"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Wat bedoel je daarmee? Die XML files worden toch om de 5 minuten geupdate, waarom zou je vaker willen. Hij veranderd toch niet (?).Op zondag 26 augustus 2001 18:40 schreef dennisdotcom het volgende:
Dan moet het verbod om vaker dan om de 5 minuten te downloaden ook worden afgeschaft.
Hmmmmja, jij bedoelt dus dat je hem naar je eigen server "overkopieert" door een cronjob ? Dat is een mogelijkheid ja.Op zondag 26 augustus 2001 18:41 schreef jelmervos het volgende:
Wat bedoel je daarmee? Die XML files worden toch om de 5 minuten geupdate, waarom zou je vaker willen. Hij veranderd toch niet (?).
Maar je kunt hem niet real-time gebruiken op een site ivm teveel hits.
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik bedoel: je mag die XML generated file niet rechstreeks gebruiken met een XSL file erbij als jouw site enorm veel hits heeft, dat vind Femme niet leuk.Op zondag 26 augustus 2001 18:45 schreef WouterTinus het volgende:
Nee, hij wordt gewoon iedere 5 minuten geupdate op de t.net servers.
Professioneel Hyves-weigeraar
Hmmmja, maar toch staat er dat het niet mag.Op zondag 26 augustus 2001 18:50 schreef WouterTinus het volgende:
Dat valt best mee, het is gewoon een statische file vanuit het oogpunt van Apache. Dat veroorzaakt nauwelijks load en de bandbreedte is ook het probleem niet.
Anoniem: 4106
Diegene die hierover gaat (Femme) heeft hier nog niet gereageerd...Op zondag 26 augustus 2001 20:51 schreef jelmervos het volgende:
Maar hoe zit het nou? Komen er meer XML bestanden? Of kan ik dit wel vergeten?
Femme zal wel druk zijn ofzo
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Kunnen we dat niet in de FAQ opnemen
Het zou zeer goed zijn als Tweakers.net deze XML services gaat ondersteunen. Je krijgt dan echter wel grote problemen met het doorgeven van de aangeboden data.Femme: Als er meer komen zal dat onderdeel zijn van het betaalde pakket.
Wat als ik een programma maak, daar mijn account in stop en dit verspreid?
Wat als ik een server-side proggie maak die dezelfde gegevens aanbiedt?
Wat mag je wel met de betaalde content?
Zulke zaken moet je goed vast-leggen voor betaalde gebruikers. Mensen kunnen ook snel onbewust de betaalde content vrijgeven...
Kortom: het laten betalen voor content is op internet niet bepaald makkelijk
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Dus dan moeten ze gaan betalen voor linkjes naar tweakers newsitems e.d. (dus jullie krijgen geld voor reclame voor tweakers.net dan, leuk geregeld)Op zondag 26 augustus 2001 21:03 schreef Femme het volgende:
Als er meer komen zal dat onderdeel zijn van het betaalde pakket.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Allereerst wordt er niet gezegd dat ook de huidige nieuws tracker onder het betaalde pakket zou gaan vallen...Dutchman!: Dus dan moeten ze gaan betalen voor linkjes naar tweakers newsitems e.d. (dus jullie krijgen geld voor reclame voor tweakers.net dan, leuk geregeld)
Daarnaast denk ik dat je het verkeerd bekijkt. Je moet ervoor betalen als je de content op een andere manier wilt bekijken/gebruiken dan direct via Tweakers.net. Op deze manier klinkt het al een stuk logischer
Uiteraard is betaalde content niet leuk. Het zou fantastisch zijn als alles gratis zou zijn in de wereld. Elke dag taart eten bijvoorbeeld
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Over het gebruik van de XML trackers kunnen we voorwaarden stellen (copyright ligt bij t.net).
Bedankt voor de reacties, en Femme voor het antwoord.
Uuhmm, is al es een draad over geweest. Maar alleen voor de Active Topics zou wel leuk zijn ja.Op maandag 27 augustus 2001 12:53 schreef KixAss456 het volgende:
Ik zou er ook wel 1 voor GoT willen, met de active topics, is dat mogelijk?