nog komen voor deze cam tenzij iemand ze zelf gaat schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Ik heb even op die site gekeken, maar die spelletjes zijn echt verschrikkelijk suf... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Hoe kom jij zo snel al aan die EYE-toy?? Ik dacht dat ie pas 11 juli te koop zou zijn...
De spelletjes zijn simpel en suf, maar in gezelschappen o zo leuk!
Bovendien hanteren ze een leuke prijs die het toch wel aantrekkelijk maakt om er 1 te kopen.
Wel grappig dat XP hem herkent als Logitech EYEtoy!
Ik geloof er wel in dat het gaat lukken om hem onder XP aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353

Skeleton353

Topicstarter
John_Bruin schreef op 09 juli 2003 @ 17:11:
Hoe kom jij zo snel al aan die EYE-toy?? Ik dacht dat ie pas 11 juli te koop zou zijn...
De spelletjes zijn simpel en suf, maar in gezelschappen o zo leuk!
Bovendien hanteren ze een leuke prijs die het toch wel aantrekkelijk maakt om er 1 te kopen.
Wel grappig dat XP hem herkent als Logitech EYEtoy!
Ik geloof er wel in dat het gaat lukken om hem onder XP aan de praat te krijgen.
Euhm ... in Belgie is ie reeds te koop ... Alsook de netwerkadapter voor ps2 ... maar dit is weer offtopic.

/ontopic
Het is mij nog steeds niet gelukt. Ik heb enkele drivers gedownload, maar hij herkent de webcam niet.
Ik ga toch proberen om deze aan de praat te krijgen .. lijkt mij wel een uitdaging :)
Bestaan er trouwens zo geen standaard drivers van een camera ? (universele drivers ofzo) ?

[ Voor 8% gewijzigd door Skeleton353 op 12-04-2004 22:18 ]

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainmaker2k
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-05 11:06
Ik ben er ook van overtuigd dat het zou moeten kunnen. Ik durf de camera ook niet te openen om te zien welke chipset er op zit. Iemand anders die dat wel aan durft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Euh......als XP hem ziet als EYE Toy dan heb je geen drivers nodig meer of wel :? Alleen de software / games nog toch :?

* nero355 vermoedt dat Logitech of iemand anders binnenkort ook zo'n beestje speciaal voor de PC maakt :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainmaker2k
nero355 schreef op 11 July 2003 @ 14:43:
Euh......als XP hem ziet als EYE Toy dan heb je geen drivers nodig meer of wel :? Alleen de software / games nog toch :?

* nero355 vermoedt dat Logitech of iemand anders binnenkort ook zo'n beestje speciaal voor de PC maakt :)
Nou, ik heb het geprobeerd en XP kan geen drivers ervoor vinden. Hij vindt alleen de naam van het apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

rainmaker2k schreef op 11 July 2003 @ 14:58:
[...]

Nou, ik heb het geprobeerd en XP kan geen drivers ervoor vinden. Hij vindt alleen de naam van het apparaatje.
Kan je hem niet als standaard HID device installen :?

HID = Human Input Device <= Wordt veel door gamepads gebruikt ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50276

normaal moeten er toch een soort drivers op het PS-schijfje staan probeer daar is iets mee ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainmaker2k
Anoniem: 50276 schreef op 12 July 2003 @ 23:21:
normaal moeten er toch een soort drivers op het PS-schijfje staan probeer daar is iets mee ! :)
Hmm.. misschien een goed idee. ga het gelijk proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainmaker2k
Jammer.. je kan verder nix met de drivers op de DVD. Deze werken (wonder boven wonder) alleen met de PS2. Reverse Engineeren wordt nix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29216

Is het iemand al gelukt de EyeToy aan de praat te krijgen onder Windows Xp?
Ik ben van plan vandaag ook de EyeToy te gaan kopen en het zou geweldig zijn als ik hem ook meteen als webcam kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Nope, heb het ook al geprobeerd.

