Toon posts:

Microfoon Commando's (bijv. start MSN)

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb ooit een programmatje gedownload waarmee je commando's kon geven aan de PC via een microfoon, bijv. Start MSN en dan start-ie ook automatisch MSN op, ik ben de naam van het programmatje vergeten (het stond ooit in een blad van computeridee als ik me niet vergis (2 a 3 jaar geleden) en ik wil em weer downloaden.

Ik heb al een hoop programmatjes uitgeprobeerd zoals:
"Plus! Voice Command for Windows Media Player" maar helaas werkt deze niet.

Ik heb me echt 2 dagen lang (meer dan 14 uur) naar het programmatje gezocht maar ik kwam echt niet verder....

Kunnen jullie me helpen, graag ook vertellen waar het te downloaden is :) :) :)

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:30
dat heette yesir

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Philips had toch ook zo'n soort software?? even zoeken :P

edit:

Hms.. kan het niet echt vinden... lijkt wel van de aardbodem verdwenen zelfs met [google=voice software philips] wil het nog niet echt

[ Voor 60% gewijzigd door Sn3akz op 08-07-2003 01:20 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:07

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

philips had freespeech. En lernout en hauspie hadden voice Xpress. Je vind de beide wel in een light versie op de gratis cd-rom's (ik heb er nu een in mijn handen zelfs)...

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Ik heb wel goede ervaring met voice express. Vaak scheelt het wel als je een goede microfoon hebt...

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Ik heb me echt 2 dagen lang (meer dan 14 uur) naar het programmatje gezocht maar ik kwam echt niet verder
Dan wordt het tijd om eens goed na te denken of je wel op de goeie manier zoekt. Er zijn meerdere topics in av geweest voor software waarmee je je pc met je stem kan bedienen. Euss heeft er al een paar voor je opgezocht. Probeer het zelf nu nog eens. Tipje: zoek eens op de namen van de software die in deze topics worden genoemd, grote kans dat ze ook in andere topics over hetzelfde onderwerp worden genoemd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.