Videokaart naar default zetten...

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Hey

ik heb een Ati Radeon 8500 FDX LE 64mb en deze heb ik overgeklokt met de programma Powerstrip... Ik had alles goed gedaan enzo, tot op een dag XP et niet meer deed. Dit lag trouwens niet aan de vidkaart, maar omdat ik wat bestanden uit de windows directory begon te wissen :P. In ieder geval, ik installeer XP opnieuw en toen heb ik weer Powerstrip geinstalleerd. Toen ik powerstrip voor het eerst aandeed zei hij ongeveer iets van: "Als je niet op de standaard instellingen van je videokaart zit dan moet je em weer op default zetten en deze proggie niet gebruiken totdat je dat doet". Nu wil ik weten hoe ik mijn videokaart weer op standaard zet.... Nu zit powerstrip weer op mijn ouwe instellingen van 238/250 terwijl hij overgeklokt op 250/260 zat... Kan ik trouwens de instelling nog hoger maken?? Door bv alleen de memory clock hoger te zetten ofzo?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Kijoki schreef op 07 July 2003 @ 12:37:
Kan ik trouwens de instelling nog hoger maken?? Door bv alleen de memory clock hoger te zetten ofzo?
Bijvoorbeeld ja. Je startpost getuigt echter niet van zelf lezen en zoeken, en dat is toch iets, wat hier van tweakers verwacht wordt. Als hij al 238/250 aan geeft, dan staat je kaart al op default, dus dan is er niks aan de hand.

Lees op je gemak de DOC FAQ eens door, en aangezien je een nieuwe user bent, ook de Algemene GoT FAQ. Hopelijk zet dit je aan tot wat meer zelfwerkzaamheid, om dingen zelf uit te zoeken en te proberen. Want dat wordt wel verwacht, voordat je hier een topic opent ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.