De pc herkent hem wel als een Logitech Eye-Toy, maar geen enkel van hun drivers van de site werkt ermee. De microfoon daarentegen herkende hij bij mij nochtans wel zonder probleem. (Ik gebruik XP Home.)

Ik zit er m.a.w. net zo naar uit te kijken totdar het iemand lukt! :9~

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien is het een idee om een e-mail te sturen naar logitech met de vraag of er drivers beschikbaar zijn voor de Logitech Eye-Toy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 17:49
nero355 schreef op 11 July 2003 @ 14:43:
Hoe bedoel je games? Volgens mij is dit gewoon een webcam, niets meer en niets minder. De integratie in games wordt op de PS2 zelf geregeld. Zover ik weet zijn er op de PC geen games die gebruik maken van een webcam als input device.

Spannender wordt het natuurlijk om de EYE Toy onder een PS2 emulator aan de praat te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mjax schreef op 28 July 2003 @ 09:29:
[...]

Hoe bedoel je games? Volgens mij is dit gewoon een webcam, niets meer en niets minder. De integratie in games wordt op de PS2 zelf geregeld. Zover ik weet zijn er op de PC geen games die gebruik maken van een webcam als input device.

Spannender wordt het natuurlijk om de EYE Toy onder een PS2 emulator aan de praat te krijgen...
Het hoeft voor mij persoonlijk alleen maar te fungeren als webcam voor bijvoorbeeld msn. Zoals reeds genoemd in dit topic, lukt het niet om dit al aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Ik mail van m'n leven NOOIT meer naar Logitech!

Ik heb maanden geleden een Logitech draadloze PS2 controller gekocht. Joepie dacht ik, totdat ik GTA 3 en Vice City begon te spelen: door hun f*cked up directional pad (je weet wel, de richtingsknoppen linksboven) kon ik geen toetsen combo's meer intypen om bv wanted level te verlagen of health te verhogen. Dit komt volgens mij omdat ze niet de directional pad van de originele ps2 controller gebruikt hebben.

Ik mail dus naar Logitech.

--> Hun eerste antwoord:

"Dank u voor uw interesse in Logitech.

Gaarne verneem ik van u of u geprobeerd heeft op uw de ps2 een driver aan te maken in het spel dat u wilt spelen voor onze wingman? Alsmede verneem ik van u of u hem gebruikt op de pc of of op PS2 ?"

--> terwijl ZEER DUIDELIJK in mijn mail stond dat het een PS2 controller was.
Ik mail ze terug om dit te melden, evenals meld ik dat het onmogelijk is om een "driver" aan te maken in deze spellen.

--> hun antwoord:

"Dank u voor uw interesse in Logitech.

Als u geen driver in dit spel aan kunt maken, dan is het helaas zo dat het niet zal functioneren. Hier is helaas dan niets door ons aan te doen, want het is dan zo dat het spel dit niet accepteert. Wij hebben het spel ja ook niet gemaakt."

--> Ik mail ze terug om te vertellen dat het niet kan dat ik een cpntroller van hen koop die 2.5 maal zo duur is als een gewone controller, terwijl ie niet eens hetzelfde kan!

--> Hun antwoord:

"Na aanleiding van uw response op onze e-mail, hebben wij contact gehad, met mensen die het apparaat ontwikkelt hebben. Zij vertelden ons dat u wel moet zorgen dat de cordless controller ingesteld staat op Digitaal en niet op analoog. "

--> Bij mij maakte dit alvast geen verschil.

Ik weet niet hoe jullie ervaringen zijn met Logitech (ik bedoel de support afdeling want over hun andere producten heb ik veel plezier en geen klachten) maar ik mail ze niet meer. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Neobahamuth op 28-07-2003 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-05 21:16

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

mjax schreef op 28 July 2003 @ 09:29:
[...]

