ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Nee een FX5200 is 2D
.
Wat heb je zelf al geprobeert? Zijn er geen nieuwe patches uitgebracht ofzo?
Wat heb je zelf al geprobeert? Zijn er geen nieuwe patches uitgebracht ofzo?
tvw
Zo'n fout (althans hij lijkt erop) was er ook bij de DEMO van SPLINTERCELL wordt denk ik effe reporten en op een patch wachten
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Kijk even wat er gebeurt met andere drivers. Het wil nog weleens gebeuren dat dit voor problemen zorgt. Ik heb geen FX maar heb dit wel vaker gelezen op andere fora en er zijn gevallen waar dit soort dingen ermee werden opgelost.
Waar zie jij staan dat er wordt beweerd dat de FX5200 geen 3D kaart is?
Uiteraard is de FX5200 wel een 3D kaart, dat is zelfs de TNT1, maar blijkbaar ontbreekt er iets waardoor ie niet helemaal goed werkt.
Nieuwste drivers installeren (www.nvidia.com) kan het probleem misschien wel oplossen
Uiteraard is de FX5200 wel een 3D kaart, dat is zelfs de TNT1, maar blijkbaar ontbreekt er iets waardoor ie niet helemaal goed werkt.
Nieuwste drivers installeren (www.nvidia.com) kan het probleem misschien wel oplossen
The devil is in the details.
Net een fx5200 gekocht ter vervanging van een kapotte geforce256 en ik gebruik de Asus drivers (combo van een recente nvidia driver en wat Asus utilities). Armyops 170 werkt er prima mee, wat zeg ik het draait beter dan onder linux
....maar dat terzijde.
Kortom ongetwijfeld zit er software matig iets niet lekker bij jou, maar ja zonder info, sterker nog met zelf verzonnen info kunnen we daar hier helemaal niets mee
Kortom ongetwijfeld zit er software matig iets niet lekker bij jou, maar ja zonder info, sterker nog met zelf verzonnen info kunnen we daar hier helemaal niets mee
tja... puur marketing... kijk toch naar benchmarksVerwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 19:01:
opzich leuk een fx5200 alleen jammer dat een gf3 standaard nog sneller is
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Eerst even zelf aan de slag
Eerst even zelf aan de slag
Houd dit soort overbodige opmerkingen voortaan achterwege ajb.Verwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 19:01:
opzich leuk een fx5200 alleen jammer dat een gf3 standaard nog sneller is
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()