[REQ]XML parser Meuktracker

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 11:33

flexje

got-father

Topicstarter
Beste peepz, zoals jullie misschien al gezien hadden heb ik een msn 6 tab gemaakt voor tweakers.net headlines, got hottopics, fok! headlines en fok forum hottopics. zie Topic

Nu vragen de mensen die mijn tab gebruiken of ik ook een tab of pagina kan maken de meuktrackers waar de laatste updates op komen te staan.
Nu wil ik dit met plezier doen maar zou het ook graag ook vanuit een XML file willen doen zoals ik dat ook bij de andere trackers heb gedaan. Check hier
Daarom heb ik even de search gebruikt en ben deze topic tegengekomen waar dit in stond:
Als er meer komen zal dat onderdeel zijn van het betaalde pakket.
Dit was een quote van Femme.

Met deze topic zou ik graag ervoor willen zorgen dat er een XML turbotracker voor de Meuktracker zou kunnen komen. Lijkt mij zeer handig en zal ook veel gebruikt worden.

(alvast bedankt! <- tegen regels maartoch :P)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 20:48

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Kan me daar inderdaad een nut bij voorstellen. Je kunt hiervoor ook een topic openen op DevTrack, dan maakt het meer kans om onder de aandacht van Femme en de andere devvers te komen :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22473

Ik hoop echt dat er XML-tracker komt van de Meuktracker. Dit is gwn een superrelaxde page. Zo hoef je niet elke keer de homepages af te gaan van je geinstalleerde programma's af te gaan of er nog updates zijn ;) Dit is een tijdrovend werkje :/

Ik hoop echt dat het komt, want ik denk dat veel mensen baat zullen hebben bij een tracker van de Meuk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 16:52

FlashBang

Hoi.

Anoniem: 22473 schreef op 08 July 2003 @ 14:44:
Ik hoop echt dat er XML-tracker komt van de Meuktracker. Dit is gwn een superrelaxde page. Zo hoef je niet elke keer de homepages af te gaan van je geinstalleerde programma's af te gaan of er nog updates zijn ;) Dit is een tijdrovend werkje :/

Ik hoop echt dat het komt, want ik denk dat veel mensen baat zullen hebben bij een tracker van de Meuk :*)
Xactly the same over here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het is niet nodig om het topic te blijven schoppen hoor.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22473

Wat moeten we dan doen voor deze XML versie :?
Er moet toch aangetoont worden dat mensen hierbij veel baat zouden kunnen hebben;)
Anders lijkt het net een wens van 1 persoon (flexje) en
dit is echter niet het geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat het handig is voor meerdere mensen snappen wij al, dus dat hoeft niet iedereen te melden. <h3>Hij is gemeld op Devtrack, dus de devvers komen hem vanzelf tegen.</h3>

[ Voor 2% gewijzigd door Reacher op 10-07-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 11:33

flexje

got-father

Topicstarter
is nou al bijna een week voorbij en nog geen reaktie op de devtrack topic. :/

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:19

ripexx

bibs

Als of de devvers niets anders te doen hebben en het is ook vakantietijd, er zijn ook nog wat andere dingen als XML trackers; PowerMod, Userdb Merge enz. :)

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De devtrack wordt om de zoveel tijd doorgespit door de devvers, dus het is niet nodig om dit topic te blijven trappen :|. Het heeft ook geen zin om hier te klagen omdat er niemand reageert in de bugtracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

[/getrap]

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.