Wel hoor, logitech leverde een hele tijd een aantal van die suffe spelletjes bij hun webcams waarbij je net als op de playstatyion bijoorbeeld de bal moest slaan door met je armen te zwaaien voor de webcam.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-03 15:30
op google is toch het een en ander te vinden:

Google!

nog geen oplossing, maar wel meerdere mensen die er naar zoeken...

edit: mijn frans is niet zo goed, maar dit?
J'ai moi aussi pensé à mettre la caméra sur mon PC... En effet il n'existe pas de drivers PC pour l'ov519. J'ai parcouru pas mal d'autres forums, mais pareil, pas la moindre piste pour faire marcher cet eyetoy sous windows...

EDIT: Rectif, des drivers existent bel et bien. Peut-être que ces drivers pourraient vous aider à faire marcher l'eyetoy sur pc:
http://www.darling-china.com/sm/qucheng/OV519.exe
en nog een quote:
Reponse d'omnivision, les fournisseurs du chipset pour l'Eye Toy :

"OmniVision has designed EYETOY camera for Sony Playstation2. We can't
provide PC camera driver to you. If you want camera support, please
contact "Sony" directly."

[ Voor 74% gewijzigd door d33n op 28-07-2003 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marble schreef op 28 July 2003 @ 11:05:
op google is toch het een en ander te vinden:

Google!

nog geen oplossing, maar wel meerdere mensen die er naar zoeken...
Inderdaad meerdere mensen die ook opzoek zijn, maar nog geen oplossing ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
denk dat het niet veel meer is dan een .inf bestandje van een bestaande logitech webcam driver aan te passen... maarrja, hoe en precies dat weet ik ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-03 15:30
even een duidelijke post:

Omnivision is de maker van die dingen.
ze hebben ook een site met drivers, die dus niet werken :P
http://www.ovt.com/ov_downloads.html

op een frans board heb ik een link gevonden, die voor zover mijn frans gaat wel zou moeten werken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de tekst van Marble in een vertaler gegooid, dus excuses voor nog kleine taalfoutjes die erin zitten. ;)
Ik heb eveneens gedacht om de camera op mijn PC te zetten... Immers
bestaan er geen drivers PC voor ov519. Ik heb niet slecht andere
forums, maar dergelijk, niet de mindere mogelijkheid doorlopen om dit
eyetoy onder windows te laten lopen...

EDIT: Rectif, van de drivers bestaan wel degelijk. Misschien dat deze
drivers u zouden kunnen helpen om eyetoy op pcs te laten lopen:
Antwoord van omnivision, de leveranciers van chipset voor Eye Toy:

"OmniVision has designed EYETOY camera for Sony Playstation2. We can'
t provide PC camera driver to you. If you want camera steun, please
contact "Sony" directly."
Nu zou ik graag zien dat iemand met een eyetoy het zou proberen en dat het ook nog zou werken. :) Ik ben heel benieuwd.

Ik ben sinds gisteren ook in het bezit van de Eye-Toy, maar ik heb zelf nog geen tijd gehad om hem aan te sluiten aan mijn Laptop. Iemand die het al wel heeft geprobeerd?

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 29216 op 29-07-2003 09:22 . Reden: Klein schopje omhoog ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
Is het iemand nou al gelukt om de EYETOY op de PC aan de praat te krijgen?
Ik heb echt lang gezocht en veel mensen zijn er naar op zoek, maar tot nu toe weinig geluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Misschien een tip:

op http://www.zdnet.be/downl.cfm?id=29081 staat een gratis proggie dat automatisch op zoek gaat naar drivers voor "onbekende" hardware.

Iemand die het waagt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marble schreef op 28 juli 2003 @ 11:29:

op een frans board heb ik een link gevonden, die voor zover mijn frans gaat wel zou moeten werken:
Ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet.
Winxp vindt nog geen driver voor de webcam namelijk. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neobahamuth schreef op 31 July 2003 @ 16:41:
Misschien een tip:

op http://www.zdnet.be/downl.cfm?id=29081 staat een gratis proggie dat automatisch op zoek gaat naar drivers voor "onbekende" hardware.

