Toon posts:

waarom geen DV in FAQ

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik probeer informatie te vinden over digitale camere's, en langzaam maar zeker lukt dat ook wel, ik vraag mij alleen af waarom staat hier niks over in de faq?

ik ben genoeg vragen tegengekomen als:
"ïs digital 8 backwards compatibel"
"ik heb strepen in mijn beeld"

nou zijn dit erg simpele voorbeelden, maar het zijn toch vragen die voorkomen.
Verder zou een uitleg over ccd's etc. vragen als "welke camera moet ik nemen" kunnen voorkomen

groeten (mocht toch in openingspost?)

remus

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:33

JT

VETAK y0

Mjah, probleem is dat ik tot nu toe nog niet echt iemand ben tegen gekomen die er veel verstand van heeft. En als die er niet is, dan word het een beetje problematisch om daar iets over te (laten) schrijven.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt, echter het lijkt mij dat als vragen vaak gesteld worden, er toch ook wel een antwoord zal zijn. En als dat er niet is, dan is dat het antwoord.
Bovendien kan ik me niet voorstellen dat er hier alleen maar leken op videogebied rondlopen (ik heb genoeg goede informerende antwoorden gevonden in andere topics)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:33

JT

VETAK y0

Mjah, die mensen moeten het wel willen doen :D We hebben gewoon luie mods :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
nou goed, aangezien ik toch bezig ben met een onderzoekje zal ik er zelf een maken, misschiend dat ze hem er dan in willen zetten

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
Het staat momenteel niet in de faq omdat het eigenlijk geen frequently asked question is :). Het is maar heel sporadisch dat ik een dergelijke vraag over DV hier zie. Wel andere dingen hoor als hoe je een DV camera moet aansluiten met firewire e.d., maar zelden iets over formaten (hi8, digital8, enz), opslagmedia of problemen met het beeld o.i.d.

Dat betekent overigens niet dat het niet gewenst is. Het zou prima zijn als er een stuk over staat in de av faq. Maar niemand van de av mods is echt actief bezig met DV (zover ik weet althans). Als ik me er goed in zou verdiepen zal ik je er ook vanalles over kunnen vertellen. Maar omdat het dus zo weinig voorkomt heeft niemand daar echt zin in. (moeten ook nog andere dingen in komen)
Maar als je iets van een faq wilt maken, dan zou dat een welkome aanvulling zijn :)
(uiteraard mits alle informatie correct is, objectief, en in heldere taal geschreven zodat beginners er wat aan hebben)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
ShittyOldMan schreef op 10 juli 2003 @ 20:20:
.....
Maar als je iets van een faq wilt maken, dan zou dat een welkome aanvulling zijn :)
(uiteraard mits alle informatie correct is, objectief, en in heldere taal geschreven zodat beginners er wat aan hebben)
Uiteraard :)
Het gaat echter nog wel even duren voordat ik iets heb.
Pagina: 1