Kan iemand me vertellen wat sneller is? Ik denk de RD-ram maar ik vind hiervan de AGP weer beetje vaag, want daar staat niet bij dat het 4x of 8x is maar dat het PRO is whatever that means???Bij die nforce dual channel is het zeker agp 8x maar ik weet niet hoeveel snelheidsverschil dit uitmaakt tussen rd en ddr.
Ik weet dat dit in dit topic niet thuis hoort maar dat komt omdat me cookies vernachelt waren net dus ging er ff wat mis... Als moderator me ff wil verplaatsen graag
Als je een beetje goeie videokaart hebt (dus iets van GF4 Ti4200 of beter) dan boeit dat hele AGP 4x of 8x helemaal niet. De chip op de videokaart is "slim" genoeg om het verschil te overbruggen.
Edit:
RDram is dan leuk... maar een nforce 2 met DDR PC3200 werkt echt prima hoor
. Zou dan toch voor die nforce gaan alleen dat is dan voor AMD Athlon he
Edit:
RDram is dan leuk... maar een nforce 2 met DDR PC3200 werkt echt prima hoor
[ Voor 32% gewijzigd door the_RJ op 09-07-2003 09:21 ]
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Prestatiewinst van 8x AGP t.o.v. 4x is te verwaarlozen. Geen kaart heeft er nog echt profeit van. RD-ram zou sneller zijn, maar wordt echter uitgefaseerd door Intel. DDR is the way to go. tevens stukkie goedkoper dan Rambus.
toevoeging:
Maar RDram is intel only op dit moment en dual channel Nforce is AMD, dus wat wil je eigenlijk?
toevoeging:
Maar RDram is intel only op dit moment en dual channel Nforce is AMD, dus wat wil je eigenlijk?
[ Voor 21% gewijzigd door PROnline op 09-07-2003 09:18 ]
Verwijderd
RD RAM is niet meer te koop (teminste.. bijna nergens in nederland). Heb zelf RD RAM erg te vreden.. Maarja.. zie maar is aan 512mb extra te komen
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Je topictitel is nou niet van heb je jou daar.
RDRam is geflopt (niet letterlijk, maar wel grotendeels) er is veel minder van terecht gekomen en dat zuigt dus. Ik zou gewoon lekker voor DDR3200 gaan, ook omdat dit veel goedkoper is.
RDRam is nog best te krijgen (@ TheMAzTER) .
Je topictitel is nou niet van heb je jou daar.
RDRam is geflopt (niet letterlijk, maar wel grotendeels) er is veel minder van terecht gekomen en dat zuigt dus. Ik zou gewoon lekker voor DDR3200 gaan, ook omdat dit veel goedkoper is.
RDRam is nog best te krijgen (@ TheMAzTER) .
Tjeezz, moet die hele topictitle nu zo in schreeuwende caps? 
Overigens is dit een typische "Ik heb niks zelf uitgezocht, geef me ff vlug antwoord"-vraag en daar doen we hier niet aan. Ff een beetje zoeken dus.
Overigens is dit een typische "Ik heb niks zelf uitgezocht, geef me ff vlug antwoord"-vraag en daar doen we hier niet aan. Ff een beetje zoeken dus.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()