Iemand die het waagt? :?
Ik heb een poging gewaagd, maar helaas het programmaatje vind niet de Logitech eye-toy als onbekende hardware. helaas dus...... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-05 13:03

BaRF

bijna kerst

whaha dat eerste kung fu spel filmpje! :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar weer even beetje kicken dit topic. :9

Is het iemand al gelukt om zijn Playstation 2 usb Eye-Toy aan de praat te krijgen onder windows? Mij in ieder geval nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353

Skeleton353

Topicstarter
Anoniem: 29216 schreef op 16 september 2003 @ 11:48:
Maar weer even beetje kicken dit topic. :9

Is het iemand al gelukt om zijn Playstation 2 usb Eye-Toy aan de praat te krijgen onder windows? Mij in ieder geval nog niet.
Mij ook nog niet ... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*** kick ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bijna kerst, is het iemand al gelukt om de PS2 EyeToy aan te praat te krijgen onder Windows XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Op www.drivreguide.com stond een stukje bij de drivers voor de Eyetoy :
They also work with the Intel CS110 Camera. I don't know what OS they work on, they work with my Windows 98,
Dus misschien deze Intel drivers voor XP zoeken? :)

Senile! Senile Oekaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:14
Bij mijn mijn Philips ToUCam XS zat een een bundletje met gratis webcam spelletjes. Hetzelfde als die van de EYE-TOY haast alleen meer en misschien ook wel leuker :) De software is geloof ik van Reality Fusion (dus die SW die bij mijn cameraatje zat en ook universeel is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De eyetoy camera werkt niet zonder de juiste drivers en helaas zijn die er niet voor de PC.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

hmm die webcamspelletjes, is dat dat basketballen enz.??

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_bas_ schreef op 19 december 2003 @ 10:06:
Op www.drivreguide.com stond een stukje bij de drivers voor de Eyetoy :

[...]

Dus misschien deze Intel drivers voor XP zoeken? :)
Helaas pindakaas, windows xp kan geen drivers vinden.
Weer eens een rondje gemaakt in google, maar het lijkt wel onmogelijk om de eyetoy op je pc werkend te krijgen. Op zich jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De eyetoy gaat niet werken onder XP zoals ik al eerder zei. Veel mensen hebben dit geprobeerd maar ik heb tot nu toe niemand gehoord die het wel gelukt is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:41
Nog steeds niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:30
ff een kickje.

Ik vond iets op een ander forum, en daarmee zou het moeten werken. Zelf heb ik geen Eyetoy dus kan ik het niet testen, maar op dat forum is het bevestigd dat het werkt.
Download de volgende bestanden:
1
2
doel opslaan als...

Plug je Eyetoy in je computer na het uitpakken van deze twee bestanden. Kies dan handmatig installeren, en laat de computer zoeken in de folders waar je de bestanden in hebt uitgepakt. Als het goed is, zal hij hem dan gaan installeren.
Tijdens het installeren krijg je de keuze uit 50Hz en 60Hz, kies voor 50Hz. Als het goed is is je Eyetoy nu geïnstalleerd.
Als het niet werkt met nr1.rar, doe dan hetzelfde maar dan met nr2.rar.

Ik heb dit dus niet zelf getest, maar heb wel gelezen dat het werkt en ga er ook niet vanuit dan het een 1 april grap is eigenlijk.

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Laatst online: 06-05 11:19

Reley

Simply Clever

Oke... hijs fijn :D
hij doet het, onderstaande foto heb ik gemaakt met de eye toy via mijn pc :)

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/ac50089/eyetoy2.jpg

Wekko _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
doen die spelletjes t ook ?? : :+

[ Voor 8% gewijzigd door MuSeLive op 02-04-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 20:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Kennen we elkaar Wekko? Aka SS2Gohan ;) (IGF)

Heb het gedownt, en het werkt! Alleen zit m'n firewall te kutten dus kon ik mensjes uit m'n MSN lijst niet mee laten genieten maar ik krijg beeld!

Doet bij jullie het geluid het? Want ik hoor helaas niets... ik heb de Logitech variant.

@Reley: Kent ge een goed webcam programmaatje (waarmee je die pic heb gemaakt bv.)

[ Voor 15% gewijzigd door Snappie88 op 02-04-2004 20:38 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctc
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 00:03

ctc

Wahnzin! als een trein! dit is echt top, werkt super, nou kan ik ook in de tijd dat ik niet thuis ben kijken wat m'n katten uitspoken ;)

I reject your reality and substitute my own!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
.

[ Voor 99% gewijzigd door deleenheir op 04-04-2004 02:10 ]

"If it works, don't fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
Jongens, dit werkt bij mij ook supergoed!
Had niet verwacht dat dit ooit nog ging lukken, maar dit gaat als een zonnetje en de beeldkwaliteit is top! Bij mij werkt het geluid ook, maar dat is nogal schel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 10:42
Reley schreef op 01 april 2004 @ 23:05:
Oke... hijs fijn :D
hij doet het, onderstaande foto heb ik gemaakt met de eye toy via mijn pc :)

[afbeelding]

Wekko _/-\o_
Welk programma heb je gebruikt om jezelf te kunnen zien..?
edit: bij mij blijft het beeld zwart..!? :|

[ Voor 7% gewijzigd door MyNameIs op 04-04-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-03 20:13
eh mensen, bij die driver set zitten nog 2 capture proggies.......

kan je films cappen of gewoon single frames. werkt prima om fotos mee te maken.

ff bestandsnamen op snorren, momentje.

AMCAP.EXE
VIDCAP32.EXE

Kijk maar in de dir waar je die rars hebt uitgepakt .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 10:42
En ja hoor, hij werkt..! Wauwie..! Dit was echt precies waar ik op gewacht had en nu hoef ik tenminste geen webcam te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Laatst online: 06-05 11:19

Reley

Simply Clever

uhm ik heb die foto gemaakt met photoshop :+,
kon zo snel geen ander progsel vinden.
Maar hij doet het ook goed met Skype, die microfoon dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110912

Het is me wel gelukt om hem aan de praat te krijgen, maar het microfoontje geeft een conflict met mijn geluidskaart. Ik heb een onboard Nforce2 Soundstorm kaart, die na de installatie wordt behandelt als een hardware geluidskaart, wat mijn geluid, vooral bij Morrowind, compleet screwed.

Het "USB audio device" verwijderen helpt niet. Ik heb al mijn Nforce drivers daarna opnieuw moeten installeren om ze weer goed te krijgen. Tips hierover?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 110912 op 11-04-2004 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353

Skeleton353

Topicstarter
Hier heb ik nog een link gevonden .... _/-\o_

http://sairuk.toythieves.com/eyetoy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht vandaag laat ik nog eens mijn oude topic bekijken en wat schets mijn verbasing het lijkt dat er eindelijk drivers zijn die werken!
Ik ga het vanavond meteen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Ik kan ook bevestigen dat het werkt! Ik gebruikte zonder probleem het programma dat bij die drivers zit. Beeld en geluid registreerden prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil even bevestigen dat het bij mij ook werkt.
Eyetoy aansluiten, drivers (set 1 heb ik gebruikt) installeren en klaar.
Even de wizard van MSN doorlopen en het werkt als een snaar. Hulde!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 20:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Even een major bumb, mijn excusses :P

Maargoed, de webcam werkt bij mij dus... partly :S

Ik kan foto's maken (dmv Photoshop), ik kan opnemen (dmv Windows Movie Maker) maar als ik via MSN probeer te connecten werkt het niet helemaal. Erg vreemd, want heb het dus uitgetest en terwijl deze wel werkte als ik het probeerde via m'n zus (zelfde netwerk, maar wel via internet dus) werkte het wel, maar bij andere personen niet.

Nu kan het natuurlijk de firewall zijn, maar zeker weten doe ik het niet. Bij m'n zus d'r webcam (een 'gewone' logitech) werkt alles wel. Erg vreemd dit, mijn gok is dat dit aan de drivers ligt, maar wil graag zekerheid.

Wie wil helpen :p

Surfin' paradise!

Pagina: 1