Weet iemand een paar goede spraakherkenning's programma's die de meeste commands in windows kunnen uitvoeren?
• 1 Dragonspeech
• 2 L&H Voice Express
Huh... is dragonspeech ook van L&H
Ik vind het trouwens heel vervelend werken met spraakherkenning en het blijft een kriem om programma's aan te sturen laat staan ermee te surfen. Ik kan geen demo vinden
• 2 L&H Voice Express
Huh... is dragonspeech ook van L&H
Ik vind het trouwens heel vervelend werken met spraakherkenning en het blijft een kriem om programma's aan te sturen laat staan ermee te surfen. Ik kan geen demo vinden
Philips heeft er toch ook 1? Freespeech?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Hmz geen idee eik. Een hele tijd geleden had ik DragonDictate. Was op zich heel aardig programma. Je kon Windows besturen en briefjes dicteren. Wel in het engels, maar ja...
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Ik had een tijd met lh voice express gewerkt was een ramp.
Je moest eerst zo'n 1000 worden voorlezen.
En daarna deed hij het nog steeds slecht.
Het was wel een versie van '99 maar goed.
Neem van mij aan dat het toetsenbord veel sneller is.
Verwijderd
ik heb hier freepspeech
het leek cool, het was ook cool maar het zuigt eigenlijk wel met een p3 450 mhz en 64 mb geheugen
het leek cool, het was ook cool maar het zuigt eigenlijk wel met een p3 450 mhz en 64 mb geheugen
Ik heb L&H VoiceExpress Professional, maar ik vind tikken toch vijner
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Freespeech kost meen ik iets van 200 gulden. Het werkt best goed alleen je bent ontzettend lang bezig om dat programma aan je stem te laten wennen.
[AbC]
heb freespeech tijdje uitgeprobeerd, maar ik vond het enorm slecht, driekwart kende 'ie niet aan commando's en het liep me ook nog es veel te langzaam...was trouwens gewoon gratis te downloaden op een site van philips.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Heb ik ook. Duurd idd lang, maar dat is niet zo gek.. ik vind het wel een leuk progselOp maandag 04 juni 2001 15:30 schreef sharky_ het volgende:
Freespeech kost meen ik iets van 200 gulden. Het werkt best goed alleen je bent ontzettend lang bezig om dat programma aan je stem te laten wennen.
moet je eens op zoek gaan naar voice assist, dat progsel heb ik een paar jaar geleden gebruikt op mijn 486 (kan je nagaan hoe weinig ie van je cpu vreet) en die herkende vrijwel allles en alles was ook perfect in te stellen
ik denk dattik r binnenkort ook maar weer eens naar op zoek ga
ik denk dattik r binnenkort ook maar weer eens naar op zoek ga
Heb goeie dingen gehoord over Dragonspeech.
Ook eens ff geprobeerd ooit en ik vondt 'm beter werken dan Freespeech. Maar die dingen verstaan mij toch nooit
Ook eens ff geprobeerd ooit en ik vondt 'm beter werken dan Freespeech. Maar die dingen verstaan mij toch nooit
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Nou dan weet ik niet wat jij fout hebt gedaan mar ik kon hier altijd goed mee werken ik had de Pro versie uit '99 ook mar die werkte eigelijk heel goed bij mij alleen heb ik 3 van die verhalen voor moeten lezen mar ja da was ok maar 1uur/1,5uur werk dus das niet erg wel leuk zo tege die computer praten trouwens.Verwijderd schreef op 03 June 2001 @ 20:21:
Ik had een tijd met lh voice express gewerkt was een ramp.
Alle relevante links zijn hier te vinden. Een freeware-oplossing lijkt er niet te zijn.
...maar ik heb een bel op mijn fiets
Pagina: 1