ik heb thuis een laptop (mac) en een pc.. hoe krijg ik het voor elkaar dat ik ze aan elkaar in 1 netwerk kan laten werken en dat ze elkaar herkennen???
Verwijderd
Je zal dus een netwerk moeten hebben (coax of utp bv.)
Wat bedoel je precies met herkennen ?
Wil je files kunnen verplaatsen, wil je internet delen ?
Geef ook even aan welke versie OS je hebt draaien...
Wat bedoel je precies met herkennen ?
Wil je files kunnen verplaatsen, wil je internet delen ?
Geef ook even aan welke versie OS je hebt draaien...
Appletalk is niet perse noodzakelijk
TS
De GoT search al gebruikt met als keywoorden "mac pc netwerk" leverde dit op mac pc netwerk
Als hierboven alleen MAC vervangen door Apple leverde dit op
apple pc netwerk
TS
De GoT search al gebruikt met als keywoorden "mac pc netwerk" leverde dit op mac pc netwerk
Als hierboven alleen MAC vervangen door Apple leverde dit op
[ Voor 38% gewijzigd door aReaRe op 09-07-2003 09:07 . Reden: aanvulling ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
ok.. er is een netwerk (UTP) en heb op mac OS9.. had al met appleshare lopen klooien, maar dat kreeg ik niet voor elkaar..
en idd.. ik wil er bestanden mee over kunnen zenden.. internet delen hoeft niet per se, als er maar bestanden over en weer kunnen worden verstuurd..
en idd.. ik wil er bestanden mee over kunnen zenden.. internet delen hoeft niet per se, als er maar bestanden over en weer kunnen worden verstuurd..
Bovenstaande search leverde dit oa op:
• Apple in een netwerk
• Apple in een netwerk
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Aangezien het hier geen McDonalds is, waar je zomaar je vraag neer kan gooien, om snel een antwoord te krijgen, hebben wij een NOS policy - updated 01/04/03 . Zodra de topicstarter deze heeft doorgelezen, mag hij een nieuw topic openen.
Slotje
Slotje
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()