Hey
ik heb een Ati Radeon 8500 FDX LE 64mb en deze heb ik overgeklokt met de programma Powerstrip... Ik had alles goed gedaan enzo, tot op een dag XP et niet meer deed. Dit lag trouwens niet aan de vidkaart, maar omdat ik wat bestanden uit de windows directory begon te wissen
. In ieder geval, ik installeer XP opnieuw en toen heb ik weer Powerstrip geinstalleerd. Toen ik powerstrip voor het eerst aandeed zei hij ongeveer iets van: "Als je niet op de standaard instellingen van je videokaart zit dan moet je em weer op default zetten en deze proggie niet gebruiken totdat je dat doet". Nu wil ik weten hoe ik mijn videokaart weer op standaard zet.... Nu zit powerstrip weer op mijn ouwe instellingen van 238/250 terwijl hij overgeklokt op 250/260 zat... Kan ik trouwens de instelling nog hoger maken?? Door bv alleen de memory clock hoger te zetten ofzo?
ik heb een Ati Radeon 8500 FDX LE 64mb en deze heb ik overgeklokt met de programma Powerstrip... Ik had alles goed gedaan enzo, tot op een dag XP et niet meer deed. Dit lag trouwens niet aan de vidkaart, maar omdat ik wat bestanden uit de windows directory begon te